En pysty enää nukkumaan kenenkään miehen kanssa, kun kaikki kuorsaa
Kolmas parisuhde menossa reisille kun tämäkin mies kuorsaa. Kun lopettaa yhdessä nukkumisen niin välit alkaa muutenkin viilenemään. Ilmeisesti kuorsaamattomia miehiä ei ole olemassa?
Kommentit (111)
Omat huoneet mutta ei vierekkäisiä! Näin nukuttu jo yli 20 vuotta. Lomat on haasteellisia.
Minä en kuorsaa. Ei ole kukaan huomauttanut kuorsaamisestani. Ilmeisesti tupakoivat miehet ainakin kuorsaa ja huonokuntoiset muutenkin.
Itse kursannut varmaan jo naisena 15 vuotta.Johtuu astma ymm.Vieraat ja suhteeni kun yötä kotini.Nukuvat eri huonessa kuin minä.Minulla on lisäksi tarjolla kerta käytöiset korvatulpat.Kuorsaus ei vain miesten vaiva,eikä liity ikään tai painoon.
Vierailija kirjoitti:
Muistan todella hyvin tuon ajan. Olin vasta 34-vuotias kun löysin miehen, joka ei kuorsaa. Nyt ollaan naimisissa. En voisi kuvitella pilaavani öitäni kuormaajan kanssa.
Oliko se preferenssi jolla etsit miestä, että hän ei kuorsaa? Et osaa varmaan kuvitella eikä tarvitse, jos miehesi ei kuorsaa, mutta tiedäthän että monen mies sekä nainen kuorsaa yöllä nukkuessaan.
Mitä nyt kaikenlaisten kavereiden luona yöpyilyjen perusteella voi sanoa niin kuorsaajien olen todennut olevan lihavia. Ne kuorsaavat naisetkin aikamoisia pontsoja. Harvemmin laihemmat on kuorsanneet.
Meillä on maailman paras parisuhde, vaikka nukutaan eri huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuorsaava nainen. Olen kuorsannut ilmeisesti jo n. 20-vuotiaasta. Nuorena se oli lievää ja ensimmäinen mies nukkui muutenkin tulpat korvissa, joten ei ollut ongelma. Seuraavan miehen kanssa meidän piti nukkua eri kerroksissa kuorsaamisen takia. Kävin kuorsaustoimenpiteessä, mistä ei ollut mitään hyötyä.
Kolmannen miehen kanssa oli iso ongelma kun ei enää ollut toista kerrosta, johon olisi voinut paeta. Mies siirtyi nukkumaan parvekkeelle, mikä oli kyllä hänen mielestään hyvä ratkaisu ja nukkui hyvin partsilla.
Yritän pitää painoa kurissa (on ylipainoa) ja olen jättänyt alkoholin. Olen myös jättänyt miessuhteet... En tiedä miten tämän asian kanssa taaplattaisiin uuden miehen kanssa.
Sekin tuntuu ihan kauhealta kun tietää, että toinen häiriintyy, ja itse yrittää nukkua tietyssä asennossa ja uni on tosi surkeaa. Olen valvonutkin paljon öitä tämän takia kun en ole halunnut häiritä ketään. Nyt asun yksin, no, koiran kanssa, se ei valita. Mutta sepä saakin nukkua kaikki päivät kun minä olen töissä...
Olen oikeasti pahoillani. 😔
Tässä taitaa olla naisten ja miesten ero: naiset yrittää tehdä asialle jotain, tuntevat syyllisyyttä ja ymmärtävät minkälainen rasite kuorssaus on kumppanin unelle. Miehet päin vastoin.
Ei ole se ero eikä kannata erotella sillä yhtälailla miehet huomioivat naisiansa asian suhteen ja naiset ovat välittämättä opmasta kuorsaamisestaan
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuorsaa ja pieree, ei kiitos. Omat asunnot, ainoa mikä toimii.
Naiset pierevät ja vuotavat verta kerran kuukaudessa ja ovat silloin emotionaalisesti erittäin epävakaita.
Eri asunnot ei semmoista kukaan selväjärkinen mies kestä.
Miehelläni oli nenä-Cpap-laite erinomainen ratkaisu. Suosittelen.
Meillä me molemmat kuorsaamme mutta mies on se joka kirjaimellisesti LYÖ minut hereille ja valittaa ettei saa unta. Ja siinä sitten valvon kuunnellen kun itse kuorsaa. Kiisti muuten pitkään kuorsaavansa, kunnes olivat olleet jossain työporukan reissussa ja yksi työkaveri kysyi jälkeenpäin minulta nauraen "miten sinä nukut kun Jani imitoi moottorisahaa kaikki yöt?"
On siis välinpitämättömien naapurieni syy että korvani turpoavat ja menetän kohta kuuloni kokonaan kun joka yö tulppia joutuu pitää.