Onko teillä muillakin niin pahoja riitoja että toisen osapuolen on nukuttava sohvalla tai vierashuoneessa?
Yli kahdeksan vuotta on oltu pian naimisissa ja tämä on nyt neljäs kerta kun vaimo ajaa minut moneksi yöksi sohvalle nukkumaan. Minulla ei ole mitään asiaa makkariin nyt kun se on vaimon valtakuntaa ja riita tässä puhkesi ja itselläni on paha mieli. Loukkaa kun oma vaimo huutaa että painu helvettiin. Yleensä tämä riitely kestää parista päivästä pariin viikkoon. Toden totta en haluaisi aloittaa uutta vuotta näin. M36
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden omaan asuntoon. Jokaisella miehellä pitäisi olla oma asunto mihin mennä jos puoliso käy kiukuttelemaan.
Eipä tuo järjestely kauaa toimi. Kitkaa lyö rattaisiin, lähteekö rattaat enää käyntiin.
Tämäpä se. Minulla on mököttäväinen mies, joka saattaa häippäistä omaan kämppäänsä, ja tänä kesänä oli siellä viikon ennen kuin soitin hänelle firman asioissa ja hän esiintyi kutakuinkin normaalina. No niin minäkin, koska olin todennut, että elämäpä muuttuikin keveäksi kun taakka lähti eri osoitteeseen. Ensimmäistä kertaa oli noin pitkään pois, aiemmin on mököttänyt pari päivää pisimmillään ja sitten olen ollut pyytävinäni anteeksi mutta tehnyt tiettäväksi, ettei tämä kehityssuunta ole hänen kannaltaan järkevä, koska se vieraannuttaa minut.
Ja näin kävi. Ollaan yhdessä, mutta mulla ei ole enää mielenkiintoa miellyttää häntä enkä kaipaa hänen kosketustaan. Itse asiassa, en enää hyväksy sitä. Hän oletti voivansa hiljaa hivuttautua takaisin iholle, mutta kissa on nostamatta pöydälle vaikka olen hänelle kertonut, etten loputtomiin ole kissannostelijana. Enpä tiedä jatkosta. On muita murheita päällimmäisenä ensin hoidettavaksi, katsotaan nyt ne ensin.
Kyllä olisi liiton loppu omalla kohdalla. Eli tottelisin vaimo ja painuisin muualle. Tavarat kantoon ja kämppä myyntiin.