Onko teillä muillakin niin pahoja riitoja että toisen osapuolen on nukuttava sohvalla tai vierashuoneessa?
Yli kahdeksan vuotta on oltu pian naimisissa ja tämä on nyt neljäs kerta kun vaimo ajaa minut moneksi yöksi sohvalle nukkumaan. Minulla ei ole mitään asiaa makkariin nyt kun se on vaimon valtakuntaa ja riita tässä puhkesi ja itselläni on paha mieli. Loukkaa kun oma vaimo huutaa että painu helvettiin. Yleensä tämä riitely kestää parista päivästä pariin viikkoon. Toden totta en haluaisi aloittaa uutta vuotta näin. M36
Kommentit (42)
On, tai no sohvalla nukkuminen on vielä pientä. Yleensä mies heittää niska-perseotteella ulos keskellä yötä.
Kunhan tästä saan asiat järjestykseen, en enää palaa, mikään lupaus ei pidä.
Saa nähdä miten tänään käy, on vetänyt yön kirkasta, eikä syönyt eilenkään kai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lähden omaan asuntoon. Jokaisella miehellä pitäisi olla oma asunto mihin mennä jos puoliso käy kiukuttelemaan.
Eipä tuo järjestely kauaa toimi. Kitkaa lyö rattaisiin, lähteekö rattaat enää käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetissä. Sinuna pakkaisin akan kamat kassiin ja näyttäisin ovea.
Nukuin vähän pidempään sohvalla kun en yöllä saanut nukuttua ja unen sain vasta aamuyöllä. Vaimon tavaroita en pakannut, mutta aamupäivällä kävin herättämässä ja puhuttiin asiat läpi. En tykkää kun vaimo huutaa ja ajaa minut pois omasta makkarista. M36
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Riidat puhutaan selviksi saman päivän aikana. Ei huudeta tai nimitellä eikä vedetä mukaan muita asioita.
Yritin puhua eilen illalla, mutta vaimo alkoi riehumaan ja huutamaan että painuisin helvettiin. En ala noin kakaramaisesti käyttäytyvän vaimon kanssa väkisin keskustelemaan, kun toinen vain huutaa. Meillä ei normaalisti huudeta eikä ajeta toista pois, mutta vaimolla keitti yli ja pahasti. M36
Minkälainen ihminen käyttäytyy noin?! Kuulostaa mt-potilaalta. Hyi kauhistus.
Ei ole tapahtunut. Joskus on kehitystä sen verran, että olen itse painellut tuulettumaan lenkille, ja sen jälkeen keskustellaan kuin aikuiset.
Ei ole koskaan nukuttu eri huoneissa ja yhteistä taivalta 45 vuotta.
Mistä teille tulee riitaa?
Ei kyllä ole tullut mieleenkään ajaa pois toista omasta sängystään. Saati huutaa painumaan johonkin.
Riidat on saatu selvitettyä puhumalla.
Omasta lapsuudestani muistan sen järjettömän huutamisen sellaista mallia en omilleni halua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Riidat puhutaan selviksi saman päivän aikana. Ei huudeta tai nimitellä eikä vedetä mukaan muita asioita.
Yritin puhua eilen illalla, mutta vaimo alkoi riehumaan ja huutamaan että painuisin helvettiin. En ala noin kakaramaisesti käyttäytyvän vaimon kanssa väkisin keskustelemaan, kun toinen vain huutaa. Meillä ei normaalisti huudeta eikä ajeta toista pois, mutta vaimolla keitti yli ja pahasti. M36
Mikä asia keitti yli?
Mä olin nuorena semmoinen tuittupää, että itse lähdin riidoissa pois kotoa ja ajelin autolla ympäriinsä. Yövyin sitten motä kummallisimmissa paikoissa, kippurassa ja kylmissäni pienessä autossa.
Oli se hullua. En enää edes muista, mistä niin suivaannuin, etten hetkeen sietänyt ukkoa silmissäni.
Olen aikaa sitten eronnut tästä. Kenenkään muun takia en ole suostunut luopumaan yöunistani ja omasta mukavuudesta. Olen kyllä toisinaan siirtynyt muualle nukkumaan, mutta "pedannut" asian paremmin itseni kannalta.
Pahoja riitoja on ollut. Yön ylikin. Mutta ei me koskaan olla eri sängyssä niiden takia nukuttu. Mitä se hyödyttäisi?
ajaa sohvalle? miksi kukaan nukkuis vaimonsa vieressä? kuuntelmassa sitä tuhinaa mitä hengittämiseksi kutsuu :D 3vuoro työtä ei tarvi toisen heräillä mun liikkeisiin
Ei olla menty koskaan nukkumaan riidoissa. Naimisissa yli 30 vuotta.
Ei ole. Emme riitele koskaan. Tai miten kukakin nyt riitelyn määrittelee?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan nukuttu eri huoneissa ja yhteistä taivalta 45 vuotta.
Mistä teille tulee riitaa?
Tällaisia pahoja riitoja tapahtuu erittäin harvoin, mutta eilen vaimolla keitti yli. Vaimo alkoi valittamaan yliväsyneenä kaikesta ja purki pahan olonsa sitten minuun ja syytteli kaikesta minua. Sanoillaan sivalsi (valitti valittamistaan) ja lopulta alkoi huutamaan ja toivoi että painun helvettiin. Loukkaahan tuo ja itkeskelin yksin sohvalla, kun oma vaimo solvaa noin. Suutuin ja kävelin hiljaa pois makkarista sohvalle. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia keitti yli?
Vaimo on väsynyt ja alkoi syyttelemään minua ja siinä samassa ajoi minut ulos makkarista. Vaimo tämän (aina) aloittaa, vaikka harvoin näin pahaksi menee. Halusi vallata sängyn itselleen, nukkua tilavasti yksin ja mikä pahinta toivoi että painun helvettiin. Ei ehtinyt sanomaan mitä pari vuotta sitten sanoi, että pärstäni ärsyttää eikä halua nähdä minua. Ei ehtinyt sanomaan kun kävelin hiljaa pois makkarista sohvalle. Nyt aamupäivällä vaimo pyysi anteeksi ja myönsi olleensa väärässä. Sanoin topakasti, että nyt tämä solvaaminen saa riittää ja loppua kokonaan. M36
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi ei nuku sohvalla
En viitsi turhaa kärhämää aiheuttaa joten oli helpoin vaan poistua tilanteesta hiljaa. Emme ole näistä pahoista riidoista ulkopuolisille kertoneet, mutta olen liian kiltti ja hyväntahtoinen. Jos alkaisin yhtä äkäisesti huutamaan ja käskyttämään vaimoa niin saisin minä sen sohvalle, mutta en niin halua tehdä. Tuossa aamupäivällä puhuttiin asiat läpi ja sanoin, että tämä ei enää toistu ja nukutaan kumpikin samassa makkarissa eikä minua enää ajeta olkkarin sohvalle. M36
Kuulostaa aivan ex-vaimoltani joka teki täysin samaa kuin aloittajan vaimo ja minä siirryin aina nukkumaan sohvalle.
Ei nuku kukaan sohvalla. Vitutuksesta kihisten on joskus selät vastakkain nukuttu, mutta ei nyt sentään ketään eri huoneeseen ole ajettu.