onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä olemassa, jotka haluavat tutustua ensin kunnolla.
N47Sinun iässä enenevissä määrin, sillä testosteronitasot ovat enää puolet siitä mitä 2-kymppisenä.
Ja monilla miehillä lakkaa myös kiinnostus... Ja hyvät miehet on jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.
Nainen voi haluta seksuualisesti miestä, vaikka ei haluaisi hänen kanssaan heti sänkyyn.
Christiiina kirjoitti:
Kesällä ajauduin outoon tilanteeseen:
Tapasin mukavan 37-vuotiaan miehen Tinderistä. Käytiin ekoilla treffeillä syömässä ravintolassa. Toisilla treffeillä käytiin myös burgerilla ja sitten mentiin mun asunnolle. Siellä aloin lähennellä miestä, kun halusin harrastaa seksiä. Hän torjui minut. Kolmannet treffit sovittiin hänen luokseen. Sielläkin olisin halunnut harrastaa sexiä, mutta hän oli ihan sen oloinen, ettei koskisi minuun pitkällä tikullakaan.
Noin voisi käydä minullekin, jollei kipinä käy. Liika rivous voi viedä mielenkiinnon. Mieheksi olen kai epätavallisen romanttinen, vaikka olenkin seksistä kovin kiinnostunut. Humalaiseen tai jotenkin häiriintyneeseen naiseen en kyllä halua noin vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.
Nainen voi haluta seksuualisesti miestä, vaikka ei haluaisi hänen kanssaan heti sänkyyn.
Jos tuo on tilanne ja nainen tosiaan siveä, haluttava ja niin edelleen niin kyllä kävisin kuumana ja olisi hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että nämä samat miehet, jotka täällä vaativat seksiä nopeasti, ovat samoja jotka haukkuvat netissä naisia jakorasioiksi. Teille ei kelpaa mikään. :D
vaan onko ne miehiä
Terve! Hauska tutustua.
Nähdään sitten kahden kuukauden päästä seksin merkeissä.
...
Heh no vitsivitsi
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kans tätä aikaa. Heti vaan sänkyyn vaikka ei tunne toista juuri yhtään. Itse ainakin haluan tutustua kunnolla ja luoda hyvän luottamuksellisen suhteen, ennenkuin haluan mitään fyysistä kontaktia. Nykyään ei ole mitään väliä enää millään. Ei ihme, että joka toisella on seksitauti ym. ällöttävää. Itse olen seksuaalinen ihminen, mutta en silti mikään jakorasia joka antaa heti kun mies pyytää.
"Joka toisella on seksitauti ym. ällöttävää"? Taidat vähän kärjistää....vai onko tämä ehkä tutkittua tietoa? Kiinnostaisi tietää mitä tarkoitat ym. ällöttävällä? Mulla loppui mielikuvitus kesken tässä kohtaa.
Rakastuin päätä pahkaa,suutelimme,siis harrastimme seksiä,se oli meistä molemmista ihanaa.Edetään pikkuhiljaa.
Dracula kirjoitti:
Terve! Hauska tutustua.
Nähdään sitten kahden kuukauden päästä seksin merkeissä.
...
Heh no vitsivitsi
No mutta täähän oli hyvä 😅
Ai joku "viisas" nainen sanoi, että jos et anna seksiä niin joku muu nainen antaa. Huh huh, olipas neuvo. Oikeastaan maailman huonoin.
Eipä ole hääppöinen mies joka ei yhtään jaksa tutustua vaan menee jonkun helpon naisen matkaan. Senkun sitten menee, eipä ole naisen arvostusta kun kuka vaan kelpaa kunnhan "antaa".
Ennen ainakin sanottiin, että sen takia ei kannata seksiin mennä, ellei itse ole siihen valmis, että mies sitten menee jonkun muu luokse. Eli antaa miehen mennä jos on mennäkseen.
Millä vuosisadalla elät kirjoitti:
Tutustuminen aloitetaan pillusta.
Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.
Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?
Suoraan asiaan, vai?
Toiset ovat tietyllä tavalla "herkempiä"/romanttisempia. Olen itsekin sellainen. Arvostan kaikkia teitä kanssasisaria ja -veljiä, älkää koskaan muuttuko ulkoisen painostuksen vuoksi!
Täällä on. Teen sen aina, vaikka olen jopa vähän addikti seksin suhteen, mutta pelkät seksisuhteet ja heti panemaan suhteet ovat syvältä, niissä se seksi on niin huonoa kuin olla ja voi, aina pettymys paha. Mutta sehän on ihan äärettömän tärkeää että ensin tutustutaan, katsotaan onko miten kemiaa, onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, tavataan, huomataan että ei hitto tätä mä haluan nyt ja heti. Silloin se on aitoa ja on tunteet, jollain tavalla jo tuntee toista ja se on rentoa, nautinnollista ja hyvää, eikä sitä mitä se on pikasuhteissa että pahimmillaan vittumaista seksiä, toinen alkaa samantien ihan mielettömään jyystöön, ja toinen ei tykkää siitä ollenkaan, ei ole ollenkaan mukana, lopulta on sellaista säätämistä että toivoo pääsevänsä siitä pois. Tietysti on hyvä ottaa puheissaan jo aiemmin esille että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää.
Minä haluan henkistä läheisyyttä ensin, mutta ilmeisesti miesten enemmistö ei ja siksi onkin vaikea viestiä naisille, että minä en halua seksiä ennen kuin tunnetaan kunnolla.
Seksi syvällisesti tuntemansa ihmisen kanssa on parasta ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ei järvi soutamalla kulu.
Pidättekö pilluanne palkintona? Sitä saa sitten kun ollaan kuukausi juteltu henkeviä?
No ainakin sillä välttää näin kirjoittavat miehet. Eli suosittelen kaikkia naisia odottamaan.
Kyllä on, mutta naiset eivät halua tutustua heihin.
En halua parisuhdetta enkä seksiä miehen kanssa, joka on käynyt seksibileissä.
Vierailija kirjoitti:
Ai joku "viisas" nainen sanoi, että jos et anna seksiä niin joku muu nainen antaa. Huh huh, olipas neuvo. Oikeastaan maailman huonoin.
Eipä ole hääppöinen mies joka ei yhtään jaksa tutustua vaan menee jonkun helpon naisen matkaan. Senkun sitten menee, eipä ole naisen arvostusta kun kuka vaan kelpaa kunnhan "antaa".Ennen ainakin sanottiin, että sen takia ei kannata seksiin mennä, ellei itse ole siihen valmis, että mies sitten menee jonkun muu luokse. Eli antaa miehen mennä jos on mennäkseen.
Jotkut vaan sitten valittaa kun mies menee vieraisiin tai jättää; ghostaamisesta puhumattakaan.
Yliyksinkertaistat. Onhan sitä paljonkin naisia jotka ovat siveitä ja vielä hiukan ujojakin kun eivät ole keränneet kokemuksia.
Kuten myös miehiäkin, tosin he eivät oikein näitä siveitäkään naisia näytä kovin kiinnostavan, joten eivät he taida deittimaailmassa kauaa viihtyä.
Ei menee lujaa siveillä naisillakaan...