onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Kiitos. Hyvä. Tässä palstassa on jotain vikaa kun tuntuu hirveältä useimmat keskustelut.
Kaksi vuotta meni ja olisi mennyt enemmänkin, mutta nainenpa löysi jonkun paremman.
kuukauteen? monta kertaa treffattu tän kuukauden sisään vai onko se vaan kuukausi koska oot autistinen ?
Kyllä se on kovin henkilökohtaista. Ei semmoisia miehiä ole koskaan paljoa ollut, jotka nimenomaan haluaisivat tutustua syvemmin.
Riippuu myös miten on tavattu ja miten on kipinä päässyt syttymään. Jos tapaan naisen joka on kohtuullisen kokematon ja/tai varautunut niin menee tietty kauemmin ennenkuin ollaan penetraatiovaiheessa. Jossain kohtaa naisen mielestäni liika varautuneisuus lopettaa mielenkiintoni.
Omissa pidemmiksi kehittyneissä suhteissani ollaan kyllä löydetty molemminpuolista kipinää nopeasti, ja ollaan harrastettu seksiä hyvinkin pian. Joskus kun olen tapaillut jotain pidempään ennen seksiä niin ei sitä kunnon kipinää ole sitten löytynyt ja suhde on lopahtanut. Pääsääntöisesti pitkät suhteeni ovat lähteneet käyntiin hyvin nopeasti, yli 20 v oli pisin suhde eli olen jo lähinnä ikämies.
Neuvoksi sanoisin että tuo epäsuorasti mutta selvästi esille siveystasosi jos et aio harrastaa seksiä ihan heti. Jos olet aidosti siveä niin miehen tulisi kyllä ymmärtää tuo, mutta jos on ihastunut ja rakastunut niin käy kyllä kuumana ja siitä tulee kyllä ongelmaa mille ei ole tietääkseni hyvää ratkaisua.
Jos on kovin eri tasolla seksihalut niin ei suhteet meinaa kestää, mies etsii seksiä muualta.
Joku viisas nainen sanoi että jollet sinä anna miehellesi, niin joku muu kyllä antaa.
Miten sitten oma tuleva seksuaalinen tyytyväisyytesi, jollet kokeile? Voihan olla ettei mies ole mielestäsi yhtään hyvä sängyssä, teet sitten puolen vuoden kuluttua loput kun toteat tuon?
On ainakin minä. Seksiä vasta joskus 6-12 kk tutustumisen jälkeen. Suhde pitää olla vakava ennen kun aletaan seksiä harrastamaan.
Ainakin Pohjoismaissa, tuossa naapurimaassa ja Englannin baariräkälöissä tapana että heti hypätään sänkyyn suoraan ensitreffeiltä tai jo ennen ja kyllä ehkä 90% sinkkumiehistä ainakin netissä suomalaisilla deittisivuilla olettaa niin. Muualla (yleensä) osataan deittailla, mennään leffaan, biitsille, ravintolaan jne. Sellaista tavallista tutustumista, otetaan selvää mistä toinen tykkää, olisiko sitä omaa tyyppiä vai ei jne. Paitsi ne sellaiset miehet jotka tulevat juuri näihin maihin hakemaan yhden illan juttuja, oma exäni oli ihmeissään kun en kuulunut tuohon kategoriaan. Joiltain sinkkumiehiltä olen kuullut jopa raivoamista jos ei suostu heti kaikkeen. Yksi pahin oli myös luotettavaa esittänyt mies joka sitten lopulta alkoi lähetellä ääniviestejä ja kertoi millaisia naiset ovat, ei kyllä yhtään houkuttanut mihinkään tapaamiseen. Tälläkin palstalla näkee sellaisia miehiä välillä jotka kertovat millaisia kaikki naiset ovat, oikeasti eivät tiedä mistään mitään eivätkä yleensä pääse edes tapaamiseen asti.
Minä olen. No eipä ole naisille mun seura kyllä kelvannut, pitäisi olla joku panomies eikä ystävällinen herrasmies joka kaveruuden kautta hitaasti haluaa toiseen tutustua ihan ihmisenä eikä pillunkantotelineenä.
Miten niin? Ehtiihän sitä seksin jälkeenkin tutustua. Ilman turhia paineita.
ehkä (ei heti seksiä) etsivien kannattaa laittaa deittiprofiiliin teksti että etsii vain vakavaa ja haluaa käydä ensin vain kahvilla/elokuvissa/muualla. Kotitreffit eivät ole hyvä idea. Tuollainen teksti voisi tuntua liian tylsältä sellaisille sinkuille jotka etsivät vain yhden illan juttuja/nopeaa pikapanoa. Aika äkkiä saattavat siirtyä toiseen, sellaiset jotka eivät muuta etsi.
Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.
En halua harrastaa seksiä jonkun oudon naisen kanssa. Kyllä meidän pitää ensin tuntea toisiamme jonkin aikaa.
On niitä miehiä olemassa, jotka haluavat tutustua ensin kunnolla.
N47
Näin voisi sanoa. Pari vuotta papin aameneen asti.
- Yhden vaimon mies
Onko vielä olemassa naisia jotka eivät halua tulla astutetuiksi vaikka ihmisiä on liikaa?
Mitä te haette suhteelta, jos teitä ei vastapuoli seksuaalisesti viehätä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te haette suhteelta, jos teitä ei vastapuoli seksuaalisesti viehätä?
Yhteenkuuluvuuden tunnetta, hauskoja juttuja, hyviä keskusteluja, hyväksyntää, arvostusta?
Miehet vain odottavat sitä hetkeä kunnes nainen on valmis seksiin.
Tutustuminen aloitetaan pillusta.
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä olemassa, jotka haluavat tutustua ensin kunnolla.
N47
Sinun iässä enenevissä määrin, sillä testosteronitasot ovat enää puolet siitä mitä 2-kymppisenä.
Ihmettelen kans tätä aikaa. Heti vaan sänkyyn vaikka ei tunne toista juuri yhtään. Itse ainakin haluan tutustua kunnolla ja luoda hyvän luottamuksellisen suhteen, ennenkuin haluan mitään fyysistä kontaktia. Nykyään ei ole mitään väliä enää millään. Ei ihme, että joka toisella on seksitauti ym. ällöttävää. Itse olen seksuaalinen ihminen, mutta en silti mikään jakorasia joka antaa heti kun mies pyytää.