Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla somessa julkaisija exiesi kanssa? Miesystäväni pyysi että poistaisin julkaisut, joissa olen exäni kanssa

Vierailija
30.12.2022 |

tai joihin olemme merkinneet toisemme. Minä en haluaisi poistaa niitä, koska ne ovat tapahtuneet ennen meidän suhdettamme ja ovat osa elettyä elämää. Mies taas sanoo, että ne loukkaavat häntä ja häntä vaivaa, että muut ihmiset, myös hänen kaverinsa näkevät ne. Kumpi meistä on oikeassa?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*julkaisuja

Vierailija
2/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pyyntö on kohtuullinen. Itse tietty päätät poistatko kuvat.

Vierailija
5/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse osaisi nähdä asiaa noin. Keskustelisin miehen kanssa, jäisi nähtäväksi, jatkaisimmeko yhdessä.

Ei minun menneisyyteni piilottamalla muutu, ja valloillaan rehottava mustasukkaisuus on minulle valtava varoitusmerkki.

Vierailija
6/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa lähde tuohon. Jos miehesi tai hänen kaverinsa kokevat tarpeelliseksi surffata somehistoriassasi, se on heidän ongelmansa. Tuo on jo sellaista mustasukkaisuutta, mikä enteilee jatkossa jotain vielä pahempaa. Kohta huomaat, että sinun pitää käydä hänen kanssaan läpi kaikki somekontaktisi ja kertoa, mistä tunnet heidät, joudut poistamaan kaikki miespuoliset kontaktit; et saa hyväksyä uusia...

Älä suostu.

Vierailija
7/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. - Olisin vähän varuillani kumppanin kanssa, joka haluaa rajoittaa sitä millään tavoin kenen kanssa saa olla kaverria ja kenen kanssa ei. Tai kenestä kuvia saa säilyttää ja kenestä ei  Ellei ole mitään erityisempää perustettä miski jonkun kuva tai kuvat tulsii hävittää tai poistaa. - Sinulla Ao on oikeus omiin muistoihisi ja läheistesi kuviin, joka  mahd. kumppanisi olisi parasta hyväksyä. Toinen juttu on se miten fiksua on yleisesti julkaista somessa kuvia, joissa näkyy tunnistettavista muita läheisiä tai aiemmin henkilöitä.

Uskovainen mies

Vierailija
8/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette? Itsekin nuorena vaadin jotain vastaavaa päätöntä (olen nainen), nyt vanhempana en enää vaatisi. Miehesi on väärässä mutta jos ei muuten ole kova kontrolloimaan, niin voisin koittaa löytää kompromissin

Vierailija
9/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Itsekin nuorena vaadin jotain vastaavaa päätöntä (olen nainen), nyt vanhempana en enää vaatisi. Miehesi on väärässä mutta jos ei muuten ole kova kontrolloimaan, niin voisin koittaa löytää kompromissin

Ollaan nelikymppisiä.

Ap

Vierailija
10/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on poistanut itse oma-aloitteisesti kaikki aiemmat yhteisjulkaisut omilta tileiltään.

Ap

Vierailija
11/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on poistanut itse oma-aloitteisesti kaikki aiemmat yhteisjulkaisut omilta tileiltään.

Ap

Ja seuraavaksi hän kertoo sinulle puhelimensa salasanan ja odottaa sinun vastaavasti kertovan hänelle omasi.

Tulet vielä katumaan, jos lähdet tuohon peliin.

En voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, joka vaatisi minua hävittämään muistoja menneisyydestäni.

Vierailija
12/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kuvat pois takanreunalta = ok

Exän hävittäminen (some)historiasta = ei ok

Entä jos teillä olisi exäsi kanssa yhteinen lapsi? Pitäisikö sekin poistaa elämästäsi? 

Vierailija
13/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa 🥱

Vierailija
14/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kuvia missään tietenkään. Ei ole ollut tapana edes ottaa mitään yhteiskuvia.

Vierailija
15/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole. Kyllä ne on jossain arkistoituna tai näkymä rajoitettuna.

Vierailija
16/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitat, että piilottanut ne sinulta 😉

Vierailija
17/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkälaisia julkaisuja. Jos on sinä ja exäsi lapsenne synttäreillä tai jalkapallo-ottelussa, niin on ok.

Jos on sinä ja exäsi kahdestaan romanttisella illallisella, kylpylässä tai Aruballa, niin haittaa.

Hääkuva, romanttiset toivotukset ja rakkaudentunnustukset "hyvää äitienpäivää ihanin Liisa-kultsimussukkani joka teit minusta maailman onnellisemman miehen, rakastan sinua joka päivä entistä enemmän oi seksikäs kuningattareni" , haittaa!

Vierailija
18/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän minkälaisia julkaisuja. Jos on sinä ja exäsi lapsenne synttäreillä tai jalkapallo-ottelussa, niin on ok.

Jos on sinä ja exäsi kahdestaan romanttisella illallisella, kylpylässä tai Aruballa, niin haittaa.

Hääkuva, romanttiset toivotukset ja rakkaudentunnustukset "hyvää äitienpäivää ihanin Liisa-kultsimussukkani joka teit minusta maailman onnellisemman miehen, rakastan sinua joka päivä entistä enemmän oi seksikäs kuningattareni" , haittaa!

Minua haittaisi lähinnä noiden julkaisujen mauttomuus, ei niinkään se ex :D

Vierailija
19/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisia ne kuvat on. Jos ne on romanttisia ja kuvia joita pariskunta ottaisi niin mielestäni ne pitäisi piilottaa.

Vierailija
20/98 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Te olette kuitenkin erillisiä ihmisiä, joilla on ollut elämä ennen toista, niin en todellakaan poistaisi, jos en itse halua. Miehen pitää joko hyväksyä asia, jonka hän fiksuna ja aikuisena ihmisenä tekeekin tai sitten suosittelen juoksemaan ja lujaa. Aina saa kysyä ja pyytää, mutta kielteinen vastaus pitää osata ottaa aikuismaisesti, eikä alkaa kitisemään asiasta enempää, saatikka vaatia.