Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvä huumorintaju, leikkisyys ja kyky nauraa itselleen ovat ominaisuuksia, jotka ensimmäisenä tulevat palstan kaipaajista mieleen. Hyvä niin, sillä ne ovat puoleensa vetäviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain sellainen mies joka ei komenna eikä tarvi komennella.
Mulle sellainen nainen, joka ei huitele ilmoittelematta jatkuvasti jossain ympäri kyliä teillä tietymättömillä ties missä seurassa.
Joo meen, mutta ei voi mitään, jos yhtäkkiä saan idean lähteä sieneen tai marjaan. Ei mulla seuraa ole, mutta sille ei ole todistajia.
🤭 Jep. Sama.
Mäki käyn monesti Marjassa, vaimolle ei onneksi tarvitse ilmoittaa. Sivusta
Huomennakin suunnittelin lojuvani kotona. Ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup:
Oletko luuseri?
Kyllä, musta tuli luuseri, kun aloin välittää sinusta.
Nyt meni väärälle. Joku palstaharha varmaan tuokin?
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea, Suomen jokainen noin kolmesta miljoonasta miehestä lukee palstaa tauotta ja tunnistaa itsensä laittamistanne puolivillaisista tunnisteista. Ja vaikka kirjoittajia ei ole kuin maksimissaan muutama kymmenen, jokaisen teidän kaivattunne kuuluu siihen joukkoon, vaikka niistä muutamasta kymmenestä ehkä viisi on miehiä. Kukaan ei todellakaan harhaile.
🤣🤣🤣
Tunne sinua kohtaan kasvaa päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas nyt. Haluan nähdä sen naisen, joka ei ala komennella yhteisessä huushollissa. Tuon jälkeen voisikin jo käydä hautaan makaamaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan.
En mä oo kyllä lähipiirissä tottunut parisuhteisiin jossa kumpikaan komentelisi toista.
Ap
Hyvää yötä te kaikki, kaipuun katraasta harharetkille eksyneet kauniit karitsat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sellainen nainen, joka ei huitele ilmoittelematta jatkuvasti jossain ympäri kyliä teillä tietymättömillä ties missä seurassa.
Joo meen, mutta ei voi mitään, jos yhtäkkiä saan idean lähteä sieneen tai marjaan. Ei mulla seuraa ole, mutta sille ei ole todistajia.
🤭 Jep. Sama.
Mäki käyn monesti Marjassa, vaimolle ei onneksi tarvitse ilmoittaa. Sivusta
Niinpä. Täytyy olla luottamussuhde kunnossa puoleltani. Moukkamaista kytätä koko ajan menojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup:
Oletko luuseri?
Kyllä, musta tuli luuseri, kun aloin välittää sinusta.
Nyt meni väärälle. Joku palstaharha varmaan tuokin?
En tarkoittanut sinua. Tämä palstan tyyli nyt vain on...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju, leikkisyys ja kyky nauraa itselleen ovat ominaisuuksia, jotka ensimmäisenä tulevat palstan kaipaajista mieleen. Hyvä niin, sillä ne ovat puoleensa vetäviä piirteitä.
Minä olen kyllä just tuollainen, vuosia täällä lorvinut!
Vierailija kirjoitti:
Otan tästä kopin, vaikka rakkauselämä on edelleen pannukakku. Yhä surkea ilmestys.
Ihan koko vartalo läpi.