Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
3701/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisimme yhteyden toisiimme m?

Savumerkeillä.

Vierailija
3702/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉

Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.

Minulla ollut monta naista, ketkä tykänneet olla komennettava myös muutoinkin kuin vain treenatessa. Sivusta tosiäijä.

Naisilta tuo käy ihan luopnnostaan😗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savumerkki on tärkeä. SOS.

Vierailija
3704/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Krista Kiurun sanoin kaipaajienkin kannattaa muistaa silloin, kun rakkauden tuli korventaa sydänalassa ja tuntuu ettei jaksa odottaa enää yhtään hetkeä hattatapilvessä ja siksi kiukuttaa: ensi viikolla on uusi viikko ja viikko se on ensi viikollakin.

Vierailija
3705/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röttönen

Vierailija
3706/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaipaavat rinnalleen naista, joka istuu käsiensä päällä aloitteita odotellen luullen hyvän huomenen toivotusta osoitukseksi palavasta rakkaudesta. Kiinnostus syntyy viimeistään siinä vaiheessa, kun vuosien jälkeen ajatuksen tasolla miltei kokonaan noteeraamatta jäänyt nainen alkaa syyttämään roikottamisesta.

Vierailija
3707/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V, onko sulla kaikki OK?

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
3708/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja voi

Vierailija
3709/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisit 😭

Vierailija
3710/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies tekee aloitteen niin monta kertaa, että nainen lopulta suostuu. Vain vässykät ja matalatestoiset betamiehet antavat periksi ennen viidettä yritystä. Miehen pitää jättää työnsä ja kaikki harrastukset voidakseen keskittyä panostamaan naiseen ja aloitteisiin. Tosimies raivaa kaikki esteet ja toimii. Nainen saa maata passiivisena kotonaan ja lyödä luuria korvaan, kun mies yrittää soittaa. Jos ei ole valmis ottamaan riskejä naisen vuoksi, ei mies rakasta oikeasti eikä sellaista miestä pidä ottaa.

Tosinainen puolestaan lähettää haluamalleen miehelle nudekuvan tai vähintäänkin lingerie-kuvan ja viestin, että täällä olisi tällaista tarjolla. Jos sellaista ei tule, se on merkki siitä, että nainen vain pelailee ja käyttää miehen huomiota oman egonsa pönkittämiseen. Jos nainen todella haluaa miehen, hän tekee sen selväksi ja ottaa riskin, että kuva päätyy nettiin ja levitykseen.

🤣

Vierailija
3711/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉

Enkä nyt sitte tarkota sulle tällaista treeniä. Kunniasanalla.

https://www.youtube.com/shorts/vl0fY5x0qNY

Mammat meni sanattomaksi😁

Vierailija
3712/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka maksaa siitä, että tuntisin ihollani toisen ihmisen lämpimän ihon kosketuksen.  Viimeisestä kerrasta pientä fyysistä läheisyyttä on melkein 20 vuotta. Toisinaan ahdistaa niin paljon, että haluaisin kuolla pois.  Anonyymi tunnustus pimeästä.  Pärjään kyllä itseni kanssa. Rakastakaa toisianne ja hellikää aina kun voitte

Vierailija
3713/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän aina aivan sulaa, kun anonyymin viestin alle ilmaantuu vastaus naiselta, joka on päättänyt viestin ilman muuta olevan hänelle. Älykkyys on seksikästä, joten kuinka voisin vastustaa sellaista, joka tunnistaa jatkuvalla syötöllä viestejä itselleen.

Tää on leikkiä täällä, vaikka totista välillä. Itse ainkin välillä ajattelen, että mun kaivattu vois kirjottaa jostain asiasta sillä tavalla kun tänne on kirjotettu. En tiedä onko se hän vai ei, mutta leikin ajatuksella ja vastaan niinku vastaisin hänelle. Tunne on totista totta, mutta en tietenkään kuvittele oikeasti tunnistavani. Paitsi sillon kun oon oikeasti tunnistanut ihan harvoin. Ehkä sun ei kannata ottaa niin tosissaan.

Vierailija
3714/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V, onko sulla kaikki OK?

Naiselle vai miehelle?

V on kunnossa😊

Kuuulosti onnelliselta...

Eri

Vierailija
3715/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato nyt!

Vierailija
3716/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.

Minulla ollut monta naista, ketkä tykänneet olla komennettava myös muutoinkin kuin vain treenatessa. Sivusta tosiäijä.

En epäile, etteikö sellaisia naisia löytyisi jonoksi asti, mutta minä en etsi ketään kaitsemaan itseäni.

Vierailija
3717/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain sellainen mies joka ei komenna eikä tarvi komennella.

Vierailija
3718/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lettuja ja jäätelöä. Maha kipeenä.

Ahne

En ollu ahne, ei vain oikein koneisto kestä maitojuttuja. Harkittu riski, living on the edge.

Vierailija
3719/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En epäile, etteikö sellaisia naisia löytyisi jonoksi asti, mutta minä en etsi ketään kaitsemaan itseäni.

Sama. Minua ei miehet komentele!

Sivusta

Vierailija
3720/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltagallup:

Oletko luuseri?

Rakkaudessa ehkä, kun pääsi yllättämään. Muuten en kai.

Ketju on lukittu.