Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
G: Kaikkea muuta kuin luuseri, mut sydämen asioissa vähän arka.
Eivät odottaneet yhtätoista
sanat jotka pimensivät illan.
Nauloja elämän arkkuun,
jokaisen sanan pimeä kaiku.
Kuuntele aavistus elämän laulua.
hetkistä jotka kerääväti tunnit,
ettei arki unohtuisi, muistaisit mitä teit.
Muistaisit eläväsi.
Musta imee kaiken valon ja valkoinen taas heijastaa kaiken. Kannattaa aktiivisesti tehdä töitä, jos olet valon ja ilon poistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Tiina ja R!
Keneltä😯?
Juha
Hyvää yötä rakkaallein halein suukoin mieheltä 30km ja pitäjärajain takaa, huomiseen.
Ihana päivä takana. Sinä ja kasvosi usein ajatuksissani.
Kauniita unia. En ole mennyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain sellainen mies joka ei komenna eikä tarvi komennella.
Jopas nyt. Haluan nähdä sen naisen, joka ei ala komennella yhteisessä huushollissa. Tuon jälkeen voisikin jo käydä hautaan makaamaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan.
En mä oo kyllä lähipiirissä tottunut parisuhteisiin jossa kumpikaan komentelisi toista.
Ap
Tuskinpa olet naisen kanssa asunut. Kyllä sieltä se pieni komennonhalu aina nousee, tyhmää miestä komentamaan, joka ei ymmärrä heti tehdä mitä rouva käskee.
Tuskinpa tuollaisella asenteella löytyykään muita kuin puolustuskannalle asettuvia naisia.
Huomenta. Hyvää sunnuntaipäivää ihanalle unelmieni naiselle 💐💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas nyt. Haluan nähdä sen naisen, joka ei ala komennella yhteisessä huushollissa. Tuon jälkeen voisikin jo käydä hautaan makaamaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan.
En mä oo kyllä lähipiirissä tottunut parisuhteisiin jossa kumpikaan komentelisi toista.
Ap
Tuskinpa olet naisen kanssa asunut. Kyllä sieltä se pieni komennonhalu aina nousee, tyhmää miestä komentamaan, joka ei ymmärrä heti tehdä mitä rouva käskee.
Tuskinpa tuollaisella asenteella löytyykään muita kuin puolustuskannalle asettuvia naisia.
Mamman puolustukanta on komentaa töihin?
Ootte te semmosia keskosia, että oksat pois😉
Olkaa hyvät ihmiset varovaisia mitä tietoja te oikein annatte itsestänne nettiin. Huomasin tässä äsken että erään uskontokuntaan edustajat taas aktivoituneet. Seuraavat teidän sosiaalisia medioitanne. En ole mihinkään uskontokuntaan kuuluva ja minun perässä on ollut helluntalaisia. Sen verran yksinkertaisia ovat, että tunnistin erään stalkkaajan samantien kun omia kanaviani tuossa silmäilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ootte te semmosia keskosia, että oksat pois😉
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Minun ei tarvitse komentaa ketään. Sama
Ehkä olisi helpompaa hyväksyä elämän juoksu, sen turhat askeleet, jos olisi jokin syy. Vastaus siihen, miksi myötätunto katoaa ja pilviverho vyöryy taivaalle peittämään auringon, joka vielä äsken lämmitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ootte te semmosia keskosia, että oksat pois😉Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Minun ei tarvitse komentaa ketään. Sama
Joskus komentaminen on mukavaa. Erikoisesti mammojen komentaminen nukkumaan.
Maailman isoimmat terveiset ja hyvän yön toivotukset miehelle vuosien takaa, joka on asustanut minussa jo kauan. Lietsonut liekkiäni, kun se on alkanut hiipua. Tulet mieleeni usein, edelleen.