Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin lääpällään suhun
Verbit yhä hukassa.
Siinä se ikäero näkyy, että viitekehys on erilainen. Sä oot kasvanut nykynuorten tinder- ja deittailuskeneen. Nää pelit ja venkoilut siitä mitå millonkin saa ja on sopivaa sanoa ja millon viestitään tai ei ja miten, on mulle niin vieraita. Mä oon niinkun oon ja tunnen niinkun tunnen. Jos mä ihastun niin voin sen sanoa ja se on niin, eikä muilla ole tilaa mun ajatuksissa. Mun ajatukset sitoutuu siihen ihmiseen ja haluan tutustua ja jos homma toimii, niin olla yhdessä niin kun hyvältä tuntuu. Ja jos ei tunnu, se tila vapautuu. Muuta tapaa mulla ei oikein ole, enkä ymmärrä.
Kukaan mies ei kaipaa elämäänsä naista, joka keskittyy näkemään asioista hyvät puolet ja joka jättävät elämän vastoinkäymiset liikaa märehtimättä taakseen. Katkera ja raskas valittaja, sellaisesta taistellaan verissä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin lääpällään suhun
Niin ne sanoo kaikki muutkin. Ihmekös tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain sellainen mies joka ei komenna eikä tarvi komennella.
Jopas nyt. Haluan nähdä sen naisen, joka ei ala komennella yhteisessä huushollissa. Tuon jälkeen voisikin jo käydä hautaan makaamaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan.
En mä oo kyllä lähipiirissä tottunut parisuhteisiin jossa kumpikaan komentelisi toista.
Ap
Tuskinpa olet naisen kanssa asunut. Kyllä sieltä se pieni komennonhalu aina nousee, tyhmää miestä komentamaan, joka ei ymmärrä heti tehdä mitä rouva käskee.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä helliä iltahalauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Hyvää yötä ja kauniita unia 💕
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia .💕 Pitkiä, että myöskin lyhyitä lämpöisiä halauksia mielinmäärin sinulle yöhön. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G. Kuka on sinun kaivattusi? Muutama tunniste!
Hän, joka kolahti kovaa, pájaro. Miellyttävä.
Nopea, tarkka ja lempeä katse. Toisinaan vakava, välillä hurmaava hymyilijä.Miksi lintu? Tai mistä moinen lempinimi?
Hän alkoi tulla uniini ja toisinaan matkasimme niissä yhdessä, siitä alias yönlintunen...myöhemmin hemmottelunimi pájaro. Espanja on kaunis kieli, jota yritän oppia. Ja täällä kun on toisia, eri yönlinnun kaipaajia, ei tule sekaannusta.
Mitähän mukavaa sinä ihana tykkäät puuhailla viikonloppuisin. Sinun kanssa olisi oikein kivaa puuhailla kaikkea mahdollista. 😍
Mä itse yleensä harrastan liikuntaa extra paljon, pelaan ja syön herkkuja. Enpä oikein muuta touhua.
Joku saattoi pelata koko viime yön aamu 6 asti. Hupsista. Ja nukkua 3 asti iltapäivällä. 😅
Paljon hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Viekkuusi kun pääsisi niin halaisin sinua koko yön.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Olen ihana ja vastustamaton. Hullaannuttava myöskin.
Niin sinäkin, S, niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä helliä iltahalauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Hyvää yötä ja kauniita unia 💕Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia .💕 Pitkiä, että myöskin lyhyitä lämpöisiä halauksia mielinmäärin sinulle yöhön. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘
Kiitos 🤗😘
Oot ajatuksissani 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Tiina ja R!
Keneltä😯?
Opiskelijalta
HYJKU<3