Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Taidanki juoda kaljaa auringon nousuun
Hyvänen aika sentäs, olen viime aikoina katsonut itseäni peilistä ja näen tyttäreni itsessäni. Näytän kummalliselta! 😹
Vierailija kirjoitti:
Näkyisikö sua Ykan kauppojen yössä?
Yritäpä löytää. Aika pitkään saat etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole todellista. Todellako tuhlata elämä kaupan kassalla työskennellen? Nyt toisaalta olisi varaa muuttaa eikä Prisma enää vaanisi varjona elämän yllä.
Kaupassa työskentely on arvokasta hommaa. Oma kaivattu on Prismassa töissä enkä pidä häntä minään luuserina joka tuhlaa elämäänsä.
Väsyttää etsiä sinua, kun en löydä.
Vierailija kirjoitti:
M**** 💗 J***
Varmaa mulle tai sis not -j
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt häntä 2021 syksyn jälkeen. Se nainen jonka kanssa vaihdoin pari sanaa heinäkuun lopulla 2022 ei ollut enää hän.
Hyvästi "ystävä ".
Vihdoinkin, eikä jää kyllä ikäväkään.
Eilen illalla nukkumaan käydessä mietin, mitä haluaisin antaa sinulle synttärilahjaksi, jos vain antaisit luvan. Se se vasta olisi jotain, nukahdin hymy huulilla. Sama ajatus on kutkutellut tänään mielen perukoilla.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä lämpimiä halauksia ja monta suukkoa mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Hyvää yötä, näe kauniita unia 💕Kiitos. 💕 Kauniisiin uniin sut saattelen, monin lämpöisin halauksin ja suukkosin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 🤗😘
Vieläkin vähän ikävä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M**** 💗 J***
Varmaa mulle tai sis not -j
M on nainen, J mies.
Vähän kyllä vtitttaa ettei tätäkään ongelmaa olisi jos en olisi koskaan tavannut koko kaivattua ja juminut siinä tuhoisasti vuosien ajan.
Pitää vaan olla vahva, en halua kenenkään muun joutuvan kantamaan seurauksia tuollaisesta omasta typeryydestäni jumia väärään ihmiseen.
Laitoin hyvän yön toivotuksen toiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole todellista. Todellako tuhlata elämä kaupan kassalla työskennellen? Nyt toisaalta olisi varaa muuttaa eikä Prisma enää vaanisi varjona elämän yllä.
Kaupassa työskentely on arvokasta hommaa. Oma kaivattu on Prismassa töissä enkä pidä häntä minään luuserina joka tuhlaa elämäänsä.
Hyvä kuulla, työtä samaten kun muutkin. Itsekin tykkään kaupassa työskentelemisestä, monipuolista ja sosiaalisena ihmisenä rikastuttavaa. Ei sovi kaikille. Miksi mikään työ olisikaan arvotonta? Ei käy pirtaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miettikää mikä metakka täälläkin ois käynnissä ja koko Suomi sekaisin, jos ruokakaupat menis kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan syksy tullee?
Ainakin saadaan viettää jonkinverran aikaa yhdessä monenlaisissa merkeissä. Sitä odotan.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa syksyä. Viime syksy vei multa voimia monin tavoin. Koin, että lähennyimme kaivatun kanssa ja tietämättään hän toiminnallaan sai aikaan sen, että jaksoin vaikean ajan yli.
Mukava kuulla, että kaivattusi on ollut tukenasi, vaikkakin sitten tietämättään :) Viime syksy oli tietääkseni minunkin kaivatulleni raskas. Ja minun mielestä lähennyttiin silloin jonkin verran. Onko teillä lähentymistä tapahtunut sen jälkeen?
Tilanne on pysynyt samanlaisena, ei mitään erityistä ole tapahtunut.
Tänne lempeä tai hermostunut huokailu auttaa kyllä omaa oloa, mutta tämän lukeminen..huh mikä raskas työmaa henkisesti. Jälkimmäisen tähden joskus on vain oltava aikansa avaamatta tätä, kun ei vaan kestä tätä kaikkea. Varsinkin kun aina aika ajoin se epäilys voittaa, että sinulla kyse ei ole ollut koskaan minusta. Että olen vain joku välikappele johonkin toiseen.
Voisinpa muuttua tunteettomaksi koneeksi niin ei olisi näin raskas sydän :(
Niinpä <3