Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole todellista. Todellako tuhlata elämä kaupan kassalla työskennellen? Nyt toisaalta olisi varaa muuttaa eikä Prisma enää vaanisi varjona elämän yllä.
Kaupassa työskentely on arvokasta hommaa. Oma kaivattu on Prismassa töissä enkä pidä häntä minään luuserina joka tuhlaa elämäänsä.
Hyvä kuulla, työtä samaten kun muutkin. Itsekin tykkään kaupassa työskentelemisestä, monipuolista ja sosiaalisena ihmisenä rikastuttavaa. Ei sovi kaikille. Miksi mikään työ olisikaan arvotonta? Ei käy pirtaani.
Ei olekaan kyse siitä mikä työ on arvokasta vaan siitä, että Prismassa yms. ruokakaupassa työskennellessä kokisin tuhlaavani aikaa, sen sijaan, että tekisin työkseni jotakin mikä antaa myös minulle ja kehittää niissä taidoissa ja piirteissä, joita tahdon kehittää. Eli trukin ajaminen ja hyllyttäminen eivät kuulu kyseisiin taitoihin. Lisäksi asiakaspalvelu vuorovaikutus kuluttaa enemmän, kuin piristää.
Jaa? Mene muualle. Kuten sanottu, syy on sinussa ei kaupassa eikä näytä olevan työnkuva hallussa. Se kuluttaa koska ei sovi sinulle, olet tympeä etkä pidä ihmisistä. Älä valita vaan tee jotakin. Kukaan jaksa sua.
Tuliko mieleesi, että arvostan syvällisempää kanssakäymistä, kuin asiakaspalvelufraasien toistelemista? Ei kyseisten lausahdusten toistelu kerro mitään ihmisrakkaudesta tai sosiaalisuudesta. Pidänkö ihmisestä rippuu pitkälti hänen suhtautumisestaan. siinä kohtaa, kun minun oletetaan olevan pelkkä tarpeiden täyttäjä, jonka tulisi olla onnesta ymmyrkäisenä palvellessaan, on pitäminen 8muutsa puhumattakaan) kaukana. Onnekseni en ole ruokakaupassa töissä.
Ketä kiinnosti?
Mua. Kaikkea hyvää sulle ap, toivottavasti löydät sopivan työn!
T: työtön kaipaaja.
Pieni epäusko kyllä on että nähdäänkö me sattumalta ikinä. Todennäköisyydet ei ole tähänkään asti olleet meidän puolella. En siksi jaksa uskoa nytkään. Ois varmaan ihan erilainen motivaatio yrittää, jos tietäis varmasti näkevänsä.
Täällä maalla on aika pimeää, mut ei pelota.
Olenhan yöeläin.
Silti ois kiva jos olisit täällä ja saisin viereesi käpertyä.
Hyvää yötä mun karvainen kaverini ja makoisia unia.
🐾😽🐾
Rakastan sinua. Se ei lähde pois.
Vierailija kirjoitti:
K. Naiselle
Mitä asiaa K-naiselle?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. Olet ajatuksissani 🤗
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is tät ool?
Jees idiz
Juu didnt get mats aut ov it
Vadevö taakin tu ö rändam daznt exäktli töön mii an
Tekisi mieli iskeä hampaat sun kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisit vaan voinut myöntää. En ymmärrä sinua. Olisin voinut tehdä muutoksia elämääni jos olisit tullut vastaan
Myöntää mitä?
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sunshine💕
Hyvää yötä. 💕
Olisin sinun, mutta sinä et halua.
Etsi etsi sinua täältä. Kirjoitan vain ajatuksia tuuleen. Hyvää yötä.
Onpas nyt sitten kiva kirjoitella kun kaikki poistuvat heti välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selviän loppuelämästä ilman sua, nyt kun tiedän, että olet olemassa?
Se on sun aikomus?
Ei ole oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sun kanssa lapsen mies.
30 vuoden päästä kun on oikeasti aikuinen, niin kärventyy tänne ja koittaa pitää huolta ilmastopakolaisista. Ei kannata.
Enää en voi edes kuvitella, että ihastuneet viestit olis sulta. Kun ei sulla ole sellasia tunteita.
Tylsä ilta. Ei täältä saa minkäännäköistä iloa enää.