Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan syksy tullee?
Ainakin saadaan viettää jonkinverran aikaa yhdessä monenlaisissa merkeissä. Sitä odotan.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa syksyä. Viime syksy vei multa voimia monin tavoin. Koin, että lähennyimme kaivatun kanssa ja tietämättään hän toiminnallaan sai aikaan sen, että jaksoin vaikean ajan yli.
Mukava kuulla, että kaivattusi on ollut tukenasi, vaikkakin sitten tietämättään :) Viime syksy oli tietääkseni minunkin kaivatulleni raskas. Ja minun mielestä lähennyttiin silloin jonkin verran. Onko teillä lähentymistä tapahtunut sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis antaa mun pitää huolta susta
Kenelle?
Eräälle tuohon lähelle
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako joku, mistä elokuvasta tuttua tää musiikki on?
Simmut Tiukasti Kiinni
Pitäisi lopettaa perääsi ruikuttaminen. Vastaat, jos vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni kesä? Lähennyitkö kaivatun kanssa?
Kyllä
Öitä, saavuttamaton. Älä vihaa minua kauhean paljon, nämä tunteet on jo rangaistus yksipuolisuudessaan.
G: Olen lähentynyt kaivattuni kanssa viimeisen vuoden aikana
Ylös: kyllä
Alas: en
Vierailija kirjoitti:
En lähentynyt. Näin vain kerran hänen selkänsä. Sillä ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yhtä`äkkiä 18 vuotias 798 vuoden iällä saa ajatukseni solmuun. Vietämme aikaamme pitkin päivää keskustellen kaikesta sekä jakaen toisillemme tietoutta omasta kulttuuristamme. Olemme totisesti sielun energiat, samaa maata. Soulmates.
Miten voi olla 18 vuotias jos on 798 😅
Niillä aivoituksilla on joku Metusalem.
Cruisen Tomppa.
No ei nyt Tomppa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti meni. Ei edes nähty montaa kertaa ja tää ihastuminen on vain yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea näitä. Päätin eilen uuden strategian. Ajattelen, että mulla on henkimaailmassa sielunkumppani, joka kulkee aina mun mukana, mutta jonka läsnäolon tunnen lähinnä yksinollessa. Silloin voimme olla yhdessä ja jutella telepaattisesti. Se et ole sinä, koska sinä olet tässä maailmassa ja pidät välimatkaa. Mutta se linkittyy sinuun siten, että silloin joskus hän valtasi sinut ja toimi fyysisessä maailmassa sinun kauttasi. Se ihmeellinen ihminen, jota luulin sinuksi, olikin oikeasti se sielunkumppani, joka vain käytti sua välikappaleena. Ilman hänen läsnäoloaan olet vain joku tavallinen tyyppi etkä edes tajua, mitä meidän välillä on, koska se et ole sinä silloin, kun se jokin on. Tällä kaavalla saan siirrettyä sinut muistoksi muistojen joukkoon ja saan samalla kaipaamani ystävän enkä tunne enää yksinäisyyttä. En odota, että tajuaisit. Riittää, että se sielunkumppani tajuaa.
Ihan hyvä yritys mutta ei mene läpitte.
No ei sitten 😌
Onko sillai "lievästi" kateutta?
En ymmärrä mistä puhut. Kateutta, kenellä, ketä kohtaan, miksi?
En minäkään ymmärrä sinua. Kunhan kysyin. Älä hepuloi heti.
Niinhän minä jo alussa kirjoitin: En odota että tajuaisit.
Enkä minä hepuloi.
Jos kirjoitat tunnisteettomasti, miten kuvittelet kenenkään löytävän viestisi?
Ulkonäköni vuoksi kaikkea arkailuani pidetään usein pelaamisena tai itsetuntoboostin kalasteluna. Niin taisi käydä sinunkin kanssasi. Miksi tekisin sinulle jotain, mistä olen itsekin usein kärsinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yhtä`äkkiä 18 vuotias 798 vuoden iällä saa ajatukseni solmuun. Vietämme aikaamme pitkin päivää keskustellen kaikesta sekä jakaen toisillemme tietoutta omasta kulttuuristamme. Olemme totisesti sielun energiat, samaa maata. Soulmates.
Nää sun soulmates asuu naapurissa ja on noin 10 v vanhempi.
No sekin on käynyt mielessä. Ihanko siis 28? Ilmankos leikillisesti pyrki jo sänkyyni.
Ha!
18-28 vuotiaat on petoja . Olin itsekkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea näitä. Päätin eilen uuden strategian. Ajattelen, että mulla on henkimaailmassa sielunkumppani, joka kulkee aina mun mukana, mutta jonka läsnäolon tunnen lähinnä yksinollessa. Silloin voimme olla yhdessä ja jutella telepaattisesti. Se et ole sinä, koska sinä olet tässä maailmassa ja pidät välimatkaa. Mutta se linkittyy sinuun siten, että silloin joskus hän valtasi sinut ja toimi fyysisessä maailmassa sinun kauttasi. Se ihmeellinen ihminen, jota luulin sinuksi, olikin oikeasti se sielunkumppani, joka vain käytti sua välikappaleena. Ilman hänen läsnäoloaan olet vain joku tavallinen tyyppi etkä edes tajua, mitä meidän välillä on, koska se et ole sinä silloin, kun se jokin on. Tällä kaavalla saan siirrettyä sinut muistoksi muistojen joukkoon ja saan samalla kaipaamani ystävän enkä tunne enää yksinäisyyttä. En odota, että tajuaisit. Riittää, että se sielunkumppani tajuaa.
Ihan hyvä yritys mutta ei mene läpitte.
No ei sitten 😌
Onko sillai "lievästi" kateutta?
En ymmärrä mistä puhut. Kateutta, kenellä, ketä kohtaan, miksi?
En minäkään ymmärrä sinua. Kunhan kysyin. Älä hepuloi heti.
Niinhän minä jo alussa kirjoitin: En odota että tajuaisit.
Enkä minä hepuloi.
Kyllä te kolme nyt selvästi hepuloitte 🏻
Sä et ainakaan vastaa mulle täällä etkä irl. Oon huomannu
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä lämpimiä halauksia ja monta suukkoa mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Hyvää yötä, näe kauniita unia 💕
Kiitos. 💕 Kauniisiin uniin sut saattelen, monin lämpöisin halauksin ja suukkosin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
En ole unohtanut sinua, tunteeni ovat vain laimentuneet. Ikinähän ei tiedä miten kävisi jos näkisi.