Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti ihmisiä, jolla saattaisi olla mahkuja kaivattuunsa, mutta eivät käytä sitä, koska ovat varattuja tai muuta? Vai ollaanko kaikki vain ruikuttavia luusereita?
Ei mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala, jos et kaipaakaan. Menen maahan makaamaan ja vedän itkupotkut! Harmi vain, että sillä ei saa tahtoaan lävitse.
Pitäiskö munkin lähtee tohon? Vedetäänkö yhteiset itkupotkuraivarit ja surraan paskaa maailmaa. Tai meitä paskoja. Jokainen kun meistä on kuin paska. Joku vähemmän, joku enemmän jotkut yhtäpaljon. Paska ja ihmiset on arvokasta mutta myös epäarvostettua.
Voi jörses. Mielin kielin ja lässyn lää. Et halua tietää mitä siitä seuraa. Älä pidä sitä toista sitten tyhmänä. Onnea. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 💞 T.
Otapa nyt yhteyttä siihen T:hen, ja sovitte treffit ja alatte olemaan yhdessä 💖
Hiljaa hyvä tulee.
Onko sulla oikea taktiikka?
Vierailija kirjoitti:
En ala, jos et kaipaakaan. Menen maahan makaamaan ja vedän itkupotkut! Harmi vain, että sillä ei saa tahtoaan lävitse.
Arvostan, asennetta. 😄 Mä en jaksa edes raivota, mut ehkä voin itkeä mukana silleen hissukseen ja sopivasti itseäni säälien.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset on sen takia erilaisia, kun mies on luotu maan tomusta ja nainen on luotu elävästä olennosta (miehestä).
Eli mies on tomua ja nainen kylkiluuta? Kumpi on kestävämpää luu vai pöly? Pölyt pyyhin tai puhallan. Luu ei kunnolla edes maadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti ihmisiä, jolla saattaisi olla mahkuja kaivattuunsa, mutta eivät käytä sitä, koska ovat varattuja tai muuta? Vai ollaanko kaikki vain ruikuttavia luusereita?
En haluaisi häntä enää, vaikka saisin. Osoittautui mulkuksi. Olen itse se varattu. Enempi se kaipaus häntä kohtaan on jo kadonnut ja suuntautuu erääseen toiseen, mutta tässä vielä enemmän ongelmaa kuin oma varattuuteni.
Millä tavalla hän oli mulkku?
Kiitos kauniista eleestä,olet minulle arvokas.Läsnäolosi on minulle tärkeää.Nyt toivon sinulle kauniita unia, nähdään siellä, unien keskellä pilvenhattaroilla 😊😊hellä rutistus täältä vielä..
P miehelle menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset on sen takia erilaisia, kun mies on luotu maan tomusta ja nainen on luotu elävästä olennosta (miehestä).
Eli kuollessaan mies muuttuu tomuksi ja nainen mieheksi? 🤔
Ei, ei se noin toimi. Molemmat on eläviä olentoja, alkuperä on vaan eri.
Ai, mä oon aina luullut, että niihin liittyy siittiöt ja munasolut. No, mutta aina oppii uutta kun vanhaksi elää.
Noh, ensimmäinen ihmispari tiedäthän. Ehkä se on geeneissä jollain tavalla? Miehillä tomugeeni, naisilla kylkiluugeeni.
Manipuloiva
Uhriutuva
Luulotautinen
Kiero
Kiinnostava
Uliseva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi häntä enää, vaikka saisin. Osoittautui mulkuksi. Olen itse se varattu. Enempi se kaipaus häntä kohtaan on jo kadonnut ja suuntautuu erääseen toiseen, mutta tässä vielä enemmän ongelmaa kuin oma varattuuteni.
Varattu joka kaipailee milloin ketäkin. Vaikutat itse todella sympaattiselta ihmiseltä 🙄
Urhea
Hienosteleva
Raivostuttava
Ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Manipuloiva
Uhriutuva
Luulotautinen
Kiero
Kiinnostava
Uliseva
Nyt on kaipaus maksimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän oli mulkku?
Veikkaan ettei osoittanut tarpeeksi kiinnostusta. - sivusta.
Neiti
Örheltävä
Söötti
Sitkeä
Öykkäri
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset sannoo; onk mulkukka soittanu
Ei sano savolaiset noin!
T: savolainen
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enää mittää sanottavaa
Selvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan, asennetta. 😄 Mä en jaksa edes raivota, mut ehkä voin itkeä mukana silleen hissukseen ja sopivasti itseäni säälien.
En minäkään raivoa. Potkin ja itken vaan. Itketään yhdessä, kunnes nauretaan.
Huithapeli
Itserakas
Erilainen
Nauravainen
Osallistuva