Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Alat etääntyä taas. Välillä tulet lähemmäs, sitten menet taas kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vuorovesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on seilannut pitkään. Oikeastaan aina. Ensin olin hädissäni, että nyt se vihaa mua, mutta nyt olen tottunut. Tulee se taas lähemmäs kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vanha rakkaus yllättää sut vielä kerran..
Ite tykkään enemmän siitä Juha Tapion versiosta, mutta ei tämäkään huono ole.
Vierailija kirjoitti:
En ala, jos et kaipaakaan. Menen maahan makaamaan ja vedän itkupotkut! Harmi vain, että sillä ei saa tahtoaan lävitse.
No voi harmi. Sinulla on rakas uhmaikä nyt. Jonkun kohdalla tuo voi auttaa mutta minun kohdallani ei. Mun tyttö oli tuollainen alle 5 vuotiaana. Silmästä silmään ja tarkkana, vaativa tyttö ja on oltava johdonmukainen. Se ei onnistu jos joku vetää alta lipan koko ajan eikä kuuntele ohjeita jotka ovat laadittu lähinnä lapsen parhaaksi ja samalla tietenkin kaikkien muidenkin parhaaksi eli yleisen hyvinvoinnin edistämiseksi. Jos lapsi on hyvin voimakastahtoinen ja vahvaluonteinen muutoinkin on 10 vuoden päästä helvetin tuli vapaana. Silloin kysytään hermoratojen vahvuutta. Okei, tsekattu. Next!
En jaksa miehiä. Paitsi sua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset on sen takia erilaisia, kun mies on luotu maan tomusta ja nainen on luotu elävästä olennosta (miehestä).
Eli kuollessaan mies muuttuu tomuksi ja nainen mieheksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit vaan suuttunut, jos olisin sanonut, et oikeesti haluan kaiken muuttuvan.
Ja se johtuu siitä että haluat kaiken olevan sekä menevän kuten sinä itse haluat? Tiedät ettei olisi oikein vaatia sellaista. Tällä tyylillä saat sen toisen näyttämään pahalta ihmiseltä joka suuttuu kaikesta.
Ei ole kyse tuollaisestakaan.
Ihan sama mistä kyse, mutta saat toisen näyttämään pahalta ja itsesi täysin osattomalta mihinkään.
Ei vaan yksinkertaisesti tiedän, että näin olisi tapahtunut. Kerran jo ärähti, et en osaa pitää rajoista kiinni ja pakko olla tyly jne.
Paskat. Hevonpaskat ja naalinkukkua. Voimme olettaa.
Ei ole.
Kääri minkälaiseen paperiin tahansa. Niin se ei muutu siitä silti miksikään. Paskanpuhuminen on paskanpuhumista ja se ei muutu miksikään vaikka kuinka yrittäisi kääriä sen nättiin kääreeseen.
Sulla on selkeästi nyt joku muu ongelma.
Selvennän nyt sulle vielä, että tuolta musta tuntu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset on sen takia erilaisia, kun mies on luotu maan tomusta ja nainen on luotu elävästä olennosta (miehestä).
Sulle on jäänyt tuo kivikautinen mielleyhtymä miesten machoudesta ja naisten heikkoudesta. Ihan hupaisa. Nykymiehet on nynneröitä ja tuollaiset machot surkuhuoaisia hupiukkoja jotka haluavat alisteisen naisen tarjoilijaksi. Harmi vain ettette jaksa kuunnella niiden naisten marinoita ja vaatimuksia. Onnea ystävä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei se noin toimi. Molemmat on eläviä olentoja, alkuperä on vaan eri.
Vierailija kirjoitti:
En ala, jos et kaipaakaan. Menen maahan makaamaan ja vedän itkupotkut! Harmi vain, että sillä ei saa tahtoaan lävitse.
Vedetään yhdessä? Meinasinkin itkeä jo salilla, subilla ja taidenäyttelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on jäänyt tuo kivikautinen mielleyhtymä miesten machoudesta ja naisten heikkoudesta. Ihan hupaisa. Nykymiehet on nynneröitä ja tuollaiset machot surkuhuoaisia hupiukkoja jotka haluavat alisteisen naisen tarjoilijaksi. Harmi vain ettette jaksa kuunnella niiden naisten marinoita ja vaatimuksia. Onnea ystävä elämääsi.
Rauhotu, en sanonut millä tavalla erilaisia.
Onko täällä oikeasti ihmisiä, jolla saattaisi olla mahkuja kaivattuunsa, mutta eivät käytä sitä, koska ovat varattuja tai muuta? Vai ollaanko kaikki vain ruikuttavia luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti ihmisiä, jolla saattaisi olla mahkuja kaivattuunsa, mutta eivät käytä sitä, koska ovat varattuja tai muuta? Vai ollaanko kaikki vain ruikuttavia luusereita?
🙋
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö munkin lähtee tohon? Vedetäänkö yhteiset itkupotkuraivarit ja surraan paskaa maailmaa. Tai meitä paskoja. Jokainen kun meistä on kuin paska. Joku vähemmän, joku enemmän jotkut yhtäpaljon. Paska ja ihmiset on arvokasta mutta myös epäarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä oon aina luullut, että niihin liittyy siittiöt ja munasolut. No, mutta aina oppii uutta kun vanhaksi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin sanoisit että kivestä saa syntymään lehmän kun sen vie laitumelle
Tämähän se ois.