Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
24321/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin aikanaan yhteen vanhaan rinnakkaisluokkalaiseen, kun olin kaupassa töissä. Kummasti silläkin rupesi olemaan asiaa käydä putiikissa.

Vierailija
24322/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät terveiset brunelle Audi naiselle. Olet ihana ja paras 😙💗.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24323/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipaus-kerhon kaipuut kohdistuu sekä bruneen että blondiin Audi-naiseen.

Vierailija
24324/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen on ihminen, jolla on muuten mustat vaatteet ja kengät mutta sukat paljastuukin punaisiksi?

Jaa-a. Ei kiinnosta tai sitten se on joku statement.

Itse olin tänään täysmustissa laukkua myöten, mut oli vaaleansiniset kengät. Joskus on ollut myös eriparisukat, kun meillä on tommonen sukkien arvontakori, jonka kanssa ei aina jaksa vääntää.

Vierailija
24325/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi velallista: fariseus ja syntinen nainen

Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään.

Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään,

hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: ”Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.” Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Simon, minulla on sinulle puhuttavaa.” ”Puhu vain, opettaja”, fariseus vastasi.

”Oli kaksi miestä”, sanoi Jeesus. ”He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?” 

Simon vastasi: ”Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi.” ”Aivan oikein”, sanoi Jeesus. Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: ”Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän.” Ja hän sanoi naiselle: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi.”

Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: ”Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi.” Mutta Jeesus sanoi naiselle: ”Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa.”

Vierailija
24326/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan terveiset! Onko ollut hauska päivä? Mitkä ovat tunnelmat? Ovatko ne katossa vai kaivonpohjalla?

Koko viikko ollut syvissä vesissä uiskentelua, liekö lähestyvä täyskuu, kun tuo tummia tunteita pintaan.

Nautihan koko paketista. Elämässä ihanaa on myös tunnelma ja kokemuksellisuus.

Vierailija
24327/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisesti, noh, ihmiset yleensä tietää itse mikä on oikein viime kädessä. Ei kaikki tilanteet ole automaattisesti väärin, vaikka ohjeistus olisi mikä.

Vierailija
24328/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä kai mieskin sitä ravintoa kaipaa,Kait senki on siellä keittiössä joskus käytävä esim.jääkaapilla? Ja jotkuthan syö vallan sohvalla,olohuoneessa,yök! Mistä muualtakaan ne vatsakkaat miehet muotonsa saa? Tai proteiinirahkat,että jaksaa salille mennä???

Nainen voi syödä ruokaa ja imettää sitten miestä, ei se mies keittiötä mihinkään tarvitse.

Eli miehet on aikuisia vauvoja.Surprise?

Vierailija
24329/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltaisiinpa tässä pilviä yhdessä.

Vierailija
24330/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.

Ai no minkähänlainen paikka mahtaa olla sellainen missä ei voiasiakkaaseen rakastua? Tulee mieleen vaan joku sossun asiakas. Tai sitten ravintolan tai kaupan asiakas, mutta ravintolan tai kaupan asiakkaisiin rakastuminen ei ole tietääkseni kielletty.

Kai sitä rakastuu kun rakastuu. Täytyisi vain muistaa että hoitaa silti työnsä kuten asiaan kuuluu. Eikö totta? :)

Vierailija
24331/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä ajattelen sinua. Iltapalaa syödessä ajattelen sinua. Suihkussa käydessä ajattelen sinua. Kun käärin pyyhkeen päähäni, ajattelen sinua ja mietin, että voisinpa kellahtaa kainaloosi.

Vierailija
24332/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Audi kaunottarilla?

Vierailija
24333/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen on ihminen, jolla on muuten mustat vaatteet ja kengät mutta sukat paljastuukin punaisiksi?

Jaa-a. Ei kiinnosta tai sitten se on joku statement.

Itse olin tänään täysmustissa laukkua myöten, mut oli vaaleansiniset kengät. Joskus on ollut myös eriparisukat, kun meillä on tommonen sukkien arvontakori, jonka kanssa ei aina jaksa vääntää.

Voi olla myös värisokea. Eri

Vierailija
24334/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syvällä ollaan..

Mää oon täällä kaivon pohjalla. Pimeää on. Ja syvällä

-sivusta

Vierailija
24335/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisena mua pidät?

Kaunis, älykäs, ihana, temperamenttinen, kiltti, pohtiva, ystävällinen, kiivas, ujo, rohkea, päättäväinen, uneksija, välittävä, tutkivainen, moni-ulotteinen, taiteellinen, lahjakas, ihana

Tämä kuulostaa tutulta monilta osin! Kenelle?

Vierailija
24336/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisena mua pidät?

Salamyhkäisenä? En tiedä, ei olla tavattu.

Vierailija
24337/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔺Ihastunut asiakaspalvelijaan

🔻Ihastunut asiakkaaseen

Vierailija
24338/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies oot.

Vierailija
24339/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin tunnistan itsessäni kaikki nuo puolet, mutta moniko tunnistaa ne minussa? Tunnistaisiko hän?

Vierailija
24340/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Audi kaunottarilla?

Audi on niin paska vehje, että pakkohan sitä välillä uusia. Vähän sama kuin ostaisi uuden iPhonen joka vuosi.

Ketju on lukittu.