Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Millanen on ihminen, jolla on muuten mustat vaatteet ja kengät mutta sukat paljastuukin punaisiksi?
Olen pohjimmiltani iloinen ja välitön. Punainen on hyvä väri. Toisaalta, sukat kuin sukat käy, kunhan ovat suhteellisen ehjät.
T. Iloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Muistatte ihmiset, että töissä tehdään töitä ja kaupassa ne munat pysyy korissa, eikä kädessä!
Tietysti. Minulla on munat kädessä, korissa ja illalla suussa.
Vierailija kirjoitti:
Muistatte ihmiset, että töissä tehdään töitä ja kaupassa ne munat pysyy korissa, eikä kädessä!
Ne on noi munahaukat sellaisia saalistajia, varo missä asioit ja kenen kanssa. Tyhmät miehet menee lankaan ja munahaukat saa työkseen läähätellä. Tilannetaju sekä itsearvostus on kadonnut luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on noi munahaukat sellaisia saalistajia, varo missä asioit ja kenen kanssa. Tyhmät miehet menee lankaan ja munahaukat saa työkseen läähätellä. Tilannetaju sekä itsearvostus on kadonnut luonnonvara.
Mitähän hemmettiä yrität sanoa? Onkohan sulla lyijymyrkytys... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.
Mikä ongelma tuo nyt muka on? Luonnollinen tilanne luoda yhteys toiseen.
Ei ymmärrä miten kuuluu käyttäytyä ja sitten tapahtuu kamalasti kato virheitä. Se on se ongelma. Ei ome tervettä toimintaa. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.
Monees sinä olet luonut yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hemmettiä yrität sanoa? Onkohan sulla lyijymyrkytys... Sivusta
Mun kynä sauhuaa sähköenergialla. Älyteknologiaa rakkaani.
A strip of dried mango between my lips. Would you dare to nibble, to eat the other end so that the only option is for our lips to meet.
Sinne tais mennä tän viikon viimenen tilaisuus yrittää sulattaa sun jäätä. Ehkä kokonaan viimenen. Et sä mussa ikuisesti roiku jos ei tapahdu muutaku "tarvitteks tätä?" tai "onks tää vapaa?"
Pienelläkin naisella voi olla suuri sydän.
Ajatuksissani mittailen viivottimella kasvojesi ääriviivoja ja sinun häikäisevä symmetrinen äänesi. Oli ihana nähdä sinut kaunotar tänään neljä kertaa. 😚💕
Vielä ehtisi kynäillä tänne. Eikä tietenkään ajatuksia. Mälsää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta?
Hedari. Liian tapahtumarikas meininki taas.
O-ou, mullakin on sellainen särky niskasta otsaan vasemmalla puolella. Ei oikein jaksaisi mitään ja väsyttää. Onko erityistä meininkiä?
Ei erityistä. Vähän vaan rankempi jakso töissä ja sit ns. vapaa-aikakin kuluu ryntäillessä eestaas. Hartiat menee jumiin stressistä kaiketi, ja sitten siitä päänsärky. Mikä sun säryn aiheuttaa?
Kaivatulle hyvän yön suukot ja halaukset - tulen viereesi ihan lähelle tuhisemaan ja näkemään samoja unia.🎨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisena mua pidät?
Kaunis, älykäs, ihana, temperamenttinen, kiltti, pohtiva, ystävällinen, kiivas, ujo, rohkea, päättäväinen, uneksija, välittävä, tutkivainen, moni-ulotteinen, taiteellinen, lahjakas, ihana
Tämä kuulostaa tutulta monilta osin! Kenelle?
Naapurille😊
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä käyttää hyväksi alisteisessa asemassa olevaa henkilöä, mutta eettisesti se ei ole oikein. Kaikilla ei ole vahvaa oikean ja väärän tajua.
tykkään siitä, että oon alistettu ;) en välittäisi enkä laittaisi esimiehille valituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Minulla on munat kädessä, korissa ja illalla suussa.
Oletko akrobaatti vai homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit💕
Pitäskö kasvattaa takatukka?
Ehdottomasti, vaikka sellainen Juice-tyyppinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisena mua pidät?
Kaunis, älykäs, ihana, temperamenttinen, kiltti, pohtiva, ystävällinen, kiivas, ujo, rohkea, päättäväinen, uneksija, välittävä, tutkivainen, moni-ulotteinen, taiteellinen, lahjakas, ihana
Tämä kuulostaa tutulta monilta osin! Kenelle?
Naapurille😊
Jos sä hänet noin hyvin tunnet, niin mitä ihmettä täällä teet?