Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijat on toisinaan turhankin tuttavallisia. Miten siitä pitäisi olla ymmärtämättä, ettäkö olisi vain hyvää asiakaspalvelua?
Tässähän se hienous on kun kaikki ihmiset ovat erilaisia eivätkä kaikki ole yhtä älykkäitä eli myös tilannetajuisia. Kestä se kuin ihminen!
Senkin, että kuulen kaikenlaista heidän yksityiselämästään, näin esimerkiksi.
Kai se on ammatinvalintakysymys? Älä lavertele, ethän rakas?
Ole hiljaa, hirnuheinä.
Aika tyylikästä. Ei jatkoon. Olet rumakäytöksinen. Ai jai jai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syvällä ollaan..
Huhuu, missä syvällä? Mitä siellä on ja miltä siellä tuntuu? Onko kaikki kuitenkin hyvin?
kaivatussa..joskaan ei kirjaimellisesti, heh
Syvällä hänessä. Onko se hyväkin asia?
on ja ei, se ei ole hyvä kun ei ole ulottuvilla
Sellaista se rakkaus sitten on. Niin pidättelevääkin. Kutsu hänet luoksesi.
Kutsuttu on ja kutsu on voimassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä arvauksia. Vastaus on nainen kuuluu keittiöön jo ihan biologiansa takia. Ruualla on sama vaikutus naiseen kuin vaatteilla.
Kummelin sanoin (melkein):
Ruoka haluaa, että sitä syödään ja siitä nautitaan.
Mutta että ruualla on sama vaikutus naiseen kuin vaatteilla? Miten se nyt siihen maidoneritykseen liittyi? Ei vaa aukee😅
Ja kyllä kai mieskin sitä ravintoa kaipaa,Kait senki on siellä keittiössä joskus käytävä esim.jääkaapilla? Ja jotkuthan syö vallan sohvalla,olohuoneessa,yök! Mistä muualtakaan ne vatsakkaat miehet muotonsa saa? Tai proteiinirahkat,että jaksaa salille mennä???
Vierailija kirjoitti:
Illan terveiset! Onko ollut hauska päivä? Mitkä ovat tunnelmat? Ovatko ne katossa vai kaivonpohjalla?
Koko viikko ollut syvissä vesissä uiskentelua, liekö lähestyvä täyskuu, kun tuo tummia tunteita pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.
Ai no minkähänlainen paikka mahtaa olla sellainen missä ei voiasiakkaaseen rakastua? Tulee mieleen vaan joku sossun asiakas. Tai sitten ravintolan tai kaupan asiakas, mutta ravintolan tai kaupan asiakkaisiin rakastuminen ei ole tietääkseni kielletty.
Haluaisin tietää sun lempileffat, artistit, kaiken.
Ihan mitä tahansa en sitten kuitenkaan kehdannut kysyä. Ehkä vielä, jotain kautta.
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy ja katse - siinä tunnisteet💞
Jeps. Sait ne tänään. Ja käännettiin molemmat pää äkkiä pois... 💞
Jep,kumpi meistä punastui🤭
Olisitpa täällä kuuntelemassa kanssani Europea. Laulaisit varmaankin upeasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Millanen on ihminen, jolla on muuten mustat vaatteet ja kengät mutta sukat paljastuukin punaisiksi?
Sellainen jonka ei tarvitse pelätä punaisten sukkien värjäävän muita vaatteita, ainakaan niin että se värjääntyminen näkyisi. T: kerää mustaa pyykkiä jotta saa yhden vielä väriä päästävän punaisen vaatteen pestyä...
No on hän myös sellainen joka saisi minut hymyilemään tyylillään, pidän yllättävistä yksityiskohdista. Muuten hän voi olla epämiellyttävä, tylsä, mukava tai todella ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.
Ai no minkähänlainen paikka mahtaa olla sellainen missä ei voiasiakkaaseen rakastua? Tulee mieleen vaan joku sossun asiakas. Tai sitten ravintolan tai kaupan asiakas, mutta ravintolan tai kaupan asiakkaisiin rakastuminen ei ole tietääkseni kielletty.
Saahan sitä rakastua vaikka ja missä, ei sitä kukaan pysty kieltämään. Näkisin, että asiassa muut ongelmat esteenä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Me asiakkaat saatamme joskus myös ihastua asiakaspalvelijaan.
Olemme vain ihmisiä😊
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää sun lempileffat, artistit, kaiken.
Ihan mitä tahansa en sitten kuitenkaan kehdannut kysyä. Ehkä vielä, jotain kautta.
Miehelle.
Forrest gump ja Taylor Swift.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi veikata, niin olettaisin tämän ketjun olevan tulvillaan sekä asiakkaita että asiakaspalvelijoita moniltakin aloilta. Sitä nyt vaan tapahtuu, ja jotkut voivat jopa onnistuakin.
Tsemppiä vaan!
Asiakkaaseen tai yhteistyökumppaniin ihastuminen on kuitenkin eettisesti hyäksyttävämpi vaihtoehto kuin potilaaseen tai opiskelijaan ihastuminen. Tulipahan mieleen.
Hän tykkäsi Love, actually -elokuvasta
Kummelin sanoin (melkein):
Ruoka haluaa, että sitä syödään ja siitä nautitaan.