Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kuulla lisää siitä millanen minä olen? Tuntuu kuumottavalta kirjoittaa rehellisesti mutta sinä et voi tietää kuka minä olen. Sangen huumaava ajatus. Tämä on aikas mukavaa kuitenkin.
Haluaisin kuulla. Kerro itsestäsi jotakin, mitä tahansa?
Ennätän hyvin paljon kun haluan tai saan aikaiseksi. En jaksa tehdä yhtään mitään josta en pidä. Tarkkailen paljon ja hymyilenkin itsekseni asioille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella tietää enemmän sinusta. Olet niin kiltti, tuntuu että laitat kaikki muut itsesi edelle ja unohdat itsesi. Mua kiinnostaisi tietää kuka juuri sinä olet. Mä pitäisin sua hyvänä ja hemmottelisin.
Mies vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus? Tiedättekö, en ole kiinnostunut siitä koskaan. Haluan ja teen kaikkeni saadakseni sen mitä haluan. Tietoisesti anelen. Hmh. Kyllä, typerykset eivät tajua mitä minä teen. Et näe minua kun menen kotiini ja olen kotonani. Tiedätkö millainen minä olen? Et tiedä, et näe sitä ikinä. Olen valloittava jos haluan. Olen ja en ole, mutta sinä katsot minua ja uskot minua. Se on minun valtaani katsos se. Kuulemisiin.
Okei. Mitä sinä teet iltaisin tai vapaallasi kotonasi?
Hyvä kysymys, mitä milloinkin päätän tehdä. En ole kovin aktiivinen ihminen, pidän enemmän tutkimisesta ja katselen esimerkiksi hyviä elokuvia. Katselen mieluusti kauniita naisia somessa mutta siinä ei ole pahaa. Liian usein naiset kuvittelevat miesten himoitsevan kaikkia kauniita naisia, ei se pidä paikkaansa. Olen oikeastaan aika tavanomainen mutta joskus ajattelen liian paljon asioita. Kun asiat pyörivät mielessä on toisinaan vaikea olla. En ole ehkä ollut niin hyvä kuin minun piti olla ja se sattuukin välillä. Siinähän sitä, ei kummempia.
Oletko sinä surullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sun numeroa, joten en voi laittaa viestiä
Kyllä se sen varmaan saat selvitettyä.
Enpä saanut. Työnumeron kyllä, mutta en mä nyt siihen laita viestiä
Oikeastiko laittaisit muka viestin, jos saisit henkilökohtaisen numeron? Vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella tietää enemmän sinusta. Olet niin kiltti, tuntuu että laitat kaikki muut itsesi edelle ja unohdat itsesi. Mua kiinnostaisi tietää kuka juuri sinä olet. Mä pitäisin sua hyvänä ja hemmottelisin.
Mies vai?
Mies on.
Tässäkö tää nyt sitten oli. Enkä ees nää sua pitkään aikaan. 😢😢😢💔
-särkynyt vinttis
Kaipaan sinua, rakas. Kaunista iltaa olisi mukavaa viettää kaksin sinun kanssasi.
Jaksaisin lähteä ulos, kun olisi hyvää lenkki seuraa, sinä nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus? Tiedättekö, en ole kiinnostunut siitä koskaan. Haluan ja teen kaikkeni saadakseni sen mitä haluan. Tietoisesti anelen. Hmh. Kyllä, typerykset eivät tajua mitä minä teen. Et näe minua kun menen kotiini ja olen kotonani. Tiedätkö millainen minä olen? Et tiedä, et näe sitä ikinä. Olen valloittava jos haluan. Olen ja en ole, mutta sinä katsot minua ja uskot minua. Se on minun valtaani katsos se. Kuulemisiin.
Okei. Mitä sinä teet iltaisin tai vapaallasi kotonasi?
Hyvä kysymys, mitä milloinkin päätän tehdä. En ole kovin aktiivinen ihminen, pidän enemmän tutkimisesta ja katselen esimerkiksi hyviä elokuvia. Katselen mieluusti kauniita naisia somessa mutta siinä ei ole pahaa. Liian usein naiset kuvittelevat miesten himoitsevan kaikkia kauniita naisia, ei se pidä paikkaansa. Olen oikeastaan aika tavanomainen mutta joskus ajattelen liian paljon asioita. Kun asiat pyörivät mielessä on toisinaan vaikea olla. En ole ehkä ollut niin hyvä kuin minun piti olla ja se sattuukin välillä. Siinähän sitä, ei kummempia.
Oletko sinä surullinen?
Joskus mutta se on tavallaan jo osana minua. Ei se haittaa elämääni ja elän omalla tavallani, olen ihan tyytyväinen. Joskus on vaikea esittää ja joskus se taas tuntuu olevan hyvin luonnollista. Sekavaa tekstiä varmasti kun et tunne minua. Pidän ihailusta ja näen jos joku yrittää jotakin. Olen aika tarkka siitä mitä sanon tai miten olen. Olen tarkkaavainen mutta ajoittain jätän huomiotta asioita, en aina tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvitse laukkuja, en vaatetta, meikkiä, kenkiä enkä muutakaan tavaraa. Tarvitsen yksityisyyttä ja perustuslaissa ja eu:n ihmisoikeussopimuksessa kirjoitettuja ihmisoikeuksi. Kenenkään hankinnoista on muiden turha motkottaa. Keskity omaan elämään!
😱🤣 morjens..... onkin aika siirtyä tekemään jotain muuta. Palstalla on taas näköjään se aika kuusta kun kaikenmaailman ihmeen hämäriä juttuja alkaa tulla liukuhihnalta ketjuun.
Mulla taas korvat soi kahden päivän negatiivisesta jäkätyksestä. Voiko olla raskaampaa kuin pilkunviilaaja.
Ei nyt sitten muuta, ei irronnut kysymyksiä vissiin enempää. Mo!
Vierailija kirjoitti:
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivää ketjuun. Aivan ihana päivä takana ja suurimmaksi yllätykseksi muodostui auringon paiste ja sen lämpö, aivan kuin kesä jatkuisi vielä kuitenkin hetken. Kesä palasi hellimään meitä viimeisillä säteillään ennen kaamoksen laskeutumista ja ah, niin ihanaa syksyn nostalgista lämmintä tunnelmaa. Syksyn lehdet tuoksuvat jo ja syksyn värikatta on kaivettava esiin. Millaisia murrettuja värisävyjä sinä kaipaisit elämääsi, kenties vaatekaappiisi? Uudet konjakinruskeat nilkkurit voisivat olla kaivattu lisä kenkäosastolleni. Viime vuosien hankinnat ovat olleet vähäisiä ja nyt uutuuksissa on useita kauniita jalkineita. Nautinnollista alkuiltaa. 🍂🍁🍂
Uudet kengät pitäisi ostaa, ja laukku. Tai oikeastaan kolmekin laukkua eri käyttötarkoituksiin.
Muuten olen sitä mieltä, että nimenomaan naisten syysmuoti on kaikkein seksikkäintä. Ei niin paljastavaa kuin kesämuoti, mutta elegantimpaa ja klassisen tyylikästä. Moni nainen on parhaimmillaan syysmuodin mukaisissa vaatteissa.
Sivusta.
.
Seksikäs nainen on seksikäs nainen eikä tarvitse joka vuosi uutta laukkua.
Aivan totta, mutta minä olenkin mies, joka tarvitsisi uuden repun, matkalaukun ja pukulaukun.
Alkukesästä kysyin että tukka vai kalju, ja ekan vastauksen perusteella lähti tukka. 😂 nyt sitten asiantuntija raadille kysymys, lähteä vai jäädä?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvitse laukkuja, en vaatetta, meikkiä, kenkiä enkä muutakaan tavaraa. Tarvitsen yksityisyyttä ja perustuslaissa ja eu:n ihmisoikeussopimuksessa kirjoitettuja ihmisoikeuksi. Kenenkään hankinnoista on muiden turha motkottaa. Keskity omaan elämään!
😱🤣 morjens..... onkin aika siirtyä tekemään jotain muuta. Palstalla on taas näköjään se aika kuusta kun kaikenmaailman ihmeen hämäriä juttuja alkaa tulla liukuhihnalta ketjuun.
Mulla taas korvat soi kahden päivän negatiivisesta jäkätyksestä. Voiko olla raskaampaa kuin pilkunviilaaja.
Voi, kaksi pilkunviilaajaa😂
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin lähteä ulos, kun olisi hyvää lenkki seuraa, sinä nimittäin.
Viestin päässä.
K
Oispa kiva harrastaa lenkkeilyä sun kanssa. Viikonloppuisin voisimme kävellä pidempiä lenkkejä ja viikolla lyhyempiä.
Iltaterkut eräälle tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
👨🏼🏫💕👩🏻🏫 Pääkaupunkiseudulla
P- vai H-nainen?
P?
H?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kaksi pilkunviilaajaa😂
täällä kolmas pillunviilaaja.
Ei.