Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ylellä oli juttu myyjiä ahdistelevista miehistä. Sinne meni se 1% mahdollisuus että uskaltaisin enempää.
Ajattelen sua pikkuvaalea 🤗
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
👨🏼🏫💕👩🏻🏫 Pääkaupunkiseudulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
👨🏼🏫💕👩🏻🏫 Pääkaupunkiseudulla
Laita toi aina niimmä laitan å.
Jännä, että sulla on tarve mainostaa saavasi vierasta. Jos noin kovasti haluat kohteen puolison tietävän, niin kerro hänelle suoraan. Miksi käyttää välikäsiä. Uskallatko?
Vierailija kirjoitti:
Ylellä oli juttu myyjiä ahdistelevista miehistä. Sinne meni se 1% mahdollisuus että uskaltaisin enempää.
Pelkäätkö siis, että asiakas alkaa ahdistelemaan?
Mulla ei oo sun numeroa, joten en voi laittaa viestiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sen varmaan saat selvitettyä.
Päivän ajatelma:
I can't change the direction of the wind,
but I can adjust my sails to always reach my destination.
- Jimmy Dean
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun sinne. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun sinne. Ok?
Ok. Odota talon edessä, tuun ulos.
Mikä on elämän tarkoitus? Tiedättekö, en ole kiinnostunut siitä koskaan. Haluan ja teen kaikkeni saadakseni sen mitä haluan. Tietoisesti anelen. Hmh. Kyllä, typerykset eivät tajua mitä minä teen. Et näe minua kun menen kotiini ja olen kotonani. Tiedätkö millainen minä olen? Et tiedä, et näe sitä ikinä. Olen valloittava jos haluan. Olen ja en ole, mutta sinä katsot minua ja uskot minua. Se on minun valtaani katsos se. Kuulemisiin.
Haluaisitko kuulla lisää siitä millanen minä olen? Tuntuu kuumottavalta kirjoittaa rehellisesti mutta sinä et voi tietää kuka minä olen. Sangen huumaava ajatus. Tämä on aikas mukavaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kuulla lisää siitä millanen minä olen? Tuntuu kuumottavalta kirjoittaa rehellisesti mutta sinä et voi tietää kuka minä olen. Sangen huumaava ajatus. Tämä on aikas mukavaa kuitenkin.
No, kuinka rehellinen uskallat olla? Uskallatko? Selän takana toimijat harvoin on.
Iltapäivää ketjuun. Aivan ihana päivä takana ja suurimmaksi yllätykseksi muodostui auringon paiste ja sen lämpö, aivan kuin kesä jatkuisi vielä kuitenkin hetken. Kesä palasi hellimään meitä viimeisillä säteillään ennen kaamoksen laskeutumista ja ah, niin ihanaa syksyn nostalgista lämmintä tunnelmaa. Syksyn lehdet tuoksuvat jo ja syksyn värikatta on kaivettava esiin. Millaisia murrettuja värisävyjä sinä kaipaisit elämääsi, kenties vaatekaappiisi? Uudet konjakinruskeat nilkkurit voisivat olla kaivattu lisä kenkäosastolleni. Viime vuosien hankinnat ovat olleet vähäisiä ja nyt uutuuksissa on useita kauniita jalkineita. Nautinnollista alkuiltaa. 🍂🍁🍂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä saanut. Työnumeron kyllä, mutta en mä nyt siihen laita viestiä
Käytöstavat, kommunikointi, kokemus.