Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Olisin halunnut puhua tästä, mutta kun sun tyttökaveri oli siinä, niin ei oikein voinut
Miksi minä en ymmärrä tästä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän tänään?
Miksi et kysyisi suoraan, menetät kallista aikaasi minun odottamiseeni. En oikein tiedä sinusta, oletko kuitenkaan sellainen jota sinusta odotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sun numeroa, joten en voi laittaa viestiä
Kyllä se sen varmaan saat selvitettyä.
Enpä saanut. Työnumeron kyllä, mutta en mä nyt siihen laita viestiä
Laita vaan. Se on ihan henkilökohtaisessa käytössäni, muut ei sitä lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sun numeroa, joten en voi laittaa viestiä
Kyllä se sen varmaan saat selvitettyä.
Enpä saanut. Työnumeron kyllä, mutta en mä nyt siihen laita viestiä
Laita vaan. Se on ihan henkilökohtaisessa käytössäni, muut ei sitä lue.
Eikä ole muita lukijoita enää. Se, mikä silloin oli prosessissa, on täyttä totta nyt.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kuulla lisää siitä millanen minä olen? Tuntuu kuumottavalta kirjoittaa rehellisesti mutta sinä et voi tietää kuka minä olen. Sangen huumaava ajatus. Tämä on aikas mukavaa kuitenkin.
No, kuinka rehellinen uskallat olla? Uskallatko? Selän takana toimijat harvoin on.
Olet oikeassa ja siksi minä nyt kirjoitan. Nyt ja tässä minä voin olla rehellinen ihminen. Minusta on jännittävää se ettet tiedä kuka minä olen. Haluatko kysyä jonkun kysymyksen niin vastailen sinulle siihen.
Et vaikuta kovin rehelliseltä.
Se johtuu siitä kuinka juuri ilmaisin itseäni viestissä. Et tunne siis minua ja kysyin haluatko kysyä kysymyksen. Olen rehellinen tässä kohdassa mutta en voi kertoa kuka olen. Voit ohittaa jos et halua kysyä mitään minulta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus? Tiedättekö, en ole kiinnostunut siitä koskaan. Haluan ja teen kaikkeni saadakseni sen mitä haluan. Tietoisesti anelen. Hmh. Kyllä, typerykset eivät tajua mitä minä teen. Et näe minua kun menen kotiini ja olen kotonani. Tiedätkö millainen minä olen? Et tiedä, et näe sitä ikinä. Olen valloittava jos haluan. Olen ja en ole, mutta sinä katsot minua ja uskot minua. Se on minun valtaani katsos se. Kuulemisiin.
Okei. Mitä sinä teet iltaisin tai vapaallasi kotonasi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kuulla lisää siitä millanen minä olen? Tuntuu kuumottavalta kirjoittaa rehellisesti mutta sinä et voi tietää kuka minä olen. Sangen huumaava ajatus. Tämä on aikas mukavaa kuitenkin.
Haluaisin kuulla. Kerro itsestäsi jotakin, mitä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kuinka rehellinen uskallat olla? Uskallatko? Selän takana toimijat harvoin on.
Olet oikeassa ja siksi minä nyt kirjoitan. Nyt ja tässä minä voin olla rehellinen ihminen. Minusta on jännittävää se ettet tiedä kuka minä olen. Haluatko kysyä jonkun kysymyksen niin vastailen sinulle siihen.
Et vaikuta kovin rehelliseltä.
Se johtuu siitä kuinka juuri ilmaisin itseäni viestissä. Et tunne siis minua ja kysyin haluatko kysyä kysymyksen. Olen rehellinen tässä kohdassa mutta en voi kertoa kuka olen. Voit ohittaa jos et halua kysyä mitään minulta.
Mitä pelkäät tapahtuvan, jos totuus tulee julki?
Hymy ja katse - siinä tunnisteet💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla. Kerro itsestäsi jotakin, mitä tahansa?
Tähän keskusteluun näköjään jo aika monta. Laita viesti suoraan vaan, niin jutellaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
👨🏼🏫💕👩🏻🏫 Pääkaupunkiseudulla
P- vai H-nainen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut et-lehteä?
En viimeaikoina. Ei sillä etteikö siinä olisi mielenkiintoisia juttuja vaan siksi että fontti on niin pientä nykyisin ettei näe!🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut et-lehteä?
En viimeaikoina. Ei sillä etteikö siinä olisi mielenkiintoisia juttuja vaan siksi että fontti on niin pientä nykyisin ettei näe!🤔
Hommaa monokkeli. Niin minä tein ja avot kun taas onnistuu lukeminen.
Haluaisin todella tietää enemmän sinusta. Olet niin kiltti, tuntuu että laitat kaikki muut itsesi edelle ja unohdat itsesi. Mua kiinnostaisi tietää kuka juuri sinä olet. Mä pitäisin sua hyvänä ja hemmottelisin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella tietää enemmän sinusta. Olet niin kiltti, tuntuu että laitat kaikki muut itsesi edelle ja unohdat itsesi. Mua kiinnostaisi tietää kuka juuri sinä olet. Mä pitäisin sua hyvänä ja hemmottelisin.
Kenestä haluaisit tietää enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Se varmasti onnistuu tätä kautta.