Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Naiset on kyllä ahkeria vaikka niitä kuinka mollataan. Ahkerasti pyörivät pylly pystössä hyllyjen välissä ja asettelevat tavaroita paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Iltaterkut eräälle tyypille.
😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt, helepottiko? Kuukausia saanut täällä kuraa niskaani oli energia ja viestit millasia hyvänsä ja sit tulee joku ja oksentaa tänne eikä kukaan meinaa mittään. Perkele kun onkin reilua.
*sil sil*
Sirpaleita mulla tässä on, diipa diipa diipa...
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä ahkeria vaikka niitä kuinka mollataan. Ahkerasti pyörivät pylly pystössä hyllyjen välissä ja asettelevat tavaroita paikoilleen.
Joo kyllä me ahkerat naiset. Miksipä ei, näyttääkö hyvältä? On aina ilo silmälle saada hymyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt, helepottiko? Kuukausia saanut täällä kuraa niskaani oli energia ja viestit millasia hyvänsä ja sit tulee joku ja oksentaa tänne eikä kukaan meinaa mittään. Perkele kun onkin reilua.
*sil sil*
Väärässä kohtaa et sitten rakkaani silittele, ethän?
Mitä kuuluu? Kukkuluuruu? Miksi ette vastanneet viesteihin täällänäin??!
Kaipaan sinua. En saa mielestäni edellistä tapaamistamme noin kuukausi sitten yhteisen ystävän juhlissa. Oli ihana törmätä vuosien jälkeen 😍
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin lähteä ulos, kun olisi hyvää lenkki seuraa, sinä nimittäin.
Justiin tulin lenkiltä, oisit laittanu viestiä niin ois menty yhessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*sil sil*
En ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen turhautunut ja täynnä patoutuneita tunteita, joita ei voi purkaa keneenkään
Auttaisiko terapia?
Kestääkö terapeutti myös tunteita? Tunnutte säikähtävän kaikesta. Jos on tunteita purettavana, ei auta terapia. Ne vaan pitää päästää ulos, tietenkin turvallisesti. Ei kannata elää valheellista elämää tai tehdä itseänsä vastaan. Alkaa v i t u t t a m a a n ja raivostuttamaan.
Tottakai terapeutin tulee kestää asiakkaan esilletuomia tunteita. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*sil sil*
En ikinä.
Jos silittää väärässä kohdassa saattaa saada vahingossa kädestä. Siksi on hyvä tiedostaa ettei aina kannata silitellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen turhautunut ja täynnä patoutuneita tunteita, joita ei voi purkaa keneenkään
Auttaisiko terapia?
Kestääkö terapeutti myös tunteita? Tunnutte säikähtävän kaikesta. Jos on tunteita purettavana, ei auta terapia. Ne vaan pitää päästää ulos, tietenkin turvallisesti. Ei kannata elää valheellista elämää tai tehdä itseänsä vastaan. Alkaa v i t u t t a m a a n ja raivostuttamaan.
Tottakai terapeutin tulee kestää asiakkaan esilletuomia tunteita. sivusta
Joo no mut ei ne kestä eikä varsinkaan tollasia räjähdyksiä. Noita voi katsopas purkaa missä vain, ne tulee kun menee hermot. Että terapia on kyllä nostettu arvossaan turhan korkealle, saman asian ajaa kaverikin jos se pystyy kuuntelemaan. Eri asia jos haluaa puhua tuntemattomalle ja sitten on eräitä terapiamalleja jotka on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva harrastaa lenkkeilyä sun kanssa. Viikonloppuisin voisimme kävellä pidempiä lenkkejä ja viikolla lyhyempiä.
Kävelylle lähtisin mielelläni, mutta tuskin juoksemaan, koska en kuitenkaan pysyisi vauhdissasi.
Vierailija kirjoitti:
Alkukesästä kysyin että tukka vai kalju, ja ekan vastauksen perusteella lähti tukka. 😂 nyt sitten asiantuntija raadille kysymys, lähteä vai jäädä?🤔
Lähteä 🤔
No missä mun kaikki on??