Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaa vaan rauhassa sitä toista. Mä etsin uuden ja löydänkin. (Tiedät että saan ja löydän.)
miespuoliselle.
Älä etsi. Tämä uhkaus sai minut ymmärtämään, että sinä olet kaikkeni, enkä voi mitenkään elää ilman sinua. Katkera kostomentaliteetti jos joku, saa sydämen läpättämään silkasta rakkaudesta. Viimeinkin sen käsitän, yhteen kuulumme vailla ajan ja paikan rajoitteita.
Tämä oli päätelmä kaikesta - yhteenvedettynä lyhyesti, ei uhkaus. Näytä ja osoita paremmin, että olen tai olisin sulle se "Olet kaikkeni" .
Sivunainen kuulostaa joltain jalkavaimolta, mikä sekin on kyllä outo sana
Ei voi sanoa ääneen, mitä oikeasti haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa..
Jos ei voi sanoa ääneen, kirjota lapulle.😌
Tuutko juttelee mun kanssa tänään? Sitten voit sanoa mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitinkin. Oli aikomus ojentaa lappu viikonloppuna kaivatulleni. Jäi sitten toteuttamatta.
Sivueri.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan kutsua tulemaan. Tulen aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan kutsua tulemaan. Tulen aivan varmasti.
Hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Until you make the unconscious conscious,
it will direct your life
and you will call it fate.- C. G. Jung
Tiedän viehättyneeni hänestä siksi, että meissä on paljon samaa. Yksi näistä samoista piirteistä on nuoruuden traumoista kehittynyt tietynlainen egon suojaksi tarkoitettu narsismi. Sitä voi tunnistaa ja tunnustaa tosiasiat ja silti haluta uskoa kohtaloon.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on toinen päivä, taivastakin näkyy ja aurinko paistaa. Toivottavasti sinullekin, missä lienetkin. Ennen olit tuossa kahden, kolmen kilsan päässä. Halaus!
Olen muutaman kymmenen kilsan päässä.
Palaan noin parin viikon sisällä. Ilmoittelen. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaa vaan rauhassa sitä toista. Mä etsin uuden ja löydänkin. (Tiedät että saan ja löydän.)
miespuoliselle.
Älä etsi. Tämä uhkaus sai minut ymmärtämään, että sinä olet kaikkeni, enkä voi mitenkään elää ilman sinua. Katkera kostomentaliteetti jos joku, saa sydämen läpättämään silkasta rakkaudesta. Viimeinkin sen käsitän, yhteen kuulumme vailla ajan ja paikan rajoitteita.
Sivusta sanon, että minulla ei ole kostomentaliteettia, mutta miehellä ilmeisesti on käytöksestään päätellen. Olisin vain halunnut selvittää epäselviksi jääneet asiat, mutta pieleen meni.
Olisit onnellisempi sen toisen kanssa. Häntä kaipaat enemmän. Häneen rakastuit enemmän.
Ei pidä paikkaansa tuo väite.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten unohda se lappu vahingossa työpaikan taukohuoneen pöydälle. Muista nimet!
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaksi olitte oikeassa siinä että sopisimme tavallaan yhteen ja että meissä on samaa. Joka päivä yllättää entistä enemmän. Ainakin syvä ystävyys tästä tulee jos ei muuta.
Millaisia samankaltaisuuksia olet teissä huomannut olevan?
Kaipaisin kosketusta vain sinulta. En vain katselua.
Olet sinä