Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tänään mä ajattelin poistaa sut mun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
päivän piristäjähän se siellä ilmoittelee🥱
Vierailija kirjoitti:
Ok, onnea.
Sun vastaus mun viestiin on aika v*n epäarvostava, mutta senhän sä varmasti tiedätkin. Se, että kehtaa väittää välittävänsä ja sitten noin... Olen sanaton. Taisin saada vastaukseni.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
harrastatko golffia?
Tylsää
Vierailija kirjoitti:
Sun vastaus mun viestiin on aika v*n epäarvostava, mutta senhän sä varmasti tiedätkin. Se, että kehtaa väittää välittävänsä ja sitten noin... Olen sanaton. Taisin saada vastaukseni.
-vinttis
Illalla onneks sun mieli muuttuu ja olet taas ihan että rakas ihana kulta pusi pusi 🥰
Aina valittavat. Siirtyisin seuraavaan.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttisIllalla onneks sun mieli muuttuu ja olet taas ihan että rakas ihana kulta pusi pusi 🥰
Tuskin valitettaasti oon. Eikä mulla ole paha päivä. Sain vain ikävän viestin.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yrittäisit saada reaktiota, oli sitten mikä tahansa.
?
Aapee on harhainen, lääkitys ei taida auttaa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä, miten sekaisin menin hänestä pitkäksi aikaa. Yhden joululahjan kortista etenkin.
Miksi olet pahoillasi? Millainen kortti/mikä teksti?
Oikeasti kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttisIllalla onneks sun mieli muuttuu ja olet taas ihan että rakas ihana kulta pusi pusi 🥰
-vinttis
Ootko vinttis Mangusti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttis
Nyt valehtelet hieman. Jos sinulla olisi hyvä olla, olisit jättänyt viestisi julkaisematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttis
Sä nyt selvästi haluat sen miehen, niin kannattaa tehdä se selväksi miehelle kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois lähettää mulle postikortilla puhnumeronsa ja osoitteensa..
Suljetussa kirjekuoressa sinetin kanssa. Kuka nyt ilman kuorta lähettäisi. Koska postissa sitten, jos se joutuisi käsin käsiteltävän postin linjalle joku voisi lukea sen.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä on, odottelen yhtä kotiin.
Lähtenyt matkoille. Palailee 2 viikon kuluttua keskiviikkona.
Käymässä Islannissa. Dubaihin oli alunperin aie,mutta kun tutustui tarkemmin arabiemiraattien ihmisoikeusrikkomuksiin, niin päätti että mokomien e s i n a h k a s y y l i e n maa p a s k a kulttuureineen saa olla kokematta ja näkemättä. Sinne ei yhdenkään länsimaalaisen kuuluisi mennä.
Puuskahdin tunteeni tänne, että kommunikaationi muualla on asiallisempaa. Analyysit voi jättää sikseen.
-vinttis
Kerro sinä mitä on soittolistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois lähettää mulle postikortilla puhnumeronsa ja osoitteensa..
Suljetussa kirjekuoressa sinetin kanssa. Kuka nyt ilman kuorta lähettäisi. Koska postissa sitten, jos se joutuisi käsin käsiteltävän postin linjalle joku voisi lukea sen.
No joo, sitä siis tarkotin
Aarne Tenkasta