Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Naali joka menee salaa krimille, kriminaali.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mitä on soittolistalla.
Prince: Purple Rain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.
-vinttisEi sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.
Ei hyvää päivää. Anteeksi, tuo jankkaus vieraan ihmisen tunnelmien analysoinnista ei ole ihan tervettä.
Ei hyvää mutta hyvää päivää kuitenkin, sinne sivusta analysoijalle joka aloitti jankkaamisen siitä että hänen näkemyksensä mukaan joku analysoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi oppia liian yksinolijaksi
Miksi? Kaikkeen sopeutuu ja voi tehdä rauhassa töitä sekä harrastaa ja elää. Aika siistiä jos osaa ottaa elämästä kaiken irti.
Yksinäisyys tappaa. Ihan tutkittuakin tuo, hakukoneeseen laittamalla nuo sanat löytyy tietoa. Ja siltä minusta nyt tuntuu, enkä todellakaan halua tähän oloon sopeutua. Sivusta harhan perään itkevä, mikä kyllä estää tehokkaasti sen, että pystyisin antamaan edes mahdollisuutta tavata joku, joka ei olisi harhaa
Kun oppii yksineläjäksi, ei yksinäinen olekaan. Kaksi eri asiaa. Itse rakastan omaa rauhaani, en ikimaailmassa voisi enää esim. asua jonkun toisen ihmisen kanssa.
Ja ihmisiä muuten tappaa myös ne toiset ihmiset, sekin ihan tutkittua.
Eri
Nihilistinen tapa katsoa asiaa. Kirjaimellisesti.
Erikoinen väite. Tiedätkö edes mitä nihilismi on?
Tiedän. tiedätkö sinä? On sekin erikoinen väite, että kun selittää itselleen että jos "oppii" olemaan yksinäinen niin etteikö voisi enää oppia olemaan ei yksinäinen.
Sivusta. Nihilismillä käsitteenä ei ole mitään tekemistä yksinäisyyden tai yksin olemisen kanssa. "Nihil": ei mitään. Nihilismi tarkoittaa kaiken arvottomuutta, yleensä tarkoitetaan yhteiskunnan ja arvoinsa merkityksemöttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T?
Ei oo Tonia näkynyt.
Oikeesti?
Sitähän sä kysyit.
Niin sinä minulle kuulut(isit).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T?
Ei oo Tonia näkynyt.
Oikeesti?
Sitähän sä kysyit.
Melkein. Kuhan trollailin. Jäin kiinni.
Mistäs tunnistat kuka on rikollinen ja sille ei voi antaa numeroa? Kovin kiltinnäköiseltä näytti tuo pidätetty venäläinen sotarikoksia tehnytkin. Anneli Auer? Jne. Tosi kiltinnäköisiä murhaajia on näkynyt tuomiolla. Mistä tiedät ettei se kiltin näköinen mies olekaan sarjamurhaaja? Pelätäkö siis kaikkia?
Tämä oli tuohon prepaidjuttuun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä minulle kuulut(isit).
Ketkäs isit?
Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.
Ei se oikeesti mitään. Olen ymmärtäiväistä tyyppiä.
Sohvalla ajattelen sinua. Onneksi on huomenna maanantai.
Juhlat meni hyvin - tänään oli siivoamista sateen ropistessa. Hyvä mieli eilisestä - tänään levätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mitä on soittolistalla.
Prince: Purple Rain
Me ollaan tanssittu tätä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla ajattelen sinua. Onneksi on huomenna maanantai.
Meinasin just sanoa, että apua, viikonloppu loppuu!
Huomenta mammoille. Mitäs tänään syötäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Tää vähän kiinnostaa. Mitä tarkoitat tuolla? Mitä yritit saada irti? Kerro se, niin kerron mikset saanut minusta irti. Ja miksi minä en koskaan päässyt sinusta irti.
No niin. Mitä tarkoitti joulukortti-juttu ja tuo "ero"?
Jaahas, jankuttajatrollit taas liikkeellä. Poistun.
-vinttis