Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois lähettää mulle postikortilla puhnumeronsa ja osoitteensa..
Ja minkäslaisen häirikön hän susta sitten saisikaan. Prepaid numeron korkeintaan voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän biisilista, mitäs siellä oli tänään soitossa, muru?
Biisilistaa en voi täällä paljastaa, mutta yksittäisiä biisejä olen joskus tänne laittanut😚😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkäslaisen häirikön hän susta sitten saisikaan. Prepaid numeron korkeintaan voi antaa.
Prepaidit on rikollisille tai niille joilla on jotain maksuhäiriöitä yms. Tai jotain salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vastaus mun viestiin on aika v*n epäarvostava, mutta senhän sä varmasti tiedätkin. Se, että kehtaa väittää välittävänsä ja sitten noin... Olen sanaton. Taisin saada vastaukseni.
-vinttisIllalla onneks sun mieli muuttuu ja olet taas ihan että rakas ihana kulta pusi pusi 🥰
Tuskin valitettaasti oon. Eikä mulla ole paha päivä. Sain vain ikävän viestin.
-vinttisSä nyt selvästi haluat sen miehen, niin kannattaa tehdä se selväksi miehelle kunnolla.
En aio puhua asiasta enää koskaan. Tuskin hänkään. Teki valintansa.
Olin jotain 7v kaupassa töissä, enää en suostuis, ei vaan jaksa sitä ihmismäärää, varmaan päiväkotikin ois parempi. Ei sitä nuorena ole niin ymmärrystä näistä jos ei kukaan ole neuvomassa, semmottii. Vähän harmittaa kyllä menneisyydessä monet asiat. Vaan ei auta jäädä tuleen makaamaan, mitä nyt vähän lämmittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman suloisimman häirikön😌🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T?
?
Kyselen perään.
Vierailija kirjoitti:
T?
Ei oo Tonia näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prepaidit on rikollisille tai niille joilla on jotain maksuhäiriöitä yms. Tai jotain salattavaa.
Yksityisyys- siinä on riittävä syy, ettei anna kaiken sortin idioottikoijareille oikeaa numeroaan. Kyl ne on kriminaaleja joille se feikkinumero annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.
Ai oltiinko me käsikädessä. Ei oltu. En muista tällaista.
VaTsakkain 😂😂😂
Hienoa, luit ihan oikein. 👍
Tiedättekö miten söpöjä on virtahepovauvelit, kattokaas videoita
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.
-vinttis
Ei sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.
Tällä sivustolla on aika paljon kyllä draamaa, pitäisköhän kaikkien alottaa meditointi tai jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyys- siinä on riittävä syy, ettei anna kaiken sortin idioottikoijareille oikeaa numeroaan. Kyl ne on kriminaaleja joille se feikkinumero annetaan.
Kuka idiootti nyt kriminaaleja lähestyisi? Paitsi toinen kriminaali tai sellainen, joka haksahtaa liian helposti väärille poluille. Kyl se on niin, ettei sellaisille anneta ollenkaan jos ei halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.
Oliko isotkin vatsat?
-kaverin puolesta kyselen
Mulla vähän isompi, hällä ei mainittavan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T?
Ei oo Tonia näkynyt.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.
-vinttisEi sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.
Ei hyvää päivää. Anteeksi, tuo jankkaus vieraan ihmisen tunnelmien analysoinnista ei ole ihan tervettä.
Puuskahdit eli purit turhautumisesi ja mahdollisen pettymyksen. Ja jos näin teit niin purit pahaa oloasi. Siinä asiallinen analyysi. Täyttä faktaa vai väitätkö edelleen, että ei ole/ollut paha olla.