Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
22781/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuskahdin tunteeni tänne, että kommunikaationi muualla on asiallisempaa. Analyysit voi jättää sikseen.

-vinttis

Puuskahdit eli purit turhautumisesi ja mahdollisen pettymyksen. Ja jos näin teit niin purit pahaa oloasi. Siinä asiallinen analyysi. Täyttä faktaa vai väitätkö edelleen, että ei ole/ollut paha olla.

Vierailija
22782/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vois lähettää mulle postikortilla puhnumeronsa ja osoitteensa..

Ja minkäslaisen häirikön hän susta sitten saisikaan. Prepaid numeron korkeintaan voi antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22783/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän biisilista, mitäs siellä oli tänään soitossa, muru?

Biisilistaa en voi täällä paljastaa, mutta yksittäisiä biisejä olen joskus tänne laittanut😚😉

Vierailija
22784/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkäslaisen häirikön hän susta sitten saisikaan. Prepaid numeron korkeintaan voi antaa.

Prepaidit on rikollisille tai niille joilla on jotain maksuhäiriöitä yms. Tai jotain salattavaa.

Vierailija
22785/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vastaus mun viestiin on aika v*n epäarvostava, mutta senhän sä varmasti tiedätkin. Se, että kehtaa väittää välittävänsä ja sitten noin... Olen sanaton. Taisin saada vastaukseni.

-vinttis

Illalla onneks sun mieli muuttuu ja olet taas ihan että rakas ihana kulta pusi pusi 🥰

Tuskin valitettaasti oon. Eikä mulla ole paha päivä. Sain vain ikävän viestin.

-vinttis

Sä nyt selvästi haluat sen miehen, niin kannattaa tehdä se selväksi miehelle kunnolla.

En aio puhua asiasta enää koskaan. Tuskin hänkään. Teki valintansa.

Vierailija
22786/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 7v kaupassa töissä, enää en suostuis, ei vaan jaksa sitä ihmismäärää, varmaan päiväkotikin ois parempi. Ei sitä nuorena ole niin ymmärrystä näistä jos ei kukaan ole neuvomassa, semmottii. Vähän harmittaa kyllä menneisyydessä monet asiat. Vaan ei auta jäädä tuleen makaamaan, mitä nyt vähän lämmittelee.

Vierailija
22787/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T?

Vierailija
22788/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman suloisimman häirikön😌🥰

Vierailija
22789/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T?

?

Vierailija
22790/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T?

?

Kyselen perään.

Vierailija
22791/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T?

Ei oo Tonia näkynyt.

Vierailija
22792/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prepaidit on rikollisille tai niille joilla on jotain maksuhäiriöitä yms. Tai jotain salattavaa.

Yksityisyys- siinä on riittävä syy, ettei anna kaiken sortin idioottikoijareille oikeaa numeroaan. Kyl ne on kriminaaleja joille se feikkinumero annetaan.

Vierailija
22793/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.

Ai oltiinko me käsikädessä. Ei oltu. En muista tällaista.

VaTsakkain 😂😂😂

Hienoa, luit ihan oikein. 👍

Vierailija
22794/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miten söpöjä on virtahepovauvelit, kattokaas videoita

Vierailija
22795/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.

-vinttis

Ei sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.

Vierailija
22796/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla on aika paljon kyllä draamaa, pitäisköhän kaikkien alottaa meditointi tai jotain

Vierailija
22797/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisyys- siinä on riittävä syy, ettei anna kaiken sortin idioottikoijareille oikeaa numeroaan. Kyl ne on kriminaaleja joille se feikkinumero annetaan.

Kuka idiootti nyt kriminaaleja lähestyisi? Paitsi toinen kriminaali tai sellainen, joka haksahtaa liian helposti väärille poluille. Kyl se on niin, ettei sellaisille anneta ollenkaan jos ei halua olla tekemisissä.

Vierailija
22798/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.

Oliko isotkin vatsat?

-kaverin puolesta kyselen

Mulla vähän isompi, hällä ei mainittavan kokoinen.

Vierailija
22799/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T?

Ei oo Tonia näkynyt.

Oikeesti?

Vierailija
22800/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.

-vinttis

Ei sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.

Ei hyvää päivää. Anteeksi, tuo jankkaus vieraan ihmisen tunnelmien analysoinnista ei ole ihan tervettä.

Ketju on lukittu.