Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen kokenut, että ne tyylikkäät tykkää minusta selvästi enemmän.
Toki on niitä muitakin, mutta jos on tyylikäs/oman tyylinen niin se kiinnostus tuntuu olevan kokonaisvaltaisempaa ja keskustelu helpompaa.Nuorena ihastuin tosiaan aina eri tyylisiin eikä kiinnostanut miehen tyyli.
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DLow baby low :D
No noin se on mennyt :D Heti helpotti kun alkoi kiinnittään huomion tyylikkäisiin/oman tyylisiin ja loppui se pään seinään hakkaaminen.
Myös minäkuva selvästi parantunut.Muokkasit itsestäsi unelmasi ihmisen ja vaihdoit kategoriaa samalla? Ja nyt on niin ihanaa? :D
En mä oo muokannut itseäni mitenkään, lue paremmin (monta kertaa kirjoitin, että oman tyylinen)
Sekavasti selitetty, meneekö ristiin jotenkin?
Oon aina vahvempi ku oot siellä
Tajusin senkin sitten kun tuota mietin, että miten olen ollut noin sokea tuolle asialle ja roikkunut jossain eri tyylisissä jotka tykkää erilaisista kuin minä (eli tykkäävät oman tyylisistään)
Totuin siihen lapsena, lähipiirissä oli tuollaisia pariskuntia jotka olivat tavallaan eri tyylisiä, niin en tajunnut koko asiaa ja sen merkitystä vasta kuin kokemuksen kautta!
Voi kunpa kaikki ei olisikaan vain omaa kuvitteluani ja joku kerta kun tulisi mahdollisuus ( olisimme kahden ilman niitä muita edes hetken verran), juttelisit minulle mies. Kysyisit jotain. Ihan mitä vain. Tikusta asiaa. Kyllä luulisin, että sinulta se onnistuu, mikäli olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen valinnan?
Valinnan ohittaa. Nonsoleerata. Vaikka tiedät asia olevan mulle tärkeä.
Miten ohitan
Vaikenemalla. Vetytymällä. Osoittamalla siten, ettei mulla ja mun asialla ole mitän merkitystä.
Oon väsyny välillä, tai sit en tiedä miten jutella yhtään mistään kun ei voi kuitenkaan oikeasti
Olisi voinut. Sitä yritin. Se, miten sen otit vastaan loukkaa ja satuttaa.
Eikö pitäis vaan unohtaa menneet ja kokeilla uudestaan. Ehkä siinä on hänenkin puolelta jotain mitä et tiedä. Vaikka en nyt edes tiedä puhutaanko oikealle henkilölle
Menneet voi unohtaa kun niistä on riittävä selkeys. Muuten jäävät kaivelemaan ja jättävät epäluottamuksen siemenen.
No se vaatis just sen juttelun jossain kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Oon aina vahvempi ku oot siellä
Hyvä tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on niitä muitakin, mutta jos on tyylikäs/oman tyylinen niin se kiinnostus tuntuu olevan kokonaisvaltaisempaa ja keskustelu helpompaa.Nuorena ihastuin tosiaan aina eri tyylisiin eikä kiinnostanut miehen tyyli.
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DLow baby low :D
No noin se on mennyt :D Heti helpotti kun alkoi kiinnittään huomion tyylikkäisiin/oman tyylisiin ja loppui se pään seinään hakkaaminen.
Myös minäkuva selvästi parantunut.Muokkasit itsestäsi unelmasi ihmisen ja vaihdoit kategoriaa samalla? Ja nyt on niin ihanaa? :D
En mä oo muokannut itseäni mitenkään, lue paremmin (monta kertaa kirjoitin, että oman tyylinen)
Sekavasti selitetty, meneekö ristiin jotenkin?
Et vaan ymmärrä lukemaasi ilmeisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian väsynyt, liian vaikeaa. Toivottavasti sinulla on suhdeasiat kunnossa, vaikka mielelläni minä olisin se sinun naisesi. Sitä ei tule tapahtumaan ja se on vain nyt saatava taottua myös sydämeen. Järki on sen tiennyt jo pitkän aikaa.
Minun suhde asiat ei koskaan ole kunnossa ilman sua, mutta elämä on elettävä niillä korteilla jotka on tullu joskus valittua T: J
Ei elämää ole mikään pakko elää ad infinitum niillä korteilla, jotka on joskus tullut valittua. Olet vapaa valitsemaan toisenlaisetkin kortit jos vain haluat. Sinä itsehän siitä päätät. On oma valintasi jättäytyä itse luomasi vankilan armoille. Mitä ilmeisemmin et vain halua kovin paljon tuota naista kun heittäydyt noin passiiviseksi ja piiloudut näiden muka pakottavien, muka mahdottomien muuttaa ja muka tahtosi ulkopuolisten valintojen taakse. Tosiasiassa sun ei ole yhtään mikään pakko.
olisin ollut valmis nostamaan uudet kortit mutta nyt ei ole enään syytä siihen, jos hän haluaa jatkaa vanhoilla. Mutta ihanat muistot pysyy ikuisesti
Yhtäkkiä oon alkanut stressaamaan, että kun en oo siellä ja et näe mua, niin jos yhtäkkiä päätätkin että eipä sitä kiinnostakaan, että antaapa olla. Etkä sitten enää haluakaan nähdä. Oon alkanut myös stressaamaan sitä, että piti muuten käydä kesällä ainakin viidessä paikassa kylässä ja nekin on vielä käymättä. Niin ja ne ei oo siellä.
Missä on intohimoiset miehet joita saa syödä vapaasti? Onko sellaisia vai ovatko kaikki valittavia, sulkeutuneita sekä epävarmoja? Missä ovat rohkeat miehet joilla on omat mielipiteet ja osaavat arvostaa hyvää ihanaa naista?
Niin päättyy tarina tää. Tyhjyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DKaltaistensa kanssa asiat on paremmin ja on helpompaa. On kyse sitten mistä hyvänsä.
Näin! Ja tuota en nuorena tajunnut, miten paljon se ulkoinen olemus/tyyli indikoi sisäistä. Luulin ettei sillä ole mitään väliä, vaikka usein sillä on.
Olkaa rohkeita ja vapauttakaa sisäinen Play:nne! T. Rockstar Energy Drink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DKaltaistensa kanssa asiat on paremmin ja on helpompaa. On kyse sitten mistä hyvänsä.
Näin! Ja tuota en nuorena tajunnut, miten paljon se ulkoinen olemus/tyyli indikoi sisäistä. Luulin ettei sillä ole mitään väliä, vaikka usein sillä on.
Toivottavasti ymmärrät asiat oikeinpäin menneessä sekä nykyisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasiTyylikäs mies, joka kehui kenkiäsi. So gay,trust me!
Ei välttämättä. Tulee nuoruudesta mieleen yks kenkäfetisti, joka tooodella nautti korkokengistä naisen jalassa.
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Kerro mulle, jos vielä välität. Olen sinun puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotankin, että joku ilta vaan karataan hetkeksi kahdestaan. Sinä, minä ja tähtitaivas. Miten ois?
Tämä olisi ihana.
Vierailija kirjoitti:
Niin päättyy tarina tää. Tyhjyyteen.
Kansi suljettiin.
En ole trolli, mutta en aio asioitani täällä levitellä. Etenkin kun en tunne teistä ketää. Paitsi kaivatun. No, senkin vain luulin tunteneeni jollakin tasolla. En ehkä kuitenkaan ymmärtänyt mitään, jos tarkemmin ajatellaan. Yöt. Ap