Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko muistanu unohtaa mut hani? Toivottavasti. Tietäisitpä missä ympäristössä olen just nyt. Et osais kuvitella.
Ukrainassa?
Oikein eiku siis
Pöpilässä sitten? Ei se mitään. Mäkin olen ollut pöpilässä ja varmaan moni muukin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotankin, että joku ilta vaan karataan hetkeksi kahdestaan. Sinä, minä ja tähtitaivas. Miten ois?
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotankin, että joku ilta vaan karataan hetkeksi kahdestaan. Sinä, minä ja tähtitaivas. Miten ois?
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin kun ehdotat irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian väsynyt, liian vaikeaa. Toivottavasti sinulla on suhdeasiat kunnossa, vaikka mielelläni minä olisin se sinun naisesi. Sitä ei tule tapahtumaan ja se on vain nyt saatava taottua myös sydämeen. Järki on sen tiennyt jo pitkän aikaa.
Minun suhde asiat ei koskaan ole kunnossa ilman sua, mutta elämä on elettävä niillä korteilla jotka on tullu joskus valittua T: J
Niin siis, haluat elää mieluummin onnetonta puolielämää muiden mielipiteiden ja tunteiden vuoksi kuin alkaa oikeasti elää omaa elämääsi itsellesi, valita onnellisuuden ja sitä myötä hänet.
Ja olen kokenut, että ne tyylikkäät tykkää minusta selvästi enemmän.
Toki on niitä muitakin, mutta jos on tyylikäs/oman tyylinen niin se kiinnostus tuntuu olevan kokonaisvaltaisempaa ja keskustelu helpompaa.
Nuorena ihastuin tosiaan aina eri tyylisiin eikä kiinnostanut miehen tyyli.
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :D
Missä olet ihmiseni? Missä minä menin vipuun?
Haluan pois täältä, en kuolla kipuun!
-sydämeen sattuu.
Turhaan minä sinua täällä kaipailen, kun tuskin olet täällä koskaan ollutkaan. Eikä kaipaaminen tuo sinua yhtään lähemmäs. Tai tuo, jos vastaat kaipaukseen. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Toki on niitä muitakin, mutta jos on tyylikäs/oman tyylinen niin se kiinnostus tuntuu olevan kokonaisvaltaisempaa ja keskustelu helpompaa.Nuorena ihastuin tosiaan aina eri tyylisiin eikä kiinnostanut miehen tyyli.
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :D
Low baby low :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on niitä muitakin, mutta jos on tyylikäs/oman tyylinen niin se kiinnostus tuntuu olevan kokonaisvaltaisempaa ja keskustelu helpompaa.Nuorena ihastuin tosiaan aina eri tyylisiin eikä kiinnostanut miehen tyyli.
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DLow baby low :D
No noin se on mennyt :D Heti helpotti kun alkoi kiinnittään huomion tyylikkäisiin/oman tyylisiin ja loppui se pään seinään hakkaaminen.
Myös minäkuva selvästi parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen valinnan?
Valinnan ohittaa. Nonsoleerata. Vaikka tiedät asia olevan mulle tärkeä.
Miten ohitan
Vaikenemalla. Vetytymällä. Osoittamalla siten, ettei mulla ja mun asialla ole mitän merkitystä.
Oon väsyny välillä, tai sit en tiedä miten jutella yhtään mistään kun ei voi kuitenkaan oikeasti
Olisi voinut. Sitä yritin. Se, miten sen otit vastaan loukkaa ja satuttaa.
Eikö pitäis vaan unohtaa menneet ja kokeilla uudestaan. Ehkä siinä on hänenkin puolelta jotain mitä et tiedä. Vaikka en nyt edes tiedä puhutaanko oikealle henkilölle
Menneet voi unohtaa kun niistä on riittävä selkeys. Muuten jäävät kaivelemaan ja jättävät epäluottamuksen siemenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen valinnan?
Valinnan ohittaa. Nonsoleerata. Vaikka tiedät asia olevan mulle tärkeä.
Miten ohitan
Vaikenemalla. Vetytymällä. Osoittamalla siten, ettei mulla ja mun asialla ole mitän merkitystä.
Oon väsyny välillä, tai sit en tiedä miten jutella yhtään mistään kun ei voi kuitenkaan oikeasti
Olisi voinut. Sitä yritin. Se, miten sen otit vastaan loukkaa ja satuttaa.
Eikö pitäis vaan unohtaa menneet ja kokeilla uudestaan. Ehkä siinä on hänenkin puolelta jotain mitä et tiedä. Vaikka en nyt edes tiedä puhutaanko oikealle henkilölle
Laita viestiä. Sivusta
Ota mun kädestä kiinni ja tunne mun rakkaus.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olin paskana, kun mies ei tykännytkään minusta vaan jostain eri tyylisistä kuin minä - luonnollisesti :DLow baby low :D
No noin se on mennyt :D Heti helpotti kun alkoi kiinnittään huomion tyylikkäisiin/oman tyylisiin ja loppui se pään seinään hakkaaminen.
Myös minäkuva selvästi parantunut.
Muokkasit itsestäsi unelmasi ihmisen ja vaihdoit kategoriaa samalla? Ja nyt on niin ihanaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Kaltaistensa kanssa asiat on paremmin ja on helpompaa. On kyse sitten mistä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa hakenut sitä avoinna ollutta paikkaa.
Mihin ja koska paikka oli auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minäkuva selvästi parantunut.Muokkasit itsestäsi unelmasi ihmisen ja vaihdoit kategoriaa samalla? Ja nyt on niin ihanaa? :D
En mä oo muokannut itseäni mitenkään, lue paremmin (monta kertaa kirjoitin, että oman tyylinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion erota ja erakoitua.
Ryhdytkö Kultu mun Kimallukseksi? Vai tuleeko suolapanoksella?
Ja täsmennän että ampuuko Kultu minua suolapanoksella.
No en, mulla on vaan ilmakivääri kiikaritähtåimellä harakoita ja variksia silmällä pitäen omassa pihassa.
Sivusta: minua vähän pelottaa että oma kuvio menee noin. Että kumpaakin kiinnostaa, mutta mitään ei oikeasti ole järkevä tehdä ja kuvio jatkuu vielä vanhuudessa.
Muistatko miltä tuntuu
Juopua kesäyönä
Hölmöstä rakkaudesta?
Kastella jalat heinikossa
Tanssittaa tyttöä laitumilla
Siellä missä kaislat kumartaa
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Voi miten kovasti odotan, että nähdään taas pian. <3
Välillä mietin, että olisi aika kauheaa jos nyt kuolisin, enkä olisi kertonut sinulle, että olen ollut ihastunut sinuun mies. Tai stten toisinpäin, että sinulle tapahtuisi jotain, enkä koskaan olisi kertonut. Miksi siis en uskalla?