Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa kaikki ei olisikaan vain omaa kuvitteluani ja joku kerta kun tulisi mahdollisuus ( olisimme kahden ilman niitä muita edes hetken verran), juttelisit minulle mies. Kysyisit jotain. Ihan mitä vain. Tikusta asiaa. Kyllä luulisin, että sinulta se onnistuu, mikäli olet kiinnostunut.
Ettekö ole olleet kahden koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle, jos vielä välität. Olen sinun puutteessa.
Välitän, mutta onko sillä enää mitään väliä. Tuskin täss vaiheessa.
Säilyykö siinä Kaksplussan terveisketjussa viestit paremmin kuin täällä? Vai poistellaanko sielläkin?
Vierailija kirjoitti:
Missä on intohimoiset miehet joita saa syödä vapaasti? Onko sellaisia vai ovatko kaikki valittavia, sulkeutuneita sekä epävarmoja? Missä ovat rohkeat miehet joilla on omat mielipiteet ja osaavat arvostaa hyvää ihanaa naista?
Kyllä heitäkin on, ja arvostavat naista, vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki sittenkin vain harhaa?
Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja ajattelen sinua. Syksyllä tulee varmaankin muutoksia. Pelottaa, jännittää, vähän ahdistaa, mut samalla olen iloinen siitä, että jos vaikka meistä tulisikin jotain
Oispa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai välitän
Hän joka tuntee vain onnellisen rakkauden,
ei tunne rakkautta.
Jean Alouilh
Vierailija kirjoitti:
Välitän. Vaikeaa se on etänä, kun ei tiedä missä ja miksi toinen on.
Joskus ne tarinat aina päättyvät, mutta yleensä syystä. Ja joskus vaikea hyväksyä sitä syytä. Niinkuin meidän.
Oikeasti tärkein syy miksi edes asun siellä enää oot sinä. Muuten olisin varmaan jo muuttanut pois. Mutta haluan ihan ehdottomasti tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu Vieno käymään huomenna mun työhuoneessa. Kysy jotain yhdentekevää. Saatan ehdottaa, että lähtisitkö kahville/oluelle.
Archie? 🥰
Ketä etsii Archiea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on intohimoiset miehet joita saa syödä vapaasti? Onko sellaisia vai ovatko kaikki valittavia, sulkeutuneita sekä epävarmoja? Missä ovat rohkeat miehet joilla on omat mielipiteet ja osaavat arvostaa hyvää ihanaa naista?
Kyllä heitäkin on, ja arvostavat naista, vastavuoroisesti.
Toivottavasti, ei jaksa mitään onnetonta paskanjauhantaa tai turhaa pelleilyä ja tappelemista. Elämästä kuuluu nauttia. Oman osuuteni hoidan luonnollisesti. Noh, aika näyttänee mitä tapahtuu missä ja milloinkin tulevaisuuden osalta. Keskustelutaito on hyvästä, älykkyys on helvetin seksikästä.
Niin on. Harmi vaan kun kukaan nainen ei vastaa aloitteisiini.
-älykäs, ujonpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Hän joka tuntee vain onnellisen rakkauden,
ei tunne rakkautta.
Jean Alouilh
Kyllä, kaikki pitää kestää mutta ei ilkeyttä tai pahantekoa. Kaikki on myös suhteellista sillä kohtuus kaiken kestämisessäkin täytyy olla. Ajatus on kuitenkin erittäin asiallinen!
Mun älykkyys ja keskustelutaidot tulevat esille kun jaksaa tutustua. Ei tunnu kukaan jaksavan.
Ollaanko rohkeita yhdessä mies? Viedään tämä homma maaliin, eikä nysvätä enää :).
Vierailija kirjoitti:
🧀 & 🍷
Olkoon syyskuussa paljon kynttilänvaloa ja juustoa 🧀🍷
Niin nähtävästi tekee. Se on sinun valintasi.