Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ei ole muuta suunnitelmaa kuin tämän vuoden osalta. Toukokuun jälkeen saatan palata entiseen. Elän hetkeä ja hyvää elämää atm. En plänää sen pidemmälle. Ikävöin silti yhtä, joka on nyt ikuiseksi jäänyt taakse. Olet upea tyyppi, muista se aina!
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko rohkeita yhdessä mies? Viedään tämä homma maaliin, eikä nysvätä enää :).
Sure.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko rohkeita yhdessä mies? Viedään tämä homma maaliin, eikä nysvätä enää :).
Ollaan vaan. Tuu huomenna käymään siellä.
Ootko aina tykästynyt varattuihin miehiin, vai onko tämänkertainen poikkeus? Niin, juuri sinä.
Vierailija kirjoitti:
Yritetään 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän joka tuntee vain onnellisen rakkauden,
ei tunne rakkautta.
Jean AlouilhKyllä, kaikki pitää kestää mutta ei ilkeyttä tai pahantekoa. Kaikki on myös suhteellista sillä kohtuus kaiken kestämisessäkin täytyy olla. Ajatus on kuitenkin erittäin asiallinen!
Ne onkin kaksi eri asiaa. Onnetonkin rakkaus on ollut joskus puoleltasi rakkautta ja sekin kokemus on oppi rakkaudesta.
Mä voisin alkaa harrastaa vaikka moukarinheittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja ajattelen sinua. Syksyllä tulee varmaankin muutoksia. Pelottaa, jännittää, vähän ahdistaa, mut samalla olen iloinen siitä, että jos vaikka meistä tulisikin jotain
Laittaisitko vähän tunnisteita. Minä naispolo herkästi omisin tällaiset toiveikkaat viestit. Vaikka tuskinpa on minulle. Hänestä tuskin kuulen enää mitään vaikka niin kovasti toivon
Älä luovuta, kaipaan sua, oot symppis.
Kun elämässä etenee nelikymppiseksi, alkaa nauttia asioista, jotka lihottaa niin pelkeleesti.
Olet mennyt niin kauas, että ei ole enää mitään tosielämän kontaktia, edes näkemistä.
Hyvää yötä jollekulle naiselle naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina vahvempi ku oot siellä
Minun kaivattuni tapauksessa tuo olisi positiivista
Positiivisena sen tarkotinki. Saan siitä voimaa
Vierailija kirjoitti:
Kun elämässä etenee nelikymppiseksi, alkaa nauttia asioista, jotka lihottaa niin pelkeleesti.
Ai ja mun käsitys on, että silloin sitä on aikaa ja rahaa ja kiinnostusta pitää itsestä erityisesti huolta
Vierailija kirjoitti:
Ala treenaamaan kuin kymmenottelija, niin vuoden päästä olet onnellinen ja uit pillussa/kullissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja voittaa naisten kiekonheiton mestaruuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta suunnitelmaa kuin tämän vuoden osalta. Toukokuun jälkeen saatan palata entiseen. Elän hetkeä ja hyvää elämää atm. En plänää sen pidemmälle. Ikävöin silti yhtä, joka on nyt ikuiseksi jäänyt taakse. Olet upea tyyppi, muista se aina!
Toivon että et oo hän. Et kyllä kuulosta häneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on intohimoiset miehet joita saa syödä vapaasti? Onko sellaisia vai ovatko kaikki valittavia, sulkeutuneita sekä epävarmoja? Missä ovat rohkeat miehet joilla on omat mielipiteet ja osaavat arvostaa hyvää ihanaa naista?
Kyllä heitäkin on, ja arvostavat naista, vastavuoroisesti.
Toivottavasti, ei jaksa mitään onnetonta paskanjauhantaa tai turhaa pelleilyä ja tappelemista. Elämästä kuuluu nauttia. Oman osuuteni hoidan luonnollisesti. Noh, aika näyttänee mitä tapahtuu missä ja milloinkin tulevaisuuden osalta. Keskustelutaito on hyvästä, älykkyys on helvetin seksikästä.
Niin on. Harmi vaan kun kukaan nainen ei vastaa aloitteisiini.
-älykäs, ujonpuoleinen.
Vastaa kun pystyy. Story of my life. Ei kannata ihan kaikkeen edes sekaantua mutta kun kulkee avoimin mielin loukkaantumatta saattaa saada vastaansa jotakin ihanaa sekä kiinnostavaa aina kun aika on. Aina voi myös tehdä muutoksia joten siksi ei kannata pelätä myöskään sekaantumista ja elämistä hetkessä. Jos vain odottaa parempaa voi kaikki mennäkin ohi. Sellasia ajatuksia..
Vierailija kirjoitti:
Toi on varmaan totta, olen 34 ja mulla on alkanut nyt lihotuskuuri. Aion lihoa!
Minun kaivattuni tapauksessa tuo olisi positiivista