Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion erota ja erakoitua.
Ryhdytkö Kultu mun Kimallukseksi? Vai tuleeko suolapanoksella?
Ja täsmennän että ampuuko Kultu minua suolapanoksella.
Olen se äreä Roope ja mulla on Kultu Kimallus mielessäni, mutta jääköön sinne lokeroihin kauniiksi muistoksi.
Kaivattuni voi rikkoa hasselpähkinän kuoren puristamalla kulmakarvojen välissä.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pari lahjaa annoin. Että näin.
Mitäs annoit? Oliko lahjansaaja iloinen lahjoista?
Oli aluksi, sitten yhtäkkiä ilmoitti, että älä anna enää mitään ja lakkasi käyttämästä.
Haistan palaneen käryä käytöksessään.
Mitä haistat?
Kaivatulle kunnon iltahalaus ja lämpimät hyvän yön suukot - tulen viereesi ihan lähelle kun urheilut on jännitetty.🎨
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
Jos ystävyys riittää, niin miksi pitäisi puhua "vitullisen vaikeita asioita". Sen kun jatkat niin kuin ennenkin, käyttäydyt kuin aikuinen ja tarvittaessa tuijottelet asvalttiin yksinäsi. Jos tilanteeseen ei halua muutosta, niin se puhuminenhan vain huonontaisi tilannetta. Mystiset vihjeet ovat käytännössä aina vain omaa toiveajattelua ja ylitulkintaa. Jos aikuinen ihminen haluaa jotain, se kyllä ilmaistaan aelvästi ja ymmärrettävästi, esim. pyydetään kotiin kylään, ehdotetaan jotain, annetaan lahjoja tmv., mistä tunteet käyvät selväksi. Mistään katseista ei voi päätellä mitään.
Sivusta.
Entä jos haluaa tilanteeseen muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tulla jo kosimaan? Palmikkonikin olen jo parvekkeen kaiteelta laskenut alas👸🏻
Pitääkö miten korkealle kavuta? Tiedän varautua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa se on taas lauantaina militantiien päevä. Kepitänkö paikalle? Siis kipitänkö?
Täh?
Tietäjät tietää, muut ei tietäne.
Mä tiedän vain että tuolloin on Ilmatteren päivä.
Oon niin vihanen itelleni. Ei tän pitäs olla niin vaikeeta tulla jutteleen
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tulla jo kosimaan? Palmikkonikin olen jo parvekkeen kaiteelta laskenut alas👸🏻
Odottelen karkausvuotta.
Liian väsynyt, liian vaikeaa. Toivottavasti sinulla on suhdeasiat kunnossa, vaikka mielelläni minä olisin se sinun naisesi. Sitä ei tule tapahtumaan ja se on vain nyt saatava taottua myös sydämeen. Järki on sen tiennyt jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean paikan kammoonko tämä sitten lopahti? 💇🏻
Et sä kuuntele mua. Puhuin sitten missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinä näytät elämän tarinassa?
Ulkopuoliselta.
Minä en jaksa olla vihainen itselleni, vaikka olenkin jumitellut täällä aivan sairaalloisen pitkään ja vedellyt aikaa vessanpöntöstä alas.
Pitää vaan keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen, en saa mennyttä muutetuksi joten turha velloa siinä.
Mulla on onneksi muutakin sisältöä elämässä ja pieniä piristyksiä, jos olisi aivan tyhjää niin voisi ollakin tyhjää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean paikan kammoonko tämä sitten lopahti? 💇🏻
Ei, mutta tiedänkö pitääkö vaikka laskuvarjo sitoa selkään tai ylimääränen turvaköysi
Anteeksi, oon niin kamalan väsyny tähän sivustoon ja muihin ongelmiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Jokaisesta heikosta kohdastasi ole kiitollinen: yhä on muurissa aukko pahan lähteä ja hyvän tulla.
- Tommy Taberman
Täytyypä kaivaa Tabermannin teokset pitkästä aikaa hyllystä. Kiitos tästä!
Ole hyvä.
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasi