Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tuntuu vaan niin hurjalta, että teet tollasen valinnan. Kun olin jotenkin niin kuvitellut, että meillä oli avoimet ja luottamukselliset välit. Eikä sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ajatteli että vanhojen tehtävä on olla kivoja mummoja ja leipoa. Nyt tulee muutakin mieleen.
Ennen mummot pukeutui leipoessaan kansallispukuun tai ainakin hameeseen ja esiliinaan, nykyään latexhousuihin ja napapaitaan. Niin se elämä ja historia muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
Tätä minäkin haluaisin, mutta en voi kysymystä lähettää.
-mies
Täyttä soopaa. Voit, jos oikeasti haluat. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasi
Tyylikäs mies, joka kehui kenkiäsi. So gay,trust me!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
-mies
Miksi et?
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Liian väsynyt, liian vaikeaa. Toivottavasti sinulla on suhdeasiat kunnossa, vaikka mielelläni minä olisin se sinun naisesi. Sitä ei tule tapahtumaan ja se on vain nyt saatava taottua myös sydämeen. Järki on sen tiennyt jo pitkän aikaa.
Minun suhde asiat ei koskaan ole kunnossa ilman sua, mutta elämä on elettävä niillä korteilla jotka on tullu joskus valittua T: J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasiTyylikäs mies, joka kehui kenkiäsi. So gay,trust me!
Öö ei. Ei tuo mitenkään uusi juttu elämässäni ole, että miehet kehuu kenkiäni.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen valinnan?
Valinnan ohittaa. Nonsoleerata. Vaikka tiedät asia olevan mulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan niin hurjalta, että teet tollasen valinnan. Kun olin jotenkin niin kuvitellut, että meillä oli avoimet ja luottamukselliset välit. Eikä sitten olekaan.
Vaihtoi muumimukin tavalliseen teemaan?
Haluaisin vain olla tyytyväinen itseeni jossain vaiheessa elämää. Sun kanssasi se onnistui, hyvin ohikiitävän hetken noin 3 vuotta sitten.
Mieheltä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan siltä, että nämä tälläiset on täytettä tänne jotta joku saa provosoimalla aikaan kuhinaa.
Voi kun olisi. Särkyneen sydämen tuskan huutoa. Kiva, jos sinä olet siltä säästynyt.
Vierailija kirjoitti:
P miehelle siellä jossain, oikein rauhallisia unia..tyynyllesi painan pääni...tässä on hyvä..😊😊
Vaihdan sulle puhtaan tyynyliinan siis, onhan se jo aikakin...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain olla tyytyväinen itseeni jossain vaiheessa elämää. Sun kanssasi se onnistui, hyvin ohikiitävän hetken noin 3 vuotta sitten.
Mieheltä naiselle.
Jep. Sama. Kannattaa myös miettiä miten kohtelee muita ja mitä siitä seuraa. Nainen miehelle.
Katselin uutta kuvaa, joka tupsahti eteeni yllättäen. Näytät hieman enkeliltäni. Sillä on vielä jykevämmät leveät kasvot ja enemmän hiuksia.
Kas näin, olen seonnut, blaa blaa. Mutta mitäpä se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle.
What goes around comes around. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
En nähnyt sinua MR. Näinkö kävi, etten saanut sinuun tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kyllä voit. Sen kun repäiset ja lähetät vaan. Seurasipa siitä mitä tahansa, se on ainakin jotain todellista, joka tuntuu joltain ja merkitsee jotain. Vaihtoehtona on eläminen luuloissa ja mielikuvissa - siis valheissa. Kun elää mielikuvaelämää tosi merkityksien sijaan, voi päätyä uupumukseen.
Sivusta.
-mies