Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
En minäkään saanut autokyytiä joka oli luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen valinnan?
Valinnan ohittaa. Nonsoleerata. Vaikka tiedät asia olevan mulle tärkeä.
Miten ohitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasiTyylikäs mies, joka kehui kenkiäsi. So gay,trust me!
Öö ei. Ei tuo mitenkään uusi juttu elämässäni ole, että miehet kehuu kenkiäni.
Siks sä oot täällä ja yksin.Ihastut homoihin. Oot sellanen söpöliini.
Ootko muistanu unohtaa mut hani? Toivottavasti. Tietäisitpä missä ympäristössä olen just nyt. Et osais kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyylikkäät miehet on ihan perus, en elä missään resupekkakuplassa :D
Omassa maailmassani on vain tyylikkäät miehet. Muita en edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Koen sen julmana. T
Mikä on julmaa?
Pirkähiuksiselle miehelle terveisiä Lahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion erota ja erakoitua.
Ryhdytkö Kultu mun Kimallukseksi? Vai tuleeko suolapanoksella?
Ja täsmennän että ampuuko Kultu minua suolapanoksella.
No en, mulla on vaan ilmakivääri kiikaritähtåimellä harakoita ja variksia silmällä pitäen omassa pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä en ole nyt nähnyt, mutta joku uusi komea ja tyylikäs mies oli yhtenä aamuna bussipysäkillä kun sinne kiireessä juoksin, ja kehui kenkiäni :D
Sitten näin tänään kaupalla uudelleen sen miehen, niin hymyili maireasti ja moikkasiTyylikäs mies, joka kehui kenkiäsi. So gay,trust me!
Ei ole kyllä homoon tullut koskaan ihastuttua :D Kuulostat aika epävarmalta noine homojuttuinesi
Vierailija kirjoitti:
Ootko muistanu unohtaa mut hani? Toivottavasti. Tietäisitpä missä ympäristössä olen just nyt. Et osais kuvitella.
Ukrainassa?
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut, tietenkään. Viiden tähden reissussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyylikkäät miehet on ihan perus, en elä missään resupekkakuplassa :D
Omassa maailmassani on vain tyylikkäät miehet. Muita en edes näe.
Noh tuo Seksikäs josta kirjoitin ei ole tyylikäs enkä näe ihmisiä tyylin perusteella, mutta tietysti tyylikäs on aina ilo silmälle ja jos on vielä hyvännäköinen ja tyylikäs, niin tuplasti iloa silmälle :D
Jotkut ei taida tietää tyylikkyydestä oikein mitään, jos luulevat sitä vain homojen jutuksi (itseasiassa ei nyt tule edes mieleen ketään tyylikästä homomiestä, kaikki tietämäni tyylikkäät miehet on hetero tai bi)
mietin miten ihmeessä
oot livenä viel söpömpi ku igssä
silmänruokaa ja liikettä
sä oot kokovartaloviihdettä
mitä saat mut tuntee
miten saat mut kulkee
aamukuuteen
haittaaks vaik koko rappu kuulee?
mitä sanot mite ois?
pannaan puhelimet pois?
mä sulan sä teet must voin
älä stoppaa vaan tee just noin
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saanut autokyytiä joka oli luvattu.
Autokyytiä. Mahtoi olla rankkaa. Yhtään väheksymättä kärsimyksiäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan niin hurjalta, että teet tollasen valinnan. Kun olin jotenkin niin kuvitellut, että meillä oli avoimet ja luottamukselliset välit. Eikä sitten olekaan.
Tuntuu vaan siltä, että nämä tälläiset on täytettä tänne jotta joku saa provosoimalla aikaan kuhinaa.
Ja silti nää on totta joillekin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä homoon tullut koskaan ihastuttua :D Kuulostat aika epävarmalta noine homojuttuinesi
Ei mulla epävarmuutta oo.Varmasti sytyn myös naisista.Olisin pian taas yksi suhun ihastunut,mutku sä et tykkää naisista sillain.Taas lähtökuopassa. Saisit ihastelua joltain,johon et tunne vetoa, siksi siis yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tuu Vieno käymään huomenna mun työhuoneessa. Kysy jotain yhdentekevää. Saatan ehdottaa, että lähtisitkö kahville/oluelle.
Archie? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
Tätä minäkin haluaisin, mutta en voi kysymystä lähettää.
-miesTäyttä soopaa. Voit, jos oikeasti haluat. Sivusta.
Sano uudelleen kun sinutkin on estetty.
Maailman parhaan perseen päällä oli tänään tummansiniset salihousut
Koen sen julmana. T