Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ja menettäny ilon elämästä.

Vierailija
30.12.2022 |

Olen alle 40 v mies ja menettäny ilon elämästä. Jotkut asiat on hyvin esim käyn vakituisesti töissä mutta en kovin paljo tienaa. Oon pilannu asioita ja tehny velkaa, sitä on jos lasketaan noin 29 tuhatta melkein 30 tuhatta. Ei oo ystäviä ollut kun nuorena ja olen paljo yksin, ei ole edes oikein tuttuja. Olen jopa yksinäinen nykyään. Perhe on kyllä. Tuntuu että kaikki muut menee elämässä eteenpäin ja mä en voi ees hommata parempaa autoa ku on velkaa, mulla vanha auto. Rahaa ei ole paljon. Oon sinkku ja en kelpaa naisille parisuhteeseen. Jotenki ei vaa jaksa enää.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa olla yksin ei löydy kumppania, en saa mitää aikaseksi, ei oo rahaa,, velkaa jatkuvasti, sit jääkaappi tyhjä pitäs kauppaan aargh.

Vierailija
82/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ihmisiä mikään kiinnosta, antaa sitte olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha olo tästä ketjusta. Jos ap ei ei ole trolli niin tiedoksi että palikat on Suomessa käsittääkseni tehdä elämällään mitä vain, ihan sama mistä lähtökohdista elämääsi alat rakentamaan.

Vierailija
84/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes työpaikkaa, viimeksi jouluna anoppi pilkkasi minua siitä, selän takana tottakai, ei sillä ole pokkaa päin naamaan sanoa mitään. Tuntuu että en vaan enää jaksa.

Vierailija
85/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha olo tästä ketjusta. Jos ap ei ei ole trolli niin tiedoksi että palikat on Suomessa käsittääkseni tehdä elämällään mitä vain, ihan sama mistä lähtökohdista elämääsi alat rakentamaan.

Jos on jo valmiiksi masennus, niin ei se ole ihan niin yksinkertaista.

Vierailija
86/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin palkkaaki varmaa 300 € kun meni yli tulorajan se siitä sitten.

Vierailija
87/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että sinulla on kuitenkin läheiset välit perheeseesi. Voisitko pyytää, että he vetäisivät sinut mukaan vapaa-ajan viettoon ja "porukoihin"? Oletko yrittänyt tutustua lastesi kavereiden vanhempiin? Tiedän isiporukoita, jotka ovat aluksi tutustuneet lastensa kautta, mutta löytäneet niin hyvän yhteisen sävelen, että ystävyys on jatkunut, vaikka lapset ovatkin lähteneet eri teille.

Vierailija
88/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi hoitaa masennustasi. Masentunut ihminen on raskasta seuraa ja ystävystyminen masentuneena on vaikeaa sillekkin, joka ei ole masentunut. Sanotaan, että masentunut sairastuttaa myös läheisensä ja tämä ikävä kyllä pitää paikkansa. Et kai halua aloittaa uutta suhdetta epäterveeltä pohjalta?

Vierailija
89/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella negatiiviselta ihmiseltä. Kysy itseltäsi, kuinka hauskaa seuraa olet. Miksi ihmiset viihtyisivät seurassasi. Positikviset ja elämänmyönteiset ihmiset vetävät toisia puoleensa. Veikkaan, että vaikka nyt löytäisit sen parisuhteen, niin ei menisi kauaa, kun oma kielteinen elämänasenteesi karkottaisi naisen pois.

Vierailija
90/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta samanlainen olo kuin sulla Ap. Ihme kyllä löysin hyvän ihmisen elämääni vaikka olin jo luopunut toivosta. Kohta oltu kaksi vuotta yhdessä. Toivottavasti säkin vielä löytäisit jonkun joka susta välittäisi.

Vierailija
91/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ku ei enää heräisi ei vaa kiinnosta mikään.

Vierailija
92/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan välitä kun on oppimisvaikeus mt ongelmia ja yksinäinen ja velkaantunut, ei oo naisten silmissä hyvässä asemassa.

Vierailija
93/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella negatiiviselta ihmiseltä. Kysy itseltäsi, kuinka hauskaa seuraa olet. Miksi ihmiset viihtyisivät seurassasi. Positikviset ja elämänmyönteiset ihmiset vetävät toisia puoleensa. Veikkaan, että vaikka nyt löytäisit sen parisuhteen, niin ei menisi kauaa, kun oma kielteinen elämänasenteesi karkottaisi naisen pois.

No sille en voi mitää kun masennus on jatkunu jo kauan ja tuntuu että on alkoholi ongelmia juonu jo varmaa 150 e millä oisin voinu lyhentää velkaaki

Vierailija
94/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ketään kavereita vain äitini, ja oon aina yksin ja mua ei huvita enää panostaa elämääni velkaa melkee 30 tonnia ja kannattaako ees käydä töissä en tiedä... oon lihonut ei huvita urheilla ei mitään.

Vierailija
95/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun elää nuukasti vuosia tätä menoa, ajamaa vanhalla autolla, sitten kun sitä pitää huoltaa joudun ottaa lyhennysvapaita ku ei riitä rahat huoltoon

Vierailija
96/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo kiinnosta enää oikee mikään.. kai se on pakko vaa elää köyhästi ja tehdä ruokaa isoja satseja.. maksella joka penni velkoihin, mut pakko jäädä elämiseenkin rahaa.. 1600 € tulot ja vuokra on jo 689 € ja lainoihin menee noin 440 € kk ja terapia 85 e kk.

Vierailija
97/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähemmäs noin 100 € muut kulut kk ja elämiseen pitää jäädä loput.

Vierailija
98/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ees rahaa elää vaikka käy töissä.. en tiedä siihen päälle sitte välillä sähkölasku.. vesilasku.. sitte välillä tulee auton vero ja vakuutus.

Vierailija
99/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä miten tässä pääsee eteenpäin kaikki on niin kallista, pitäs kai tienata paljo enempi ja saada oikeenlaista apuaki pään ongelmiin.

Vierailija
100/103 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menisi huomenna Helsinkiin Kansalaistorille? Siellä on tulossa ilotulitus ja muuta ohjelmaa.

Lähde ihmeessä, ulko ilmaa ja ilotulituksia. Se voisi piristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän