Olen masentunut ja menettäny ilon elämästä.
Olen alle 40 v mies ja menettäny ilon elämästä. Jotkut asiat on hyvin esim käyn vakituisesti töissä mutta en kovin paljo tienaa. Oon pilannu asioita ja tehny velkaa, sitä on jos lasketaan noin 29 tuhatta melkein 30 tuhatta. Ei oo ystäviä ollut kun nuorena ja olen paljo yksin, ei ole edes oikein tuttuja. Olen jopa yksinäinen nykyään. Perhe on kyllä. Tuntuu että kaikki muut menee elämässä eteenpäin ja mä en voi ees hommata parempaa autoa ku on velkaa, mulla vanha auto. Rahaa ei ole paljon. Oon sinkku ja en kelpaa naisille parisuhteeseen. Jotenki ei vaa jaksa enää.
Kommentit (103)
En tajua mikä ihmisiä nykyään vaivaa. Kaikki mököttää on hiljaa ja kaikilla omat kaverit
Voi ny helvetti voiko joku ees kirjottaa tänne jotain ettei yksin tarvi kirjotella jatkuvasti, mulla on paha mieli ja masentaa. Ei tähän oikeen auta mikään.
Mistä jaksamista lähteä lenkille? Miksi naiset ette vastaa tai juttele tinderissä mitään, vaikka laitatte itse tykkäyksen ensin?
Ei naisia kiinnosta ainaskaa minä.. ne haluaa vain niitä komeita top 20 normaaleita fiksuja korkeakoulumiehiä.
Mitä tekisit jos et olisi masentunut?
Alahan tehdä pyyteettömästi hyviä tekoja joka päivä, niin tulet onnelliseksi. Tekojen ei tarvitse olla isoja ja kalliita.
Eikös seurakunnillakin ole yksinäisille toimintaa, ei tarvitte varmaankaan olla superuskovainen mukaan mennäkseen.
Et sinä nyt ole yksinäinen minäkin sulle tänne kirjoitin vaikka ei todellakaan edes tunneta.
Masennuksesta voi selvityä ja sen kanssa voi jopa elää, kun hyväksyy itsensä ja elämänsä ja oman vajavaisuutensa. Kaikki me ollaan jotenkin vajavaisia, jos ei nyt niin myöhemmin, jos elää saapi.
Uskotaan tulevaisuuteen ja tehdään elämästä niin hyvä kun voidaan.
itte olen ihan ilmaa naisille ja yrittäny jo vuosia naisia ei niitä kiinnosta yhtään, ku ei ole niitä ominaisuuksia on vain vikoja ja ongelmia.
pitäs olla niin täydellinen komea alfamies ja korkeasti koulutettu oikein jännä, ei olis tällästä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Syön masennuslääkkeitä silti on paha mieli ja yksinäistä ja elämä tuntuu olevan kaaosta ja rahaa ei ole, velkaa vain.
Et suostu vaihtamaan terapeuttia. Hae passiivis-aggressivisuuteen erikoistunutta osaajaa. Just sielt BetterHelpistä. Self-help kirja jäisi tällä hetkellä nurkkaan. Allu, ei sulle olla vihasia mut hakeudu ammattilaisen pakeille.
Hei Ap! Tsemppiä Sinulle.
Muista että raha ei ole tärkein elämässä. Jos vanha autosi vielä toimii, yritä tyytyä siihen. Velkasi ei ole pahemmasta päästä myöskään, yritä sopia takaisinmaksusta velan -antajan kanssa.
Sinä olet arvokas ja tärkeä.
Hae rohkeasti apua masennukseesi.
Rukoilen puolestasi,
Kaikkea hyvää elämääsi toivon Sinulle!
Oikein komea alfamies pitäisi olla... hieno audi ja rahaa.. ei velkaa typeryydestä.. ja hyvä palkkainen työ 4000 € kk.. ja oikein ihana mies joka haluaa vielä lapsia.
Ei tätä elämää tunnu jaksavan.. tää on liian rankkaa.. ei vaa jaksa
Et ole ainut masentunut velkainen. Meitä on paljon, itsellä vuosia ollut ulosotossa velkoja ,ahdistaa, masentaa, ei kumppania, paska työ jossa en viihdy, terveyshuolia yms jne. Ei mitään iloja elämässä, tosi väsy.
N60 v
Okei no sitte en ole ainut, ku haluaisin parisuhteenkin mutta en mistään löydä parisuhdetta ja masentaa olla yksin.
No parempi luovuttaa ja hommata pelikone, elää vain erakkona ja yksin.
Aina paras ensiapu on se, että lähtee ovesta ulos. Luin tänään vinkin, miten joku selvisi masennuksesta. Hän yritti löytää yhden hyvän asian joka ikinen päivä.
Jos on ihan raskas olo, niin soitto terveyskeskukseen. Sieltä luultavimmin ohjaavat johonkin, mistä saat apua.
Tuntuu että on liikaa ongelmia elämässä ja mt ongelmia tulee jo hulluksi ku on yksin.
Jotenki en jaksa itteäni ja oon aina negatiivinen vihainen ja mulla on masennus, mt ongelmia ja velkaa on niin pahasti, oon saanu elämäni aika kuoppaan.
Näköjään en saa ees kavereita ja kukaan ei halua oikein olla munkaa missään tekemisissä.
Yritä tutustua niihin työkavereihisi. Jospa sieltä löytyisi samanhenkinen tyyppi. Jos tykkäät esim. kalastuksesta tai autojen rassailusta, niin ala puhumaan siitä kiinnostuksen kohteestasi työpaikan kahvipöydässä. Ties vaikka siltä löytäisit harrastuskaverin.
Facebook on täynnä erilaisia ryhmiä. Liity johonkin ryhmään, missä keskustellaan asioista, jotka sinua kiinnostaa. Kun on valmiiksi jo samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja jutunaiheita, niin sitten tutustuminenkin käy helpommin ja voit saada sieltä kavereita.
Onpa hiljaista ketään ei kirjota mitään.