Olen masentunut ja menettäny ilon elämästä.
Olen alle 40 v mies ja menettäny ilon elämästä. Jotkut asiat on hyvin esim käyn vakituisesti töissä mutta en kovin paljo tienaa. Oon pilannu asioita ja tehny velkaa, sitä on jos lasketaan noin 29 tuhatta melkein 30 tuhatta. Ei oo ystäviä ollut kun nuorena ja olen paljo yksin, ei ole edes oikein tuttuja. Olen jopa yksinäinen nykyään. Perhe on kyllä. Tuntuu että kaikki muut menee elämässä eteenpäin ja mä en voi ees hommata parempaa autoa ku on velkaa, mulla vanha auto. Rahaa ei ole paljon. Oon sinkku ja en kelpaa naisille parisuhteeseen. Jotenki ei vaa jaksa enää.
Kommentit (103)
kai mussa on sitte jotain vikaa ettei ihmiset viihdy munkaa tai en osaa keskustella tai jotain, oon vähän semmonen erakko nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En ole allu ja ihmeen hiljasta on.
Sääli, mua kiinnostaa tietää mitä Allulle kuuluu.
Eioo helppoo muillakaan, masentaa itseäkin kaikki
Parempi vaan sitte jatkaa yksin ja hyväksyy elämänsä.
Emmä kelpaa naisille ja mun pitää vaan seki hyväksyä.
En tiiä miten tällästä elämää jaksaa, olen joskus miettiny että haluan tappaa itseni mutta en ole sitä tehnyt
Se on ainakin varmaa, että itsesäälissä rypeminen ei houkuttele suurinta osaa naisista, tai minut ainakin sellainen pitää loitolla
No sillehän en sitten voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta mitään.
Aloita uusi vuosi uudella mukavalla harrastuksella. Siellä tutustuu sitten uusiin ihmisiinkin ja saat sisältöä elämääsi. Googlaile kotipaikkakuntasi harrastusmahdollisuuksia vaikka jo heti nyt, niin piristyt. Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin👍
Toivon sulle parempaa tätä päivää ja tulevaisuutta. Toivon että tulevaisuutesi on toivoa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta mitään.
Jos sinua itseäsi ei kiinnosta urheilla, niin urheilukatsomoistakin löytyy yhteisöllisyyttä ja tutustuu ihmisiin. Onko asuinseudullasi jääkiekkojoukkuetta tai jotain muuta urheiluseuraa, jonka peleissä voisit alkaa käymään?
Toivoaan ei koskaan kannata menettää. Itse löysin elämäni rakkauden vasta keski-ikäisenä💕
Minäkin odotan vain kuolemaa. Ei minulla velkaa ole, ei töitäkään, ei ystäviä, ei läheisiä, ei rahaa juuri ollenkaan, ei tyttöystävää. Olen kaikessa epäonnistunut. Eniten vitutta että opiskelin kolme ammattia hyvillä arvosanoilla. enkä silti saa töitä. Voisi oikeesti joku ohjus harhautua tänne ja pudota viereeni niin elämäni päättyisi.
Masentaa vaan kun ei löydy mistään naista itselle. Eikä naiset kiinnostu
No ei ole kavereita kun 1 baarituttu ja sitäkään ei kovin usein jaksa.