Olen masentunut ja menettäny ilon elämästä.
Olen alle 40 v mies ja menettäny ilon elämästä. Jotkut asiat on hyvin esim käyn vakituisesti töissä mutta en kovin paljo tienaa. Oon pilannu asioita ja tehny velkaa, sitä on jos lasketaan noin 29 tuhatta melkein 30 tuhatta. Ei oo ystäviä ollut kun nuorena ja olen paljo yksin, ei ole edes oikein tuttuja. Olen jopa yksinäinen nykyään. Perhe on kyllä. Tuntuu että kaikki muut menee elämässä eteenpäin ja mä en voi ees hommata parempaa autoa ku on velkaa, mulla vanha auto. Rahaa ei ole paljon. Oon sinkku ja en kelpaa naisille parisuhteeseen. Jotenki ei vaa jaksa enää.
Kommentit (103)
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Sinulla on kuitenkin rakastava perhe ympärilläsi. On myös todella yksinäisiä ihmisiä, joilla ei ole oikeasti ketään.
Ihme odotus että jostain ilmaantuisi joku ihminen joka jaksaisi vetää sinut masennuksesta ilman, että sinulla itselläsi on mitään muuta kuin valitusta antaa suhteeseen oli se sitten kaverisuhde tai seurustelusuhde.
Lähde töiden jälkeen lenkille pururadalle, kävellen jos et jaksa juosta.
Katso silmiin vastaantulevaa naista ja hymyile iloisesti. Voit saada naisen iloisen hymyn vastalahjaksi.
Mene uimahalliin. Saunan lauteilla tulee helposti juteltua niitä näitä muiden miesten kanssa. Ei siitä välttämättä mitään syviä ystävyyssuhteita synny, mutta kiva vähän jutella joskus.
Mene kansalaisopiston kursseille. Siellä käy paljon yksinäisiä naisia, varsinkin kielten opiskelussa. Kun tehdään parityöskentelyä, tulee helposti tutustuneeksi erilaisiin ihmisiin. Älä ole päällekäyvä tai ripustautuva ja omaa oloasi valittava vaan sellainen tavallinen , ujohko mies. Ole kiinnostunut keskustelukumppanin ajatuksista .
Tuntuu että on aika pahoja mielenterveysongelmia.. hermostun jatkuvasti.. oon yksinäinen.. haukun ihmisiä en voi hyvin.
Teetkö kokoajan lisää uutta velkaa vai miksi sun velkasaldo ei pienene yhtään?
Ei kukaa jaksa minua minulla on vaa ongelmia ja oppimisvaikeus ja masennusta ollut vuosikausia ja ei ketään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Yritä tutustua niihin työkavereihisi. Jospa sieltä löytyisi samanhenkinen tyyppi. Jos tykkäät esim. kalastuksesta tai autojen rassailusta, niin ala puhumaan siitä kiinnostuksen kohteestasi työpaikan kahvipöydässä. Ties vaikka siltä löytäisit harrastuskaverin.
Facebook on täynnä erilaisia ryhmiä. Liity johonkin ryhmään, missä keskustellaan asioista, jotka sinua kiinnostaa. Kun on valmiiksi jo samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja jutunaiheita, niin sitten tutustuminenkin käy helpommin ja voit saada sieltä kavereita.
Ei tämä mitään kavereita halua, vaikka niin väittää. Pelkkä pinppi sitä kiinnostaa pakkomielteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö kokoajan lisää uutta velkaa vai miksi sun velkasaldo ei pienene yhtään?
Koska lyhennän 2 eri velkaa pankkiin ja luottoa.. niin korot on niin valtavat ettei se velka lyhene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä tutustua niihin työkavereihisi. Jospa sieltä löytyisi samanhenkinen tyyppi. Jos tykkäät esim. kalastuksesta tai autojen rassailusta, niin ala puhumaan siitä kiinnostuksen kohteestasi työpaikan kahvipöydässä. Ties vaikka siltä löytäisit harrastuskaverin.
Facebook on täynnä erilaisia ryhmiä. Liity johonkin ryhmään, missä keskustellaan asioista, jotka sinua kiinnostaa. Kun on valmiiksi jo samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja jutunaiheita, niin sitten tutustuminenkin käy helpommin ja voit saada sieltä kavereita.
Ei tämä mitään kavereita halua, vaikka niin väittää. Pelkkä pinppi sitä kiinnostaa pakkomielteeseen asti.
Ihan väärin.. kyllä mua kiinnostais saada ainaski naispuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä kaverin sukupuolella on sinulle merkitystä?
Sinulle on tullut monia hyviä neuvoja tässä ketjussa. Mitä mieltä olet niistä? Onko joku ehdotus sellainen, jonka voisit toteuttaa?
Mua ei vaa ihmiset jaksa, töissäki oon aika yksin ja ongelmat ei vaa lähde pois ja en saa elämäni jotenki kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kukaan ei viihdy munkaa, töissä olen ihan yksin. No haluaisin vain naispuolisia kavereita.
Naisille en ole kelvannut monee vuotee, mulle taas kelpaisi moniki tavallinen mut saan joko pakit tai en kiinnosta ketään.
Uusivuosi taas yksin kotona ei oo ketään. Taidan vaa hyväksyä tilanteeni.
No eipä ketään kiinnosta. Pitäs varmaa ostaa joku pelikone.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva seurustella ja saada joku kaveri ja mennä elämässä eteenpäin, ei vain ole ketään.
Härkää sarvista ja nyt rakennat niistä paloista mitä sinulla on. Kukaan ei tiedä mistä sinä pidät joten yksin sinun on lähdettävä liikkeelle. Rakenna itsesi näköinen elämä.
Terkuin 5v sitten samassa jamassa ollut. En seurustele, pari semituttua kaveria on.
Oletko ajatellut, että jos kaikki kaverisi ovat naisia, se saattaa karkottaa naiset seurustelumielessä? Mahdollinen kumppaniehdokas saattaa tuntea kaverinaisesi uhaksi. Miksei sinulle mieskaverit kelpaa ja nainen sitten elämänkumppaniksi? Itse pitäisin yhtä epäilyttävänä miestä, jolla on 20 naispuolista kaveria, kuin sellaista, jolla ei ole kavereita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kukaan ei viihdy munkaa, töissä olen ihan yksin. No haluaisin vain naispuolisia kavereita.
Miksi haluat vain naispuolisia kavereita? Miehistä olisi luultavasti helpompi saada kavereita. Naiset saattavat luulla sinun haluavan jotain muuta, kuin ystävyyttä.
Parempi ku unohtaa koko kirjottelun ja palstan ei ketää kiinnosta.