Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL

Heimo Huima
30.12.2022 |

Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle

Kommentit (375)

Vierailija
221/375 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko mennä tänä iltana Pubiin ja karaokea laulamaan? On ollut tylsä matka tähän asti. Haluan olutta nyt.

(Et sit ole sattunut siirrettävään naisluolaan? Siellä on niin raisu meno, ettei täällä lue mitään vaan kaikki on sensuroitu)

Vierailija
222/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan miehetkin tulla Siirrettävään naisluolaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo tässä moi! Onko Sirpa-Sinikka siellä reissulla? Minulla olisi tärkeää asiaa hänelle. On nämä meidän hää järjestelyt tässä ja kun en nyt oikein ymmärrä tätä tehtävälistaa minkä Sirpa-Sinikka minulle jätti. Tässä on niin paljon kaikkea tekemistä. Ja kun pitäisi ensin ristiäisetkin pitää meidän vauvalle. Jos näette Sirpa-Sinikan siellä niin pyytäkää häntä tulemaan kotiin edes käymään.

Vierailija
224/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti 76v. leskimies kirjoitti:

Saahan miehetkin tulla Siirrettävään naisluolaan?

Mitäpä sitä nykyään kieltämään ketään, kun ei tiedä kuka kukin on... tai mikä???

Vierailija
225/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo tässä moi! Onko Sirpa-Sinikka siellä reissulla? Minulla olisi tärkeää asiaa hänelle. On nämä meidän hää järjestelyt tässä ja kun en nyt oikein ymmärrä tätä tehtävälistaa minkä Sirpa-Sinikka minulle jätti. Tässä on niin paljon kaikkea tekemistä. Ja kun pitäisi ensin ristiäisetkin pitää meidän vauvalle. Jos näette Sirpa-Sinikan siellä niin pyytäkää häntä tulemaan kotiin edes käymään.

Höh. Olin ihan näkevinäni Hänet tuolla takapenkillä... ootas nin kurkistan... joopa, ihanku nukkuis pää Jari26 olkapäätä vasten...

Vierailija
226/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on edelleen epäselvää nuo taukojumpat. Kuuluuko vermeet matkan hintaan? Esim lirppa kinkkaukseen, hyppynaru ja hulahulahulavanne...

Tauoilla tietty kyykkyvatkataan 👍🏻

Vierailija
227/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Olin ihan näkevinäni Hänet tuolla takapenkillä... ootas nin kurkistan... joopa, ihanku nukkuis pää Jari26 olkapäätä vasten...

Ei kait ne häät ihan liki oo? Täällä tuo Mervi-äitis riekkuu ja Jalmari-isukkikkii Reettan kanssa tuntuu viihtyvän, kait ne häihin on tulossa???

Vierailija
228/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino ei oo ilmoittautunut!! Kuka silmänilo meitä nyt tanssittaa?

Vierailija
229/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latino ei oo ilmoittautunut!! Kuka silmänilo meitä nyt tanssittaa?

Me poijjaat voirahan pyöritellä teitä naisenpuolia parketilla. Meirän pojilta sujuu tanhut, jenkat, humpat ja tankot. Ja illemmalla sittehen voirahan jatkaa sylitanssien merkehissä. 😉

Vierailija
230/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ LATINO ON???

Vierailija
231/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seenpersee?

Vierailija
232/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait ne häät ihan liki oo? Täällä tuo Mervi-äitis riekkuu ja Jalmari-isukkikkii Reettan kanssa tuntuu viihtyvän, kait ne häihin on tulossa???

Mitäää!!! En usko!! Onkohan Jari väkisin juottanut Sirpa-Sinikalleni lonkeroa ja Sinisiä enkeleitä? Meidän häät pitäisi olla huhtikuussa.

Tv. Teuvo

Vierailija
233/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin niin mukaan, mutta MISTÄ SE PALUUBUSSI HANGON MATKALTA LÄHTEE!!!

Vierailija
234/375 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hangon Vadelmavenesatamasta lähtee bussi kerran päivässä.

Vierailija
235/375 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitämitämitä???

Koskas on ollut reissu Hangosess???

Mulle ei ole kerrottu. Oon kuullu/ollu mukana parit pukkijoulut... krj pikkujoulut, porvoot, saimaaset, raumaset ja se porvooairlines lentojuttu/tukialustelakka yms. Kilttimiesten risteily...

Vierailija
236/375 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo tässä moi.

Voi voi että nyt Mervi äitini ja Jalmari isänikin siellä.

Vierailija
237/375 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hangon Vadelmavenesatamasta lähtee bussi kerran päivässä.

No toivottavasti se kuski ei oo se lihava insinööri, joka pettää vaimoaan 😱

Vierailija
238/375 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Tintti Sirpa-Sinikan serkku? Vai pikkuserkku? Muistelen olevan samaa sukua?

Vierailija
239/375 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin bussista ABC. lle. Voi olla että minun AIV- retki loppuu tähän. Nyt olen tosi vihainen. Heräsin aamulla pää jyskyttäen ja paha maku suussa ( olin ollut naisluolassa). Järkytys oli kauhea raottaessani silmäni auki niin näin Sirpa-Sinikan sen mun exsä- petturin rohnottavan minua vasten kuola suustaan valuen. Kuka sen siihen minun vierelle oli raahannut???

Minä olen sinkku nyt ja varmaankin aina.

Vierailija
240/375 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J4ari 26v. kirjoitti:

Minä jäin bussista ABC. lle. Voi olla että minun AIV- retki loppuu tähän. Nyt olen tosi vihainen. Heräsin aamulla pää jyskyttäen ja paha maku suussa ( olin ollut naisluolassa). Järkytys oli kauhea raottaessani silmäni auki niin näin Sirpa-Sinikan sen mun exsä- petturin rohnottavan minua vasten kuola suustaan valuen. Kuka sen siihen minun vierelle oli raahannut???

Minä olen sinkku nyt ja varmaankin aina.

Heimo Huima tässä. Bussi ei liikahda mihinkään, ennen kuin kaikki on kyydissä. Kokoo ittes poika! On sitä kummempaakin tapahtunu siirrettävässä naisluolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän