Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Huomenna sitten Naisluolaan juhlimaan perjantaita! Tytöt minä tulen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin niin mukaan, mutta MISTÄ SE PALUUBUSSI HANGON MATKALTA LÄHTEE!!!
Mitämitämitä???
Koskas on ollut reissu Hangosess???
Mulle ei ole kerrottu. Oon kuullu/ollu mukana parit pukkijoulut... krj pikkujoulut, porvoot, saimaaset, raumaset ja se porvooairlines lentojuttu/tukialustelakka yms. Kilttimiesten risteily...
Mitä? Pari kesää sitten oli. Käytiin Stefun tiluksillakin.
Tänä iltana onni suosii jotain naista minun muodossa😉
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3782336/av-palstan-odotettu-kesaretki-i…
Olinko minäkin siellä??? Olen unohtanut täysin vuoden 2020. Oliko se ennen vuotta 2021? Vai jälkeen?
Noi numerot on mulle jotenki haastavat, liikaa kakkosia. En tykkää...
Ei mulla muuta ollu
*** kuiskaa:
Päästäänkö (kerrankin) matkaan ilman porttikieltoa omaavaa luistindiivaa?
Huh ja syvä huokaus. Muutakin draamaa on riittämiin. (Sirpa-Sinikka!)
Ja notta nyt me poijjaat siirrytähän Naisluolaan notta! Naiset kohta heiluu helavyöt ja loppuillasta ne riisutahan 😉!
Onko karaoketa tänään???
Aikuinen nainen mä oon🎶🎶🎶
Varrotkaaha pohojammaan poijaat...
Glitterit vilkkummaa ja tupeeraukset kuntohon
Voisiko seuraava retki suuntautua Poriseen? Vai onko semmoinen reissu jo tehty? Oon niin vähä aikaa ollu näillä reissuilla mukana etten ainakaan muista, oisko Poriseessa käyty.
Voitas mennä vaikka junalla ja myöhästyneet pääsee mukavasti perässä resiinalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko seuraava retki suuntautua Poriseen? Vai onko semmoinen reissu jo tehty? Oon niin vähä aikaa ollu näillä reissuilla mukana etten ainakaan muista, oisko Poriseessa käyty.
Voitas mennä vaikka junalla ja myöhästyneet pääsee mukavasti perässä resiinalla.
Heti toki oitis. Rupeat matkanjohtajaksi, keräät porukan, suunnittelet ohjelman, palkkaat kuskit n.16kpl yms
Kerro toki milloin lähdetään, kunhan on aiv-rehut tehty pihtiputaaseesessa ...
Vierailija kirjoitti:
Nyt vietetään tämä Pihtiputaaseeseen retki ensin.
Lalaa! Hoila hoila hola! 🥂🍻🍺🍺🍾🍾🍺🍺🍺🍺🍺🎤🎼 Aikuinen nainen mä oooonnn...
Vierailija kirjoitti:
Latino
Odotan🍸
Minä olen täällä 🙋 🎼Tule tyttö kyytiin...
Tamperelaisena pakko kysyä bussissa että missä on Pihtiputaa. Pitää ihan googlata kohta se. Joutuuko siellä pihteihin? Munkkipihdit vai sokeripihdit. Minkälainen luonto siellä on ja eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaisena pakko kysyä bussissa että missä on Pihtiputaa. Pitää ihan googlata kohta se. Joutuuko siellä pihteihin? Munkkipihdit vai sokeripihdit. Minkälainen luonto siellä on ja eläimet.
No voi sentään, missäss sun seikkailunhalus on??? Eikun kyytiin vaan - kaikki kyl selviää matkan varrella@#$%$#@ siis hiprakkaisetki...
Oon mäkin nääs treella käyny. Ja siitäki selvinny. Mut syän jäi kyl sinn...
Mä tarttisin karaokeen miehen. Ku siis laulan kotiviinin. Ni se miehen osuus olis vailla laulajaa. Leskimiehet ja pohjammalliset - ei kiitos. Mieluusti joku muu. Vaik joku Jari26.
Ei mulla muuta ollu
Skuul🥂🥂🥂
Miehenköriläs Lemusta n. jotain 50v. kirjoitti:
Tänä iltana onni suosii jotain naista minun muodossa😉
Ettet olis oikeasti Lemiltä?
Mä tunnen yhen körilään sieltä.
Taidat olla valeLemu
Jos matka kulkee tosiaan Lemin ja Lemun kautta, niin minäkin voisin hypätä mummujen iloksi vankkureille tästä väliltä!
Oi Latino! Missä olet? Meillä on ikävä sinua. Sinun kiihkeää tanssitaitoasi ja kiinteä vartaloasi, joka painautuu meitä upeita naisia vasten tangon pyörteissä. Emme ohjaa sinua holvikaarien alle joten ei sinun ei tarvitse murehtia suudelluksi tulemisesta. Lupaamme pitää myös kätemme kurissa, ainakin melkein. Saavuthan Pihtiputaaseen -matkan naisluolaan mahdollisimman pian. Por favor 👠
No minä tulen kohta bussiin mutta pitäkää Sirpa-Sinikka kaukana minusta! Tai voishan Sirpa-Sinikan jättää kyydistä kun seuraavan kerran pysähdytään?