Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL

Heimo Huima
30.12.2022 |

Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle

Kommentit (375)

Vierailija
261/375 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos matka kulkee tosiaan Lemin ja Lemun kautta, niin minäkin voisin hypätä mummujen iloksi vankkureille tästä väliltä!

Täällä on kaikenlaisia ja kokoisia naisia. Tule vaan mukaan. Meille jokaiselle joku löytyy.

Vierailija
262/375 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3782336/av-palstan-odotettu-kesaretki-i…

Olinko minäkin siellä??? Olen unohtanut täysin vuoden 2020. Oliko se ennen vuotta 2021? Vai jälkeen?

Noi numerot on mulle jotenki haastavat, liikaa kakkosia. En tykkää...

Etkö muka muista? Minäkin olin siellä Hankossa.

Ei mulla muuta ollu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/375 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko-pirteä tulloo mukkaan Puttaalle.

Vierailija
264/375 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarttisin karaokeen miehen. Ku siis laulan kotiviinin. Ni se miehen osuus olis vailla laulajaa. Leskimiehet ja pohjammalliset - ei kiitos. Mieluusti joku muu. Vaik joku Jari26.

Ei mulla muuta ollu

Skuul🥂🥂🥂

Minä voisin kyllä tulla kanssasi laulamaan. Ja voitaisko sen jälkeen laulaa :Tule poika uimaan?

Vierailija
265/375 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta tässä moi Jalmari V. n kanssa ollaan tällä reissulla. Tämä naisluola on kiva. Ollaan laulettu karaokea yhdessä ja erikseen. Muutamia 🍹🍸🥃🍺🍻 drinksujakin on nautittu. Hyvä meidän on olla mutta tuo Jalmarin ex-vaimo Mervi on rasittava. Taas se on tuhannen tupakeissa ja sössöttää jostain heidän lapsen lapsesta ja Teuvosta ja ristiäis- ja häärahasta jota Jalmarin pitäis maksaa.

Ja sitten tuo Helena naapuri! Taas änken ittensä samaan pöytään meidän kanssa.

Vierailija
266/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pihtiputhaaseeseessa luistelu kenttä? Yritän päästä mukaan teidän seuraksi rakkaat ystäväni. Voi kyllä jo kaipaan esiintymään.

Vierailija
267/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Onko Pihtiputhaaseeseessa luistelu kenttä? Yritän päästä mukaan teidän seuraksi rakkaat ystäväni. Voi kyllä jo kaipaan esiintymään.

*** kuiskaa Ounou. Ounou ounou

Tav.ääni/huuto: SINULLA on PORTTIKIELTO AIV-REISSULLE. JA AV-REISSUILLE forevö! Voi taivas!

Vierailija
268/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma tässä. Se ruskettunut sukulaispoika palasi kotiinsa, jotenkin minua houkuttaa nytten tuo Helmin velimies. Helena, oletko oikeasti seuraillut häntä ikkunasta? Kukkia kastellessa? Viihtyykö Helmillä yökylässä muulloinkin kuin renkaanvaihtoaikaan...

Siis onkohan vapaana??? Vai vilunkiveli???

Siis valeveli?

Onkos Ari-Tapania näkynyt tai Tinttiä? Jotenkin vahva mennentuoksu/haju tuntuu rapussa väljähtyneen...

Vierailija
269/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Jalmari aika namu. Ikäsekseen.

Onnen Reetta, kun hänet nappas...

Vierailija
270/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Teuvon ja Sirpa-Sinikan pojalla on nimi selvillä? Täällä reissussa palstailee muutama pöhkö ehdotellen Eufratia tai Geokätkyttä yms.

Välttäkää sitä.

Kai kaikki AV/AIVreissaajat on häihin tervetulleita? Jos ne ny huhtikuulla totteutuu...

Vierailija
271/375 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarttisin karaokeen miehen. Ku siis laulan kotiviinin. Ni se miehen osuus olis vailla laulajaa. Leskimiehet ja pohjammalliset - ei kiitos. Mieluusti joku muu. Vaik joku Jari26.

Ei mulla muuta ollu

Skuul🥂🥂🥂

Minä voisin kyllä tulla kanssasi laulamaan. Ja voitaisko sen jälkeen laulaa :Tule poika uimaan?

Sopii. Siirrettävässä naisluolassa on tietty uima-allaskin... sinn€ sit!

Vierailija
272/375 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskiaisena pulkkamäki?

*** kuiskaa: EI rusettiluistelua, pliis. Tuo liistindiiva vaan innostuu...

Tav.ääni: Mikähän ihana yllätysohjelma on Ystävänpäivänä???💖💘💫💥

Vierailija
273/375 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toi noi, tää reissu vähän kusahti ja venyy...

kuulin just, et osa avlaisista on vien hankon 2020 reissussa, poikkesin itekkii sinne ku täss ol sopiva tauko...

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
274/375 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli mukava vkl Naisluolassa. Voi pojat!

Vierailija
275/375 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetta tässä moi Jalmari V. n kanssa ollaan tällä reissulla. Tämä naisluola on kiva. Ollaan laulettu karaokea yhdessä ja erikseen. Muutamia 🍹🍸🥃🍺🍻 drinksujakin on nautittu. Hyvä meidän on olla mutta tuo Jalmarin ex-vaimo Mervi on rasittava. Taas se on tuhannen tupakeissa ja sössöttää jostain heidän lapsen lapsesta ja Teuvosta ja ristiäis- ja häärahasta jota Jalmarin pitäis maksaa.

Ja sitten tuo Helena naapuri! Taas änken ittensä samaan pöytään meidän kanssa.

Myöhästyinkö mä? Vai ootteko te Jallun kanssa ihan omalla reissullanne?

Vierailija
276/375 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukoita ollaan kerätty jo mukaan. Lisää mahtuu vielä. Matka mennessä venyy, koska poimimme mukaan porukkaa ilmottautumisjärjestyksessä. Se yksi joka istuu eteisessä raikkaiden(?) voileipien päällä odottamassa on edelleen noutamatta, kun ei ole ilmoittanut osoitetta. Ei edes kaupunkia. Reittimme on edennyt hangosta loviisaan tammisaareen lemille raumalle kouvolaan ouluun järvenpäähän sallaan lappeenrantaan ja nyt olemme juvalla - kenenkä luvalla?

Tiedättekö kuka on hyvinkään kovin? En minäkään kovinkaan hyvin. Ehkä reissun jälkeenn tiedämme. Suuntana nyt siis hyvinkää!

Heimo Huima

Vierailija
277/375 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä

Joku alaikäinen on nähnyt aidoksi luulleen peeniksen saunassa. Oikeasti se oli sukkahousuista muotoiltu pötkäle.

Nyt kun kuitenkin asia on vuotanut iltapäivälehtiin asti ja antti on "paljastunut" muutamme saunakäytäntöä. Enää kun ei voi tietää kuka on nainenmiestyttöpoikajokumuu, saunavuorot jakautuvat seuraavasti.

Saunaan mennään aakkosjärjestyksessä pareittain. Peeniksellinen peittää sen/itsensä/saunakaverin silmät.

Ellei tämä onnistu, mennään pituusjärjestyksessä. Tai ikäjärjestyksessä. Tai ei mennä.

En minäkään kaikkea tiedä

Yt

Juuli Juristi

Vierailija
278/375 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itkutti. Peikonlehteni on pahasti nuupahtanut, ja niinkuin olen sitä pakastetulla makarooninkeitinvedellä hellinyt, pastaa puhunut.

En tiedä kestääkö enää tätä reissua, onko saattohoito jo seuraavana???

Saatanko siitä luopua???

Vierailija
279/375 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko täällä lähettää terveisiä kaipaamalleni henkilölle?

Vierailija
280/375 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko-pirteä tulloo mukkaan Puttaalle.

Kuule Pirkko-pirteä. Laitahan vähän vauhtia reissuun ja laskiaisviikonloppuun! Vähän ollu räntäsäteiset viilikset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi