Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan,ettei morsiamet oo suuttuvaa sorttia.
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Muakin kiinnostaa se mistä morsmaikkujen ei haluttais suuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
How boring.
Jos sinulla on tylsää tule minun seuraksi. Voisin kertoa sinulle mopoista ja niiden Rassaamisesta kaiken. Ja Kilttimiesten-laivaristeilystä. Ja minun ex- rakkaudestani Sirpa- Sinikkaan ja petturuudesta joka lopetti poikien välisen ystävyyden ( Teuvo ja minä).
Jari 26v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How boring.
Jos sinulla on tylsää tule minun seuraksi. Voisin kertoa sinulle mopoista ja niiden Rassaamisesta kaiken. Ja Kilttimiesten-laivaristeilystä. Ja minun ex- rakkaudestani Sirpa- Sinikkaan ja petturuudesta joka lopetti poikien välisen ystävyyden ( Teuvo ja minä).
Eri
Hienosti oot käsitelly eroasian, ja pystyt siitä puhumaan(itkemättä). Kyllä kokemus teki sinusta rohkeamman. Jotain seurasi hyvääkin tuosta tragediasta, eikö?
Luuletko, että vielä joskus saatte Teuvon kanssa ystävyyden takaisin? Kenen kanssa rassaat nyt mopoja? Entäs Teuvo? Vai ehtiikö rassata, kun sillä on se sinappikone? Ja Nooa ja Nestor sivuvaununkin rustasi...
Reissussa keskustellaan mikä on ollut omituisinta isäntäpoppoon tekemistä ollessasi kylässä.
Aiotko muuttaa sukupuoltasi ennen reissua? Monestiko reissun aikana? On niin helppoa nykyään...
En halua tällä reissulla kuulla synnytysten kauhukokemuksia - en tosin muitakaan, enkä kauhisteluja siitä, pitääkö synnyttäessä todellakin olla alapää paljaana...
Vela
Mutta milläs fontilla ne liput sitten on 😲?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Muakin kiinnostaa se mistä morsmaikkujen ei haluttais suuttuvan.
Minä haluaisin että morsmaikut eivät ainakaan suuttuisi minun naisläheisyyden kaipuustani. .
Vierailija kirjoitti:
Tuleekö Pöly ja Häkä mukaan???
Entä Höly ja Päkä?
Minä lähden nyt AV- kuppilan kautta Ukko Nooan saunalle kun tällä retkellä on niin aneemista.
Olisiko Munsalan puku sopiva matka -asu?
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden nyt AV- kuppilan kautta Ukko Nooan saunalle kun tällä retkellä on niin aneemista.
Siellä vasta aneemista on. Ei etes polkua lapioitu...
Juuli Juristi tässä
Olen reissussa lomalla, mutta jotain pieniä (ja rahakkaita) caseja voin hoitaa.
Ei kuitenkaan lumenluonti naapurin/kunnan puolelle juttuja
Eikä isyysasioita (vink vink Teuvo)
Yt
Juuli Juristi
Juuli Juristi kirjoitti:
Juuli Juristi tässä
Olen reissussa lomalla, mutta jotain pieniä (ja rahakkaita) caseja voin hoitaa.
Ei kuitenkaan lumenluonti naapurin/kunnan puolelle juttuja
Eikä isyysasioita (vink vink Teuvo)Yt
Juuli Juristi
Teuvo tässä moi.
Kyllä tämä isänä oleminen on ihanaa mutta onhan tämä vähän raskasta yksin. Sirpa-Sinikka rasittui kovasti synnytyksen jälkeen niin hän lähti vähän rentoutumaan. Sirpa-Sinikka tuossa just soittikin ja kertoi olevansa laivaristeilyllä ja kysyi milloin lapsilisät maksetaan? Juuli voisiko tuohon lapsilisään saada jotain korotusta? Sinä juristina osaisit varmaankin neuvoa.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIV-lukijamatka? Rehualan asiantuntijoille?
Näin juuri. Päivät tehdään rehua ja illat tanssitaan jenkkaa heinäladossa..
Meirän larossa ei ainakaan jenkkaa tanssita! Jotain logiikkaa sois olevan. Rehunteko käy näin tammikuussa vähän hitaammin. Oletteko huomannu.
Joko olitta Pihtiputaassa vai mihnä menittä. .
Laitattako rypsiä umpparien appeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIV-lukijamatka? Rehualan asiantuntijoille?
Näin juuri. Päivät tehdään rehua ja illat tanssitaan jenkkaa heinäladossa..
Meirän larossa ei ainakaan jenkkaa tanssita! Jotain logiikkaa sois olevan. Rehunteko käy näin tammikuussa vähän hitaammin. Oletteko huomannu.
Joko olitta Pihtiputaassa vai mihnä menittä. .Laitattako rypsiä umpparien appeeseen?
Reissua vasta suunnitellaan. Toki tiijämme että vasta toukokuulla aaiiveetä tehhää. Hyväst suunniteltu on puoliks tehty. Matka-asu, -musiikki, -reitti suunnittelematta. Eväät, taukojumpat...