Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL

Heimo Huima
30.12.2022 |

Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle

Kommentit (375)

Vierailija
201/375 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Munsalan puku sopiva matka -asu?

On se kyllä vähä tönkkö. Laita mieluummin semmoinen rento ja väljä golitsipuku, se ei hierrä eikä kierrä ja on kuule heleppo pierrä. Sekin auttaa tuohon jos on tamppooninnarussa nätti koru tms.

Vierailija
202/375 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi tässä

Olen reissussa lomalla, mutta jotain pieniä (ja rahakkaita) caseja voin hoitaa.

Ei kuitenkaan lumenluonti naapurin/kunnan puolelle juttuja

Eikä isyysasioita (vink vink Teuvo)

Yt

Juuli Juristi

Teuvo tässä moi.

Kyllä tämä isänä oleminen on ihanaa mutta onhan tämä vähän raskasta yksin. Sirpa-Sinikka rasittui kovasti synnytyksen jälkeen niin hän lähti vähän rentoutumaan. Sirpa-Sinikka tuossa just soittikin ja kertoi olevansa laivaristeilyllä ja kysyi milloin lapsilisät maksetaan? Juuli voisiko tuohon lapsilisään saada jotain korotusta? Sinä juristina osaisit varmaankin neuvoa.?

Olen ymmärtänyt ettei Sirpa-Sinikan äitiyttä ole todistettu. Jos on ja sai tuplalapsilisän joulukuussa, se oli vain kertaluontoinen. Muu taho päättää rahan suuruuden, ei yksittäiset juristit.

Yt

Juuli Juristi

Ps

Muistathan hyvä Teuvo hoitaa oman epäselvän isyytesi...

Lasku 1760,- ohessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/375 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golitsipuku on paras.

Vierailija
204/375 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golitsipuku on paras.

Onko värillä väliä?

Kroksit kans

Vierailija
205/375 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi tässä

Yt

Juuli Juristi

Teuvo tässä moi.

Kyllä tämä isänä oleminen on ihanaa mutta onhan tämä vähän raskasta yksin. Sirpa-Sinikka rasittui kovasti synnytyksen jälkeen niin hän lähti vähän rentoutumaan. Sirpa-Sinikka tuossa just soittikin ja kertoi olevansa laivaristeilyllä ja kysyi milloin lapsilisät maksetaan? Juuli voisiko tuohon lapsilisään saada jotain korotusta? Sinä juristina osaisit varmaankin neuvoa.?

Olen ymmärtänyt ettei Sirpa-Sinikan äitiyttä ole todistettu. Jos on ja sai tuplalapsilisän joulukuussa, se oli vain kertaluontoinen. Muu taho päättää rahan suuruuden, ei yksittäiset juristit.

Yt

Juuli Juristi

Ps

Lasku 1760,- ohessa

Teuvo tässä moi Juuli! Mitä ihmettä? Miksi minun pitäis tuollainen summa maksaa sinulle? Minulla on nyt kyllä tosi tiukkaa taloudellisesti ja muutenkin. Sirpa-Sinikka haluaa kaikenlaista ostella. Nyt pitäis joku uusi asunto ostaa. Minun säästöt alkaa olla loppu. Enää ei tule mopojen korjausrahojakaan. Kun en ehdi tältä vauvan hoidolta mitään muuta tekemään. Meillä on häätkin kohta!

Vierailija
206/375 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuli Juristi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi tässä

Yt

Juuli Juristi

Teuvo tässä moi.

Yt

Juuli Juristi

Ps

Lasku 1760,- ohessa

Teuvo tässä moi Juuli! Mitä ihmettä? Miksi minun pitäis tuollainen summa maksaa sinulle? Minulla on nyt kyllä tosi tiukkaa taloudellisesti ja muutenkin. Sirpa-Sinikka haluaa kaikenlaista ostella. Nyt pitäis joku uusi asunto ostaa. Minun säästöt alkaa olla loppu. Enää ei tule mopojen korjausrahojakaan. Kun en ehdi tältä vauvan hoidolta mitään muuta tekemään. Meillä on häätkin kohta!

Hyvä Teuvo

Eiväthän neuvoni toki ilmaisia ole

Olen maksullinen (nainen) juristi.

Yt

Juuli Juristi

Vierailija
207/375 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on aneeminen matka. Liikkuuko tämä bussi edes? Tulin tänne jotta voisin tuon Jalmari V. n kanssa seurustella mutta joku Reetta on koko ajan Jalmarin kyljessä kiinni kihnuttamassa. Taidan lähteä nyt Nooan saunalle sahtibileisiin.

Vierailija
208/375 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena naapuri kirjoitti:

Kylläpä on aneeminen matka. Liikkuuko tämä bussi edes? Tulin tänne jotta voisin tuon Jalmari V. n kanssa seurustella mutta joku Reetta on koko ajan Jalmarin kyljessä kiinni kihnuttamassa. Taidan lähteä nyt Nooan saunalle sahtibileisiin.

Tarkoitushan on saapua pihtiputaaseeseen aiv-aikaan. Noin toukokuussa. Säävaraus.

Joillain voi olla väärä käsitys reissusta. Ja elämästä. Että heti mulle kaikki tämä nyt. Ei, ei se mennyt niin... daunsiftataan nyt vaan🎶🎶🎶 seipäille heinää heittelin...

Vierailija
209/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten bussiin saa ihanan tuoksun???

Vierailija
210/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut varmaan sataa eri shampoolaatua, ei onnistu. Voinko siis tulla liuruhiuksena? Vai pidänkö hattua päässä koko matkan ajan?

Vierailija
211/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan aikana invaliidivessoista vessapaperin anastaminen on ehdottomasti kielletty.

Paperia saa varastaa vain sekavessoista.

Yt

Juuli Juristi

Vierailija
212/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nytten mie kekkasin. Otan semmosen maantiekartan mukaan ja siihen kynällä merkkaan matkantekoa. On sitten mummuna keinustoolissa kiva kahtella, missä sitä onkaan tullunna matkusteltua...

Pakkailua oon jo tehnä, vielä talvikroksit on hukassa.

Matkalukemiset ja ristikkolehet on laukun pohjalla. Lyijykynä ja terotin.

Vierailija
213/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Golitsipuku on paras.

Onko värillä väliä?

Kroksit kans

Värillä ei ole väliä kunhat et yritä esittää parempaa kuin olet.

Vierailija
214/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtiputaaseen on sen verran matkaa, että tarvii vissiin pysähtyä jossain. Pidetäänhän sitten huoli, ettei kukaan jää sinne vessaan?

Lukija matka. 🔤-tauot. Nimenhuuto/vieruskaverin tarkistus

Luvin jotta: "Lukija matka. Taudit. Nimenhuuto/ vieruskaverin tarkistus." Pitääkö tämä paikkansa? Millä vieruskaveri tarkistetaan? Luupilla vai käsikopelolla? Mitkä taudit hyväksytään ja mitä ei? Onko THL antanut jotain ohjeistusta?

Vierailija
215/375 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssisaren sisar kirjoitti:

Heimo Huima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtiputaaseen on sen verran matkaa, että tarvii vissiin pysähtyä jossain. Pidetäänhän sitten huoli, ettei kukaan jää sinne vessaan?

Lukija matka. 🔤-tauot. Nimenhuuto/vieruskaverin tarkistus

Luvin jotta: "Lukija matka. Taudit. Nimenhuuto/ vieruskaverin tarkistus." Pitääkö tämä paikkansa? Millä vieruskaveri tarkistetaan? Luupilla vai käsikopelolla? Mitkä taudit hyväksytään ja mitä ei? Onko THL antanut jotain ohjeistusta?

Taudeista en tiedä.

Taukojen jälkeen tarkistetaan, että vieruskaveri on paikalla. Sitten matka jatkuu.

Heimo Huima

Ps. Paikalliset ei tahdo matkailijoiden jäävän kyydistämme

Vierailija
216/375 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa. Löysin alelaarista ihanan tunikan, ruskeavihreäraitainen, aniliininpunakeltaiset kukat. Voi miten ihana matka-asu. Voi.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
217/375 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako bussista ostettua Pihtipudas-maisemakortteja ja postimerkkejä? Laittaisin tutuille terveiset pihtiputaaseesesta, vähänks ovat kateellisia.

Terveisin Doris

Vierailija
218/375 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on edelleen epäselvää nuo taukojumpat. Kuuluuko vermeet matkan hintaan? Esim lirppa kinkkaukseen, hyppynaru ja hulahulahulavanne...

Vierailija
219/375 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ottaa suklaata evääksi? Antaako vieruskaverini varmasti syödä rauhassa koko pandan konvehtirasian pyytämättä osaa itselleen?

Vierailija
220/375 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko mennä tänä iltana Pubiin ja karaokea laulamaan? On ollut tylsä matka tähän asti. Haluan olutta nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän