Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Mennään bussilla
Taukojumppaa kinkkaus ja hulahulavanteilua, puskapissa ja käsikakka
Varakkaat voi mennä abcd:lle🔤🔤🔤
Ei kyllä pysähdytä sumppitauolle ABC:lle!!!!
Siellä on ihan törkeitä kassaneitejä, huutelevat hävyttömästi että täällä on vapaa kassa.
Mulla on mies mukana ja sehän innostuu tuollasesta. Meillä saattaa mennä lusikat jakoon reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään bussilla
Taukojumppaa kinkkaus ja hulahulavanteilua, puskapissa ja käsikakka
Varakkaat voi mennä abcd:lle🔤🔤🔤
Ei kyllä pysähdytä sumppitauolle ABC:lle!!!!
Siellä on ihan törkeitä kassaneitejä, huutelevat hävyttömästi että täällä on vapaa kassa.
Mulla on mies mukana ja sehän innostuu tuollasesta. Meillä saattaa mennä lusikat jakoon reissun jälkeen.
Jätä se sika!
Onko epäkohteliasta kysyä kassaa kahville?
Kuuleekohan tällä reissulla ällöimpiä vonkausreploja?
Elovenatyttö
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Mutta jos ukkoni kysyy kassaa kahville niin se on epäkohteliasta.
Voimmeko tulla miehen kanssa reissuun, kun olemme sillä tavalla vanhanaikaisia, että olemme suhteessa vain toisiimme? Emme ole siis millään lailla poly, meta, seta, metro eikä sateenvarjotyyppejä...
Martta 58 ja Mauri 62v
Harmi kun Ratsiaa ei voi enää livenä kuunnella siellä. Oli muuten hyvä bändi.
Voinko varata sellaisen istumapaikan, ettei viereeni änkeytyisi usein vapaasti imettävä luomuäiti?
Vela
Onhan siinä linjurissa WC? Kun minun pitää ainakin kerran päivässä vaihtaa tampoonin naruun koru, sattuu just menkat pahimmilleen. Olis ihan mukava jos ei tarvis vaihtaa siinä käytavällä mutta kai sekin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Mutta jos ukkoni kysyy kassaa kahville niin se on epäkohteliasta.
Ja jos mun ukkoa kysyy kukaan kahville, niin teen kuolinsiivouksen ja ukko pihalle 🤟
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä linjurissa WC? Kun minun pitää ainakin kerran päivässä vaihtaa tampoonin naruun koru, sattuu just menkat pahimmilleen. Olis ihan mukava jos ei tarvis vaihtaa siinä käytavällä mutta kai sekin onnistuu.
Millasia koruja otatkaan mukaan? Ettei vaan sattuis itelle samanlaista, kun mulla se Munsalan Kalevala-koru, sopii asuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasia koruja otatkaan mukaan? Ettei vaan sattuis itelle samanlaista, kun mulla se Munsalan Kalevala-koru, sopii asuuni.
Olen eri
Mut mulla on juurikin siksi itse tehdyt tamponinnarukorut, ettei kellään vaan satu samanlaisia. Vähänks ois noloo.
Mä kyl ostan tamponinnarut erikseen, kiva väsätä niihin korut ja voi vaihtaa vaik missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Mut mulla on juurikin siksi itse tehdyt tamponinnarukorut, ettei kellään vaan satu samanlaisia. Vähänks ois noloo.
Mä kyl ostan tamponinnarut erikseen, kiva väsätä niihin korut ja voi vaihtaa vaik missä.
Tiäks, mä teen noi narut makramee-menetelmällä. Joistakin tulee niin kauniita ettei välttämättä tarvi muuta korua. Mut kyllä mä yleensä jonkun timanttihelyn siihen laitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Mä kyl ostan tamponinnarut erikseen, kiva väsätä niihin korut ja voi vaihtaa vaik missä.Tiäks, mä teen noi narut makramee-menetelmällä. Joistakin tulee niin kauniita ettei välttämättä tarvi muuta korua. Mut kyllä mä yleensä jonkun timanttihelyn siihen laitan.
Voisitko tulla mun viereen istumaan? Pelkät makrameenarut vain ylläsi! 😘😌
Tv. Pentti 76v. leskimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Mä kyl ostan tamponinnarut erikseen, kiva väsätä niihin korut ja voi vaihtaa vaik missä.Tiäks, mä teen noi narut makramee-menetelmällä. Joistakin tulee niin kauniita ettei välttämättä tarvi muuta korua. Mut kyllä mä yleensä jonkun timanttihelyn siihen laitan.
Pena, oot selkeästi käsityöimmeisiä.
Makramee-kurssejakin järjestetään...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Tulen viereesi mielelläni. Voin tutustuttaa sinut makrameen saloihin.
Siis voin opettaa sinua tekemään ihania makrameenaruja 🥰
Minkä verran tarvitaan makaroonia ja voita jos tehtäs lounasta? Onnistuukohan kokkaaminen jossain parkkiksella retkikeittimellä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran tarvitaan makaroonia ja voita jos tehtäs lounasta? Onnistuukohan kokkaaminen jossain parkkiksella retkikeittimellä?
Pakastettu makaroninkeitinvesi ja pesty jauhenliha mukaan. Ni voi tokkiisa onnistuu. Aroniahyydekakkua ja vanukkaita jälkiruoaksi (jossei miehet o käyny rääpimässä yöllä) 200g riittää yhdelle...
Matkalauluksi ehdotan perinteisen: Linja-autossa ompi tunnelmaa ja Kesäillan valssin.
Tuo yks kun lupasi ottaa silitysraudan ni jos Reetta ottaa silityslaudan ni jos sopii lainailla ristiin... kun paitani niin rypistyy pitemmän istumisen aikana, puuvillainen kun on. Ni käviskös?
JalmariV&Reetta
Onkohan varareitti valmiina jos päätiet tulvii?
Sadetta piisaa...
Johan nyt toki pääset mukaan, laulussakin sanotaan Dooriksen olevan reissunainen.