Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kosmetologin tekemistä kasvohoidoista mitään hyötyä?

Vierailija
28.12.2022 |

Käyttekö jossain tuollaisissa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sekaiho ja pari päivää pysyy kasvot siistissä kunnossa kasvohoidon jälkeen. Ihotyyppi vaan on sellainen, että mustapäitä tulee. Samaa mieltä, että enemmän vaikuttaa elintavat ja kotonakin pystyy poistamaan mustapääraudalla.

Kasvohoitoja on muunlaisia kuin ihonpuhdistus. Miten teet esim. timanttihionnan kotona?

Vierailija
22/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta noista happo hoidosta ? Millaiselle iholle. Oliko hyötyä vai pahensiko ihoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta noista happo hoidosta ? Millaiselle iholle. Oliko hyötyä vai pahensiko ihoa. 

Mä kävin sellaisessa vähän päälle nelikymppisenä, kun luin että sellainen voisi häivyttää hienoja pintajuonteita, joita oli alkanut mulle tulla. Viikon verran näytti että rypyt olisi vähän oienneet, mutta se johtui varmaan siitä että iho oli niin ärtynyt ja siksi turvonnut. Sitten entiset rypyt palasivat. Lisäksi mulle tuli pysyvää punoitusta poskipäille ja nenälle. Kysyin siitä kosmetologilta, ja kuulemma mulla on sitten ollut piilevänä taipumus hiussuonten heikkouteen ja niitä suonia on sitten hajonnut käsittelyssä. Ja se couperosa olisi kuulemma ilmankin puhjennut lähiaikoina. Enpä tiedä, itse en kyllä mene enää mihinkään tuollaisiin hoitoihin, kun kerran ei mulla mielestäni ollut mietenkään herkkä iho ja silti kävi noin.

Vierailija
24/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Sitä suositeltiin. On vaan Couperosa joten varmasti jätän tuon hoidon väliin. Joku kosteuttava hoito pitäisi ottaa. On kuiva iho ja juonteita , mutta pelkään jos naama lemahtaa punaiseksi hoidoista.