Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Amazon Kindle -lukulaitteista?

Vierailija
28.12.2022 |

Suositteletko? Olisi kiva kuulla kokemuksia, yksikään tuttu ei omista Kindleä ja olen harkinnut hankkimista. Mitä pitäisi tietää tai onko joku tietty malli jota suosittelette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole äppi?

Vierailija
2/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tavallisia kirjoja, ei tule ongelmaa lukulaitteiden kanssa. Toimii myös ilman sähköä eikä tarvitse huolehtia laitteen latauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vain englanniksi ja mulla on ollut perus Kindle jo useita vuosia. Tykkään kovasti, on helppo kuljettaa mukana, akku kestää ja joka ikinen kirja mitä olen etsinyt on ollut saatavilla :)

Vierailija
4/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä sovelluksesta. Ostin Saksan Zonista Kindle Paperwhiten vuosia sitten ja kaduin. Akku ihan pee, ja mustavalkoiset kansikuvat ja kömpelö käyttöiittymä jne. Yritin, mutta en yhtään tykännyt. Sovellus on loistava.

Vierailija
5/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta ensin sovellusta mobiilille ja käytä sen kautta. Jos on valittamista niin pistä lukijan kokeiluun vasta rahaa silloin.

Vierailija
6/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kindle Paperwhite. Käytän sitä englanninkielisten kirjojen (joita ei ole saatavissa Helmet alueen kirjastoissa) lukemiseen. Olen todella tyytyväinen hankintaani. Laite on toimiva ja helppokäyttöinen. Lukeminen on miellyttävää. Kindleä on helpompi pidellä kuin 1000 sivuista kirjaa. Laitteeseen saa ladattua myös äänikirjoja, mutta en ole testannut ominaisuutta, koska äänikirjat eivät vain ole minun juttuni. Minulla on myös Kindle äppi puhelumessa, joten voin jatkaa kesken jääneen kirjan lukemista vaikka töissä tauolla.

Vierailija
7/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se malli, joka on vedenkestävä niin voit käyttää myös kylpyammeessa.

Vierailija
8/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa tavallisia kirjoja, ei tule ongelmaa lukulaitteiden kanssa. Toimii myös ilman sähköä eikä tarvitse huolehtia laitteen latauksesta.

Kindle kestää 4 -  10 viikkoa yhdellä latauksella. Ei tuo hirveä ongelma ole.

Vierailija
9/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielisille kirjoille hyvä. Käytän appia. Parasta apissa on mahdollisuus napauttaa tuntematonta sanaa ja saa popuppina sen dictionary-selityksen. En tiedä onko tätä siinä kindlen laitteessakin.

Vierailija
10/10 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielisille kirjoille hyvä. Käytän appia. Parasta apissa on mahdollisuus napauttaa tuntematonta sanaa ja saa popuppina sen dictionary-selityksen. En tiedä onko tätä siinä kindlen laitteessakin.

Tämä ominaisuus löytyy ainakin minun Kindle Paperwhitestani. On kyllä todella kätevä.