Ikävä Kurt Cobainia
Mulla on välillä niin ikävä Kurt Cobainia, että itkettää ja on epätoivoinen olo. Miksi sen piti kuolla? Viime aikoina on ollut vielä enemmän kun on Nirvana-paitoja taas kaupoissa ja se kaikki on koko ajan mielessä.
Kommentit (31)
Ei me tunnettu henkilökohtaisesti, mutta sen musiikki on mulle tärkeää. Katson haastatteluja ja kuuntelen musiikkia ja ikävöin. Olisi ihana kun se vielä tulisi Suomeen esiintymään ja voisi mennä katsomaan.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millainen Cobain olisi, jos yhä eläisi.
Dave Grohl vaikuttaa huomattavasti mukavammalta ja tasapainoisemmalta ihmiseltä.
Tulisikohan Foo Fighters uuden rumpalin kanssa Suomeen? Olisi ihana tavata Dave ja jutella kaikkea Kurtista.
Kurt ja Dave on molemmat tyttöjen isiä ja tasa-arvon kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Kurt ja Dave on molemmat tyttöjen isiä ja tasa-arvon kannattajia.
Kurtin musiikki oli hyvää mutta hyväksi ja tasapainoiseksi isäksi häntä ei voi millään tavalla kutsia.
Davella on kolme tytärtä: Violet, 16, Harper, 13 ja Ophelia, 10.
Eikö se oo kuollut? Ja jo aikoja sitten ja kaiken lisäksi joko huumeisiin tai sitten miesten väliseen seksitautiin eli Aidsiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo kuollut? Ja jo aikoja sitten ja kaiken lisäksi joko huumeisiin tai sitten miesten väliseen seksitautiin eli Aidsiin.
Annas kun veikkaan, olet taloyhtiösi hallituksessa. Mitään et mistään tiedä mutta mielipide on kaikkeen.
He's the one who likes all our pretty songs; and he likes to sing along; and he likes to shoot his gun. But he don't know what it means.
-Kurt Cobain
Nuorisolla taas Nirvana-huppareita, mukava juttu.
Todellisuuspako on hyvin vahvana tässä.
Heikot sortuu huumeisiin ja lähtee usein aikaisin. Minun ikäluokkaa lähtee nyt. Valitsin itse toisin teininä.
Olisihan se ollut kiva, jos Kurt olisi elänyt vähän pidempään. Courtney taisi hoidella pois päiviltä, kun ero oli tulossa.
Hän tappoi itse itsensä. Onhan se surullista, mutta mitä tuollainen "miksi" -kysely hyödyttää. Jätti vielä lapsensa ihmettelemään. Sai kaiken. Ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut kiva, jos Kurt olisi elänyt vähän pidempään. Courtney taisi hoidella pois päiviltä, kun ero oli tulossa.
Eikö ole outoa, että yhteiskunta ei laittanut tätä Courtneyta vankilaan murhasta, kerta noin on?
Tuttu kuolemassa syöpään, ja kuuntelen Nirvanan Heart-Shaped Box biisiä joka kertoo syövästä :(
Kurt oli horoskoopiltaan kala, ne on taiteellisia mutta herkkiä, ja siksi sortuvat usein päihteisiin.
Olitteko hyviäkin kavereita?