Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystäväni ei ymmärrä viikonloppujen ja jaksamisen rajallisuutta

Vierailija
28.12.2022 |

Olen siis eronnut mies ja edellisestä suhteesta on lapsia. Naisystäväni ei ymmärrä viikonloppujen ja jaksamisen rajallisuutta. On kateellinen lasten tapaamisesta ja haluaa meidän viettävän kaikki viikonloput yhdessä joko hänen tai minun luonani. Siitä tulee sellainen hankaluus, ettei jää mitään varaa spontaaneille tekemisille jos lähtökohtaisesti kaikki viikonloput on ohjelmoitu etukäteen eli joka toinen viikonloppu tapaa lapsia ja joka toinen viikonloppu sitten jotain aktiivista puuhaa naisystävän kanssa. Hänellä omat lapset jo aikuisia eikä ole koskaan joutunut mihinkään erosta johtuviin viikonloppu- tai vuoroviikkojärjestelyihin.

En yksinkertaisesti pysty palautumaan henkisesti ja fyysisesti jos en saa rauhallisia viikonloppuja tai loma-aikoja johonkin väliin. Kun ollaan yhdessä niin minun pitäisi jatkuvasti keksiä koko porukalle jotain tekemistä. Ilmeisesti naisystäväni on niitä jotka voimaantuvat puuhaillessaan jatkuvasti jotain. Itse olen päinvastainen luonne joka tarvitsee aikaa omassa rauhassa.

Yritän keksiä asiaan jotain ratkaisua, mutta näinkö vähän naisilla on ymmärrystä miehiä kohtaan joilla on alaikäisiä lapsia?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden ihmisten joilla pitää jatkuvasti olla jotakin ohjelmaa ja tekemistä olisi hyvä opetella pysähtymään ja ihan vain olemaan. Ei elämää tarvitse suorittaa ja koko ajan tehdä jotakin. Monesti on tullut vastaan ihmisiä, jotka koko ajan tekevät jotakin ja ihan siksi, että pakenevat omia ajatuksiaan ja pahaa oloaan. Ei uskalleta pysähtyä ettei vain tule ikävät ajatukset päähän.

Joo, on kummallista katsella näitä tyyppejä jotka eivät kerta kaikkiaan pysty vain olemaan, pitää koko ajan tehdä jotakin. Jonkinlaista pakenemistahan se on. Tai sitten joku neuroepätyypillisyys, jossa ei kyetä rauhoittumaan.

Vierailija
102/102 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle se on aina yksi helvetti jos alkaa seurusteleen lapsellisen henkilön kanssa.

Paitsi aisurimiehet nauttivat siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla