Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
21/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut netin alkuaikoina läheskään yhtä vaikeaa päästä treffeille. Riitti suurinpiirtein että chatissa moikkasi, sitten juteltiin ja homma eteni. Ja niille jotka nyt alkaa rupsahtaneesta ulkonäöstä vihjailemaan, niin tämä kiinnostuksen tarttuminen tapahtui jo ennen kuvien näkemistä. Silloin kun ei digikamera ollut mikään normi muutenkaan. Nykyään on vastakiinnostuksen saaminen naisilta todella kiven alla ja väittäisin että johtuu karkkikauppaefektistä, kun tarjontaa on ylettömästi. Tällaista spontaania ja kiinnostunutta vastavuoroista viestienvaihtoa ei enää juurikaan tapahdu.

Vierailija
22/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?

Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??

Et tule ikinä perustamaan ydinperhettä. Fakta. Tai ainakin se on äärimmäisen epätodennäköistä. Kannattaisi yrittää ihan mitä nyt suinkin voit saada ja jos siitä seuraa ydinperhe, voit katsoa itsesi äärimmäisen onnekkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paarisuhde ei ole enää taloudellisesti tai sosiaalisesti sellainen pakko kuin ennen. Itsekukin voi nyt arvioida tekisikä parisuhde omasta elämästä parempaa. Hyvä yksinolo voittaa huonon parisuhteen.

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Kun sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ei tarvitse elämän aikatauluttaa kaiken muun lisäksi sitä parisuhdetta. 

Vierailija
24/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee olevansa täydellisiä ja siksi ovat nirsoja. Naiset ei tajua tasoaan vaan haluavat aina komean top 10 miehen. Tavis naiset haluaa samoja miehiä kuin missit eli rikkaita jääkiekkoilijoita.

Vierailija
25/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja naisten voimaantuminen ovat paskoneet deitti- ja seurustelumarkkinat totaalisesti. Nainen etsii aina parempaa ja keskivertonaisellekin on himokkaita runkkarityrkkyjä tykkäilemässä vaikka millä mitalla, näteistä naisista puhumattakaan.

Toisaalta myös tietoisuus on lisääntynyt siitä, mitä se parisuhde voimaantuneen suominaisen kanssa todellisuudessa pitkässä juoksussa on. Ei mua kukaan aikoinaan parikymppisenä varottanut, että ensihuuman jälkeen kun tulee lapsia ja asuntolainoja, niin se ihana mimmi transformoituu kammottavaksi keittiöjyräksi joka pitää minua vankina omassa kodissani.

Ja kuinka ollakaan, sinulla ei ole mihinkään osaa eikä arpaa. Tahdottomana ajopuuna vain raukka ajeledit. Voimahali! Sille sun vaimolle.

Vierailija
26/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Ymmärrä, että olet jo vitkutellut asian kanssa parikymmentä vuotta. "Haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa"... Olet jo ampunut itseäsi jalkaan.

Vierailija
27/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Tämä. Itse liityin deittipalveluun x. Kaikki miehet etsivät itseään nuorempaa nsista. Joillakin haarukka alkoi 18-vuotiaasta,vaikkamies itse reilusti yli 40- vuotias. Yksikään ei hakenut itseään vanhempaa naista.

Sittenne muut toiveet.....hohohoijakkaa. Perustursakkeet sierain- wc- kaakeliselfiellä etsivät kaunista ja hoikkaa.

En ihmettele, että " eivät saanaisya."

Vierailija
28/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuuko tämä johonkin tutkimukseen vaan korvasitko pelkästään sanan "minulle" sanoilla "monelle miehelle"?

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Vierailija
29/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään miehet ovat huonontuneet. Kun hakkaa pleikkaria tai tietsikkaa koko ikänsä jää olennaiset vuorovaikutustaidot oppimatta. Ilman aktiivisuutta, kykyä lukea ihmisten eleitä ja ilmeitä sekä vuorovaikutustaitoja ei toisiin ihmisiin pysty tutustumaan niin että pari löytyisi.

Vierailija
30/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.

Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.

Nyt on katkeraa settiä naiselta :DDDD

Vierailija
31/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tapauskohtaista, mutta varmaan näin yleistäen voisi sanoa, että vika on ulkonäössä ja/tai luonteessa.

Vierailija
32/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut vihata miehiä. Eivät koskaan sitoudu yhteen naiseen, eivät ymmärrä rakkauden päälle, jankuttavat naisen markkina-arvosta ja muusta paskasta. Näin 29-vuotiaana onkin jo miesten mielestä alelaarikamaa.

Vierailija
33/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja naisten voimaantuminen ovat paskoneet deitti- ja seurustelumarkkinat totaalisesti. Nainen etsii aina parempaa ja keskivertonaisellekin on himokkaita runkkarityrkkyjä tykkäilemässä vaikka millä mitalla, näteistä naisista puhumattakaan.

Toisaalta myös tietoisuus on lisääntynyt siitä, mitä se parisuhde voimaantuneen suominaisen kanssa todellisuudessa pitkässä juoksussa on. Ei mua kukaan aikoinaan parikymppisenä varottanut, että ensihuuman jälkeen kun tulee lapsia ja asuntolainoja, niin se ihana mimmi transformoituu kammottavaksi keittiöjyräksi joka pitää minua vankina omassa kodissani.

Kukaan ei pakota menemään sinne Tinderiin. Myös livenä voi pariutua,niin oariutuvatsadat ja tuhannet ihmiset. Jos se ei sinulta onnistu, niin vika ei olensidissa, eikä Tinderissä,vaan sinussa.

Ja tekstistäsi kyllä tajuaa jokainen,miksi olet sinkku. Ei tarvitse tietää sinusta yhtään mitään muuta.

Vierailija
34/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia saa nykyään todella helposti. En tunne ketään miestä, joka ei saisi naista.

Vierailija
35/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta myös tietoisuus on lisääntynyt siitä, mitä se parisuhde voimaantuneen suominaisen kanssa todellisuudessa pitkässä juoksussa on. Ei mua kukaan aikoinaan parikymppisenä varottanut, että ensihuuman jälkeen kun tulee lapsia ja asuntolainoja, niin se ihana mimmi transformoituu kammottavaksi keittiöjyräksi joka pitää minua vankina omassa kodissani.[/quote]

Tällöin hän on vain hyvä, ettei tällaisia suhteita synny alunperinkään.

Aikuisen elämään nyt vaan kuuluu se vastuu kodista ja lapsista. Jos kiinnostaa rellestää sinkkuna niin ei kannata perhettä perustaa.

Vierailija
36/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.

Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.

Olen eri mutta ei tuo ole katkeraa settiä vaan asioiden tila todellisuudessa. Asiat on juuri noin niin kuin hän kirjoittaa eikä tosiasiat välitä sun tunteista.

Vierailija
37/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä saa huomattavasti helpommin kauniin naisen kuin Suomesta siis ilmaiseksi.

Vierailija
38/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia saa nykyään todella helposti. En tunne ketään miestä, joka ei saisi naista.

Näin se on. Jopa vaikean kroonisen sairaiuden kanssa elävä nuori mies on lähipiirissäni pariutunut. Kuten kaikki muutkin naimaikäiset miehet.

Vierailija
39/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Mutta totta. Pahnanpohjimmaiset ei kelpaa kellekään. Tilastollinen fakta on, että äärimmäisen harva mies saa ensimmäisen lapsensa nelikymppisenä.

Vierailija
40/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään miehet ovat huonontuneet. Kun hakkaa pleikkaria tai tietsikkaa koko ikänsä jää olennaiset vuorovaikutustaidot oppimatta. Ilman aktiivisuutta, kykyä lukea ihmisten eleitä ja ilmeitä sekä vuorovaikutustaitoja ei toisiin ihmisiin pysty tutustumaan niin että pari löytyisi.

Itse asiassa miehet ovat kaikin puolin parempia kuin aiemmin, mutta vähemmän primitiivisiä ja se ehkä voi olla ongelmana. Jos yläpää haluaa keskustelukykyisen maisterin, mutta alapää panojuttuja laukovan pullistelijan, seuraa surua ja murhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän