Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
621/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa täällä on jo sanottu, että ei kuulu muille, eikä tarvitse selittää kenellekään. Jokin päättelee oman elämänsä kulun. Näin se vaan on.

Hei, täällä keskustelee muitakin. Vaikka lapsettomana tietysti kuvittelet, että aina on kysymys sinusta, niin yritä nyt edes.

Vierailija
622/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvasti ja vapaaehtoisesti lapseton. En halua lapsia. En ole koskaan halunnut.

Haluan elää vapaana. Haluan keskittyä työssäni etenemiseen koska se on minulle tärkeää.

Haluan vapaa-ajallani olla täysin vapaa olemaan, tekemään, menemään juuri niinkuin haluan.

Mitä vanhempani sanovat kun en lapsia halua? Eipä tuosta sen jälkeen ole keskusteltu kun jo tuossa varhaisteini-iässä heille ilmoitin että minuun ei kannata satsata: ei tule olemaan perhettä minulla.

Sitä paitsi elän itselleni, en vanhemmilleni. En ole heidän jatkeensa enkä toiveittensa toteuttaja.

Olen itsenäinen yksilö ja minulla on vapaus ja oikeus elää omannäköistäni elämää.

Se mihin haluaisin nyt vastauksen teiltä jotka lapsentekoa väkisin tuputatte ja vaaditte:- miksi?

Miksi teille on niin sydämen asia saada pakottaa naiset jotka eivät lapsia halua - ja meitä on paljon -  käännytettyä väkisin siihen? 

Mikä siinä on niin jumalattoman ärsyttävää etteivät kaikki halua ja ajattele kuten te? 

Mikä juuri tässä asiassa herättää niin valtavia intohimoja että meitä vapaaehtoisesti  lapsettomia täytyy tentata ja painostaa ja jopa haukkua kun emme halua samaa kuin te? En tiedä mitään muuta asiaa ja valintaa joka nostattaisi näin suuria laineita kuin tämä. Miksi?

Jospa joku vastaisi tähän. Asiallisesti ja järkevästi.

Jätetään pois kaikki tekopyhä höpötys miten Suomi tarvitsee lapsia yms. koska en hetkeäkään usko että kukaan sen takia jälkikasvua hankkii.  Kauhea ajatuskin! Yksikään lapsi ei ansaitse tulla syntymään velvollisuuden tunteesta.

Toinen kysymys olisi miehille. Olen törmännyt, enkä aivan harvoinkaan vihamieliseen kommentointiin meistä vela-naisista. Hyvin monelle miehelle tuntuu olevan ylivoimaisen vaikea paikka se, että jopa ihan tuntemattomat naiset ilmaisevat valitsevansa lapsettomuuden. Miksi?

Olen kuullut erittäin rumia nimityksiaä joita en tässä halua toistaa. Miksi?

Miksi on niin vaikea paikka hyväksyä naista joka elää yksin, keskittyy uraansa ja työhönsä eikä halua perinteistä perhe-elämää? Joka sekin niin liian usein on perhe-helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 6-kymppinen nainen ja yhden lapsen  (30v.) äiti.  Tyttäreni ei halua tehdä lapsia ja minusta se on ihan ok - ymmärrän sen hyvin. 

Mutta tätä ketjua lukiessani olen järkyttynyt siitä, että kovin monet kertovat lapsettomuusvalintansa johtuvan ensi sijaisesti oman kehon `turmeltumisella ?!  Kuulostaa kovin itsekeskeiseltä ja pinnalliselta. 

Vierailija
624/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään lapseton jättää lapset hankkimatta vain siksi, että maailma pelastuu. Kyllä ne syyt ovat aivan omassa itsekkyydessä, kuten lasten hankkiminenkin, eipä silti.

Vierailija
625/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitähän on paljon, se on selvä. Jokaisen oma asia täysin.

Yksi ryhmä on kuitenkin ikuisesti teini-ikää viettävät egosentrisyyteen jämähtäneet fomoilijat. Ryhmä siinä kuin muutkin ryhmät.

Kyllä se teini-ikä loppuu ihan jokaisella riippumatta siitä lisääntyykö vai ei. Ymmärtäähän sen toki, että epäkiitollisia ruuhkavuosia verenmaku suussa suorittava mamma kokee tarvetta vähätellä toisen ihmisen mukavampaa elämäntyyliä.

Osui ja upposi näemmä. Tänään vielä jokunen tykkää Oak Barrell päivityksistäsi, kymmenen vuoden päästä ei enää kukaan. Me olemme silloinkin matkalla perheenä aivan kuten nytkin. Ikäihmisenä se vapaus sinulla sitten vasta koittaakin, kun et pääse edes sitä yhtä kynnystä yksiöstäsi pois.

Ottakaa lisää koiria.

Vierailija
626/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että vain sivistymättömät moukat kyselee miksi. Fiksuille ei tule mieleenkään kysellä henkilökohtaisuuksia. Kerron vain jos itse haluan. Esim. Tänne moukkien ruodittavaksi en tietenkään sepittele mitään. 😊

Vierailija
627/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahvasti ja vapaaehtoisesti lapseton. En halua lapsia. En ole koskaan halunnut.

Haluan elää vapaana. Haluan keskittyä työssäni etenemiseen koska se on minulle tärkeää.

Haluan vapaa-ajallani olla täysin vapaa olemaan, tekemään, menemään juuri niinkuin haluan.

Mitä vanhempani sanovat kun en lapsia halua? Eipä tuosta sen jälkeen ole keskusteltu kun jo tuossa varhaisteini-iässä heille ilmoitin että minuun ei kannata satsata: ei tule olemaan perhettä minulla.

Sitä paitsi elän itselleni, en vanhemmilleni. En ole heidän jatkeensa enkä toiveittensa toteuttaja.

Olen itsenäinen yksilö ja minulla on vapaus ja oikeus elää omannäköistäni elämää.

Se mihin haluaisin nyt vastauksen teiltä jotka lapsentekoa väkisin tuputatte ja vaaditte:- miksi?

Miksi teille on niin sydämen asia saada pakottaa naiset jotka eivät lapsia halua - ja meitä on paljon -  käännytettyä väkisin siihen? 

Mikä siinä on niin jumalattoman ärsyttävää etteivät kaikki halua ja ajattele kuten te? 

Mikä juuri tässä asiassa herättää niin valtavia intohimoja että meitä vapaaehtoisesti  lapsettomia täytyy tentata ja painostaa ja jopa haukkua kun emme halua samaa kuin te? En tiedä mitään muuta asiaa ja valintaa joka nostattaisi näin suuria laineita kuin tämä. Miksi?

Jätetään pois kaikki tekopyhä höpötys miten Suomi tarvitsee lapsia yms. koska en hetkeäkään usko että kukaan sen takia jälkikasvua hankkii.  Kauhea ajatuskin! Yksikään lapsi ei ansaitse tulla syntymään velvollisuuden tunteesta.

Toinen kysymys olisi miehille. Olen törmännyt, enkä aivan harvoinkaan vihamieliseen kommentointiin meistä vela-naisista. Hyvin monelle miehelle tuntuu olevan ylivoimaisen vaikea paikka se, että jopa ihan tuntemattomat naiset ilmaisevat valitsevansa lapsettomuuden. Miksi?

Miksi on niin vaikea paikka hyväksyä naista joka elää yksin, keskittyy uraansa ja työhönsä eikä halua perinteistä perhe-elämää? Joka sekin niin liian usein on perhe-helvetti.

Minä, minä, minusta, minulle jne. Yksi kappale riitti tätä pullaa.

Vierailija
628/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä: vela, ketään ei kiinnosta. Get over it.

Vierailija
629/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollut tarvetta tulla äidiksi. Sisaruksella on lapsia ja mitä niiden kanssa oon touhunnu viimisen 5,5v ajan niin oon enemmän onnellisempi kun lähen heidän luotaan pois. Tää ikävä kyllä vahvistaa mun tunnetta olla tulematta äidiksi kun mun pääkoppa ei välil kestä tuntiakaa sitä huudon määrää joka kuuluu siihen lapsen elämään 🙉

Vierailija
630/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänneKIN pitää äitimammojen tulla kertomaan kuinka kaikki velat ovat tehneen väärän ratkaisun ja kuolee yksinäisenä ja tyhmänä.. Johan otsikkokin sanoo mistä on kyse ja minusta on kiva kuulla myös muiden velojen mielipide tähän. Teidän mammojen mielipide tulee kyllä esille kaikissa muissa keskusteluissa.

Vierailija
631/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minusta, minulle jne. Yksi kappale riitti tätä pullaa.

Leivo ihmeessä lisää pullaa sakille, ym. Marttojen ohje rännyköitä. Niistä se elämän täyttymys löytyy naiselle. 😂

Vierailija
632/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että vain sivistymättömät moukat kyselee miksi. Fiksuille ei tule mieleenkään kysellä henkilökohtaisuuksia. Kerron vain jos itse haluan. Esim. Tänne moukkien ruodittavaksi en tietenkään sepittele mitään. 😊

Juuri näin. Hyvää Uutta vuotta.

Vierailija
633/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinelävät kuluttavat suhteessa enemmän luonnonvaroja, kuin perheelliset. Huvittavaa, että esitätte jotain maailmanpelastajia, mutta kai sitä ylemmyyttä täytyy jollain tapaa esittää, kun muutakaan esiteltävää tai hyviä perusteluja omalle hedonismille ei ole. Toivottavasti teille ei riitä pe*seenpesijöitä vanhainkodissa.

Haista v i t t u kak kakikkare!

Vierailija
634/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omasta elämästäni. Ei kiinnosta omistaa elämääni, valintojani, tekemisiäni toiselle ihmisille.

Arvostan liikaa omaa aikaa, yöunia ja vapautta tehdä haluamiani asioita.

Vierailija
635/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse sitten et kykene tekemään niin?

Miksi sinulla & kumpp. on niin jumalaton viha ja katkeruus meitä veloja kohtaan?

Etkö voi elää sitä ihanaa perhe-elämääsi ja antaa meidän elää omaamme? 

Vai onko takana pelko siitä, että me olemme vapaita ja vapaa nainen on aina uhka..?

Vierailija
636/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahnikä valehteliha ämmä, joka päivä kyselemässä "miksi et halua lapsia??? miksi et? miksi mijsi???"

ja ei muka kiinnosta, 😂 ei hitto mikä vammanen

Vierailija
637/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mammat taas toivomassa onnellisille naisille kaikkea pahaa,

sääli että tollasillakin saastoilla on lapsia, tulevia nistejä tietty.

Vierailija
638/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain merkillistä siinä, että velojen täytyy aina ja joka paikassa olla perustelemassa lapsettomuuttaan. Vähän sama kuin vegaaneilla, jotka toimittavat vegaaniuttaan kaikille.

Vierailija
639/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänneKIN pitää äitimammojen tulla kertomaan kuinka kaikki velat ovat tehneen väärän ratkaisun ja kuolee yksinäisenä ja tyhmänä.. Johan otsikkokin sanoo mistä on kyse ja minusta on kiva kuulla myös muiden velojen mielipide tähän. Teidän mammojen mielipide tulee kyllä esille kaikissa muissa keskusteluissa.

Olen järkeillyt että velavastaisten lisääntymistuputtajien ajatus menee jotakuinkin näin:

- minulla on lapsia

- lapset ovat ainoa/selvästi suurin saavutukseni elämässä

- velalle lasten saaminen ei ole tärkeää, eikä minkäänlainen positiivinen asia

- velalle minunkaan lapseni eivät ole mikään saavutus

- velat pitää pyrkiä mollaamaan hiljaiseksi, koska muuten kohta kukaan ei pidä saavutustani minään

Vierailija
640/5302 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu mammat taas toivomassa onnellisille naisille kaikkea pahaa,

sääli että tollasillakin saastoilla on lapsia, tulevia nistejä tietty.

Jospa yritettäisiin pysyä asiallisina.  

Omasta puolestani se joka haluaa alkaa vaikka synnytyskoneeksi, itse en sitä osaa halua enkä edes yhtä lasta.  

Antakaa toisten elää ja eläkää itsekin, valitsemallanne tavalla. Katkeruus ja viha syö ihmistä ja tässäkin asiassa se on turhaakin turhempaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä