Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
5181/5302 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä hirveästi kannata odottaa nykypäivän itsekkäiltä kersoilta mitään apua!

Vierailija
5182/5302 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta syytä. Tässä esimerkkejä:

1. Haluan keskittyä uraani ja kehittyä ammatissani mahdollisimman paljon. Koen, että paras hyöty yhteiskunnalle on osaamisessani haasteellisessa työssä. Päiväni ovat pitkiä ja vaativia. 

2. Vapaa-ajan harrastukset täyttävät aikalailla työn ulkopuolisen ajan. 

3. Itsenäisyyden ja vapauden arvostaminen; minusta on ihana mennä ja tulla ilman, että minun tarvitsisi murehtia jälkikasvun tarpeita. 

4. Raskauteen liityvät riskit. Esimerkiksi sukulaiseni kuoli synnytykseen. Valitettavasti tunnen myös kuolleita vauvoja synnyttäneitä ihmisiä. En haluaisi käydä läpi mitään noin traumaattista, koska elämässäni on jo ollut tarpeeksi haasteita. Minunlailla ei myöskään millään olisi resursseja erityislapsen kasvattamiseen, koska sellainen riskihän aina myös on.

5. Valtava vastuu lasten kasvattamisessa, mihin yksinkertaisesti aikani ja hermoni eivät riittäisi. 

Lapset ovat ihania, ja ymmärrän miksi edelleen enemmistö niitä toivoo. Olen kuitenkin perin pohjiin miettinyt asiaa, enkä varmasti mieltäni muuta. Minulla on aina puuttunut halu ryhtyä äidiksi.

Valintani vuoksi aiempia suhteitani on päättynytkin. Tällä hetkellä minulla on mahtava kumppani, mutta tietenkään en koskaan voi tietää, jos kasvamme erilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne usein on hankittu vastuuttomasti tai takana on jokin itsekäs vastaus mikä paljastuisi jos joutuisi vastaamaan. 

"me haluttiin perhe"

"kaikki hankkivat lapsia"

"en tiiä oikeen"

"piti ottaa seuraava askel"

Ajattelematta että siitä lapsesta pitäisi oikeasti kasvattaa onnellinen ihminen ja yhteiskuntakelpoinen. Ei vain hankkia ITSELLEEN lasta. 

Vierailija
5184/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan AP voi miettiä millä perusteella ihmiset haluavat lapsia. Sitten jatkaa pohtimista ja tulla tulokseen, että kaikki eivät halua näitä samoja asioita.

Jos joku sanoo tekevänsä lapsia tuleviksi veronmaksajiksi, niin ei oikeasti ole rehellinen itselleen. Jos ihmiset oikeasti ajattelisivat näin epäitsekkäästi ja tulevaisuuden huomioiden, niin Suomen ylikulutuspäivä ei olis huhtikuun puolessa välissä.

Vierailija
5185/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kakaroita. Piste. Pitäisi pikemmin kysyä että miksi kukaan haluaa niitä paskaputki huoranpenikoita. 

Vierailija
5186/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kakaroita. Piste. Pitäisi pikemmin kysyä että miksi kukaan haluaa niitä paskaputki huoranpenikoita. 

Ehkäpä todellakin parasta, jos et synnytä! :D

Vierailija
5187/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.

Miesten suuri suisuus. Pitkin nettiä naisille painotetaan ettei mies kaipaa naista muuhun kuin lisääntymiseen ja statuksen nostoon. Viesti meni perille.

Tältä palstalta alunperin aloin ymmärtää että mies välittää naisessa vain ulkonäöstä ja nuoruudesta. Pitkään yritin väittää vastaan ja puolustaa että toisenkinlaisia miehiä on olemassa. Sitten tajusin että mitä ihmettä minä womanspleinaan, jos miehet itse ovat tosiaan tuota mieltä niin mikä minä olen vastaan väittämään. Lopetin deittailun ja olen valmistautunut elämään ilman perhettä. 

Ei se ihan noinkaan mee, kerron itestä, oon 45 v mies.

Ollut saman naisen kanssa 27 vuotta.

Olen rakastanut naistani ihan täysin. Hän on vuoden nuorempi eli mitää käytännön ikäeroa ei ole.

5-7 vuotta sitten, jotenkin alkoi seksi häneltä vähenemään ja sohva kiinnostamaan. Halusin että yhdessä tekisimme 2-3 kertaa viikossa arkiliikuntaa. Ei siis mitään kuntorääkkiä vaan ihan tavallista, omaan tahtiin, tyyliin tunti - puoltoista, kuntosalia, lenkkejä tms.

Mikään yhteinen liikunta tms ei kiinnostanut, sanoi, ettei tarvi kenenkään mieliksi liikkua. Ja katsoo telkkaria tms 4 tuntia.

Sanoin, että toivon, kun olemme keski-ikäisiä, et liikkusimme oman kuntomme tähden.

Nyt ihan 1-2 vuoden sisään, on tullut liikkumattomuudesta ja ylipainosta johtuvia vaivoja.

Myös tunnetasolla koen, että on työnnetty syrjään. 

-

Eli sen sanon, että kyllä se parisuhde huoltoa ja hoitoa kun mennään yli 4-kympin.

Vitaalisuutta ja liekkiä, ei saa laiminlyödä.

Käytännössä omasta fyysikasta on pidettävä myös huoli. 

-

Nyt  sitten on kyse siitä, että ei haluais elämää lahjoittaa vielä ikääntymisen alttarille, ilman ponnisteluja.

Vierailija
5188/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.

Miesten suuri suisuus. Pitkin nettiä naisille painotetaan ettei mies kaipaa naista muuhun kuin lisääntymiseen ja statuksen nostoon. Viesti meni perille.

Tältä palstalta alunperin aloin ymmärtää että mies välittää naisessa vain ulkonäöstä ja nuoruudesta. Pitkään yritin väittää vastaan ja puolustaa että toisenkinlaisia miehiä on olemassa. Sitten tajusin että mitä ihmettä minä womanspleinaan, jos miehet itse ovat tosiaan tuota mieltä niin mikä minä olen vastaan väittämään. Lopetin deittailun ja olen valmistaut

Sun kumppani ehkä alitajuisesti haluaisi erota, mutta ei uskalla. Ja oireilee näin. Ehkä toivoo, että jättäisit, kun ei itse uskalla. Kokemuksesta puhun.

Vierailija
5189/5302 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sen kummampaa. En vain halua.  Ei ole tarvetta selitell.

Vierailija
5190/5302 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aina että miksi pitää selitellä ettei halua ainakaan juuri nyt mitään lapsia jalkoihin pyörimään.

Minulla on kädet täynnä tekemistä töissä ja harrastusten parissa. Ura edessä. Omassa kaveripiirissä olen nähnyt että lasten hankkimiseen on syynä tälleen 26 vuotiaana se että ei ole muuta sisältöä elämässä. Ei uraunelmia eikä isompia harrastuksia/mielenkiinnonkohteita kuin kodin sisustaminen tms. Tulen pikkupaikkakunnalta jossa normaali lasten hankkimisikä alkaa 20 vuotiaana ja 25:teen ikävuoteen mennessä on sitten pari kolme mukulaa. Ahdistavaa.

Vierailija
5191/5302 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ja pienet lapset ovat niin ällöttävän näköisiä. Kallo ja naama ovat jotenkin kuin epämuodostunut, venytetty ja lytistetty versio ihmisen päästä.

Vierailija
5192/5302 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista enkä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä, joten en halua omiakaan.

Vierailija
5193/5302 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta alunperin aloin ymmärtää että mies välittää naisessa vain ulkonäöstä ja nuoruudesta. Pitkään yritin väittää vastaan ja puolustaa että toisenkinlaisia miehiä on olemassa. Sitten tajusin että mitä ihmettä minä womanspleinaan, jos miehet itse ovat tosiaan tuota mieltä niin mikä minä olen vastaan väittämään. Lopetin deittailun ja olen valmistaut

Kysyttiin NAISILTA  (= NAISTEN SYITÄ/OMAKOHTAISIA KOKEMUKSIA) ja loputtomasti riittää näitä lukutaidottomia, röyhkeitä, tyhjäpäisiä ääliöuroksia miessössöttämään.

Vierailija
5194/5302 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumat, paniikkihäiriö oireilu ja erityisherkkyys. 

Olen huolissani maailmantilanteessa. 

En halua lasta maahan, missä tuotantoeläimillä  ei ole mitään oikeuksia. Missä muita eläviä olentoja, kuin oman lajin ei kunnioiteta. Missä 2024 turkistarhaus on yhä laillista. Missä eläintuotannossa on käytössä yhä parsinavettoja. Possujen kastrotointi ilman nukutusta. Maitotuotanto, missä lehmät ovat koko ajan raskaana. 

Ilmastonlämpeneminen. 

Maapallon ylikansoittuminen. 

Hiilijalanjälki. 

Merien kunto. 

Hintojen nousut. 

Palkat eivät nouse. 

Tärkeimmiltä asioilta usein leikataan. 

Hallitus, lähinnä ps, kokoomus ja keskusta.

Osa ihmisistä myös niin sairaita, että en haluaisi omaa jälkipolvea tänne. Psyykkisesti sairaita.

Itsehän tässä kuulostan varmasti oikein tasapainoiselta ja hyvinvoivalta ihmiseltä😅

Vierailija
5195/5302 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttää, kun lapsi on kauppatavara ja kiusaamisväline eropareilla. Ehdotus: elatusapu pois  ja esimerkiksi viikko/viikko ja muissakin järjestelyissä se vanhempi, jonka luona lapsi on vastaa kuluista itse siltä osin. Ei ole elatusavusta aiheutunut muuta kuin riitoja, josta niin maksava vanhempi kuin lapsikin kärsii. Miksi laissa tällainen mahdollisuus elatusapuun liittyen on olemassa? Ei raha vaan rakkaus lasta kohtaan on tärkeintä. Miksi lapsen etu ei ole tärkein asia? Miksi vanhempaa sellaisena kuin hän on varakkuudellaan hyväksytä, oli vanhempi sitten rikas tai köyhä - siinähän lapsikin näkisi elämän kirjon.

Vierailija
5196/5302 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut lapsien hankkimisesta, enkä ole ikinä nähnyt perheellistä jonka elämää kadehtisin.

Vierailija
5197/5302 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noinkaan mee, kerron itestä, oon 45 v mies. 

Ollut saman naisen kanssa 27 vuotta. Ja tutusta miesprivilegiostasi ylpeänä vastaat vain naisilta kysyttyyn!

Olen rakastanut naistani ihan täysin. Hän on vuoden nuorempi eli mitää käytännön ikäeroa ei ole.

5-7 vuotta sitten, jotenkin alkoi seksi häneltä vähenemään ja sohva kiinnostamaan. Halusin että yhdessä tekisimme 2-3 kertaa viikossa arkiliikuntaa. Ei siis mitään kuntorääkkiä vaan ihan tavallista, omaan tahtiin, tyyliin tunti - puoltoista, kuntosalia, lenkkejä tms.

Mikään yhteinen liikunta tms ei kiinnostanut, sanoi, ettei tarvi kenenkään mieliksi liikkua. Ja katsoo telkkaria tms 4 tuntia.

Sanoin, että toivon, kun olemme keski-ikäisiä, et liikkusimme oman kuntomme tähden.

Nyt ihan 1-2 vuoden sisään, on tullut liikkumattomuudesta ja ylipainosta johtuvia vaivoja.

Myös tunnetasolla koen, että on työnnetty syrjään. 

-

Eli sen sanon, että kyllä se parisuhde huoltoa ja hoitoa kun mennään yli 4-kympin.

Vitaalisuutta ja liekkiä, ei saa laiminlyödä.

Käytännössä omasta fyysikasta on pidettävä myös huoli. 

-

Nyt  sitten on kyse siitä, että ei haluais elämää lahjoittaa vielä ikääntymisen alttarille, ilman ponnisteluja.

Tekeekö naisesi mahdollisesti kaikki kotityöt ja metatyöt? Olisi kiva arkiliikuskella/sextata kun toinen tekisi kaiken työn.

Vierailija
5198/5302 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin naisilta syitä miksi nämä naiset eivät halua lapsia ja KingBabyMan valittaa hiipuneesta seksielämästään.

Vierailija
5199/5302 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?"

Suurin osa suomalaisista mielenvikaista suvuista olisi saanut olla jatkumatta.

Vierailija
5200/5302 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voi katsoa peiliin ja miettiä tarvitseeko Suomi oikeasti hänen geenejään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän